קבל דוח בחינם
כניסת לקוחות
Phone Link Icon 050-8127373
Lang Icon EN
גוגל – אם אתה לא שם אתה לא קיים
קידום אתרים בגוגל

גוגל – אם אתה לא שם אתה לא קיים

עסק הרוצה להצליח חייב לפעול במספר דרכים, הוא צריך לשווק את עצמו בחכמה, לבחור את העובדים הטובים ביותר שיעבדו אצלו, לעבוד עם הספקים המובחרים ביותר ולבצע עוד אלפי פעולות שיבטיחו את הצלחתו. אך בכך לא די כיום בחיים המודרניים נוספה עוד מטלה לעסק הרוצה להצליח, עליו להיות במקום הראשון בגוגל. עסק שלא יהיה ממוקם גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל יקלע לקשיים מרובים ויקרוס. גוגל היא זירת המסחר הגדולה בעולם ובארץ. כל דבר שאנחנו רוצים למצוא באינטרנט אנחנו מחפשים באמצעות גוגל וזוהי נקודה חשובה במיוחד. על כן אם אנחנו רוצים להשיג לקוחות חדשים או לשמר לקוחות קיימים, אנחנו חייבים להבטיח כי נדורג במקומות הראשונים של גוגל ונעשה זאת בצורה הטובה ביותר. ככל שנהיה גבוהים יותר בגוגל כך נצליח יותר מבחינה עסקית ואת זאת עלינו לזכור.

קידום אתרים – הדרך להבטיח כי תופיעו במקומות גבוהים בגוגל

אז כיצד אנחנו יכולים להבטיח כי נהיה במקומות הראשונים בגוגל? מה עלינו לעשות בכדי להבטיח כי נגיע אל המקומות הגבוהים ביותר? התשובה היא שניתן לעשות דברים רבים, אך נראה כי הדבר המרכזי שאפשר לעשות הוא לפנות אל מומחה קידום אתרים. קידום אורגני של אתרים מבטיח כי אנחנו נגיע למקומות הראשונים של גוגל כמובן אם הקידום נעשה בצורה איכותית. הקידום צריך לכלול התייחסות לתוכן באתר, וככל שהתוכן יהיה יותר איכותי באתר כך אנחנו נגיע למקומות יותר גבוהים בגוגל. הסיבה לכך היא שגוגל עוקבת אחר כמות הזמן שאנשים שוהים באתר שלנו וכך היא מדרגת באיזה מיקום אתם צריכים להיות. קידום אתרים איכותי שווה הרבה מאוד כסף ואת זה כדאי לזכור ולפעול בהתאם.

מה הקשר בין נגישות אתרים לקידום אתרים

כפי שכבר הבנתם קידום אורגני בגוגל הוא בעל משמעות רבה להצלחת העסק שלנו, אף אחד לא יודע איך עובד האלגוריתם של גוגל אך ישנן השערות והן כאמור קשורות באופן הדוק לאיכות של התוכן שלנו. אך מה יעזור לנו תוכן איכותי עם אנשים רבים אינם יכולים לקרוא אותו? כאן בדיוק נכנסת לתמונה נגישות אתרים. נגישות אתרים מבטיחה כי האתר שלך יוכל להיראות על ידי כול האוכלוסייה וכך לא תדיר אף אחד מהאתר שלך. יש לכך כמובן גם משמעות מבחינת קידום האתר ועלינו לקחת זאת בחשבון כאשר אנחנו מתלבטים האם לבצע נגישות אתר והאם להשקיע בכך משאבים וכמה.

אודות הכותב
אייל רחמים
אייל רחמים

בעל ניסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי ו11 שנים בקידום אתרים, יזם דיגיטלי, מנכ״ל דיגיטאץ׳ – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, מרצה במכללה למנהל, והבעלים של הבלוג seolinks.

קידום אתרים בגוגל למעלה

רוצים יותר כניסות לאתר?

מדריך ללימודי קידום אתרים
רוצים שאבדוק לכם את האתר?