גודל באנרים לגוגל אדוורדס
בניהול קמפיין גוגל Adwords אנו נדרשים להתאים את הבאנרים בהתאם למיקומם, גוגל אדוורדס מציע שלל אפשרויות לקידום מודעות, לכן הכנו לכם תרשים שבו ניתן לראות את ההבדלים בין המודעות וכן ניתן לראות גודל באנרים לגוגל שצריך להשתמש בכל אזור:
גובה (פיקסלים) | רוחב (פיקסלים) | |
Square | 250 | 250 |
Small square | 200 | 200 |
Banner | 60 | 468 |
Leaderboard | 90 | 728 |
Large Leaderboard | 90 | 970 |
Mobile Leaderboard | 50 | 320 |
Inline Rectangle (Large) | 280 | 336 |
Inline Rectangle (Medium) | 250 | 300 |
Skyscraper | 600 | 120 |
Wide Scraper | 600 | 160 |
Half Page | 600 | 300 |
מעוניינים בעיצוב בנארים מנצח? השאירו פרטים
- מלבד ההמלצות של גודל באנרים לגוגל, כדאי להתייחס גם לגודל הקובץ. גודל הקובץ המקסימלי המאושר ע"י המערכת של גוגל לא עולה על גודל של 150kb לבאנר.
איך לעצב באנרים מנצחים?
קידום ממומן בגוגל (פרסום בגוגל) מאפשר לנו בשנים האחרונות מלבד היכולת להנות מביקושים קיימים, לצבוע את הגולשים שביקרו אצלנו באתר ולהציע את המוצרים או השירותים שלנו פעם שנייה, ריכזתי כמה טיפים מהניסיון שלי שיסייעו לכם להגדיל את יחסי ההמרה באתר.
כלל ראשוני מודעה צבעונית הכוללת תמונה/סרטון מושכת המון תשומת לב.
איך לעצב באנרים שיגדילו את המכירות שלכם? כמה טיפים.
- עיצוב פשוט שמעביר את המסר בצורה ברורה
- שימוש בצבעים + עיצוב המותאם לנראות הכללית של הלוגו
- הנעה לפעולה! בחירה בניסוח המעלה מוטיבציה + הבלטת הכפתור המניע
- באתר מכירתי ניתן להשתמש בהמחשה של אחד המוצרים על גבי המודעה
- הימנעות משימוש ברקע לבן ללא מסגרת לתמונה
- בדיקת יעילות המודעה באמצעות השוואה העיצוב והניסוח לבין שיעור הקלקות
גדלים של תמונות לFacebook
פרסום בפייסבוק – בין אם מדובר בדף עסקי בפייסבוק ובין אם מדובר בפרופיל אישי – כדאי לדעת שהעלאת תמונות מקצועית מתחילה בהתאמה נכונה של גודל התמונה. התאמה נכונה מבטיחה הצגה איכותית של התמונה ויוצרת תחושה של דף סמכותי ומקצועי הנראה טוב גם בטלפון הנייד וגם במחשב השולחני (העלאת גדלים שגויים משבשבת את נראות התמונה).
תמונת הקאבר היא התמונה הגדולה והרחבה ביותר שניתן להעלות לפייסבוק, נמצאת תמיד בראש הדף העסקי/ קבוצה / פרופיל אישי.
בכל סוגי הדפים גודל תמונת הקאבר הינו זהה: גובה = 312 פיקסלים, רוחב = 820 פיקסלים
תמונת פרופיל
תמונת הפרופיל בפייסבוק הינה חשובה לא פחות מתמונת הקאבר. תמונת פרופיל טובה מהווה את פני הדף העסקי/ פרופיל האישי המבטא את ערכי ופעילות המותג. ולכן חשוב שתכלול את הלוגו או את האישיות בעלת הדף, בצורה האיכותית והמחמיאה ביותר.
גודל תמונת פרופיל רצויה: גובה = 180 פיקסלים, רוחב = 178 פיקסלים
פוסט תמונה
פוסט תמונה צריך להיות כזה שמושך את העין ומבדיל אותו משאר הפוסטים המופיעים בפיד של של המשתמשים. במידה והתמונה מכילה טקסט, חשוב להקפיד שלא יעלה על 20% מגודל התמונה. פוסט תמונה טוב, הוא פוסט המשדר מעט מהמסר אותו אנו רוצים להעביר – זכרו! "תמונה אחת שווה 1000 מילים"… גודל מומלץ לפוסט תמונה: גובה = 630 פיקסלים, רוחב = 1200
גדלים מומלצים נוספים:
גובה (פיקסלים) | רוחב (פיקסלים) | |
תמונה לדף אירוע בפייסבוק | 252 | 500 |
תמונה להעלאה בTime line | 714 | 476 |
פוסט לשיתוף קישור בדף | 235 | 450 |
תמונת נושא בקבוצה | 428 | 820 |
תמונת סטורי | 1920 | 1080 |
גודל תמונות מוצרים | 1024 | 1024 |
גדלים של באנרים ללינקדאין Linkedin
לינקדאין הינה הרשת החברתית העסקית – הגלובלית הגדולה ביותר. הפלטפורמה מחברת בין אלפי בעלי עסקים, ספקים ועובדים. ולכן, כל בעל עסק המעוניין באיתור הזדמנויות עסקיות או עובד המחפש עבודה כדאי שיאמץ לעצמו דף לינקדאין מקצועי.
דף עסקי בלינקדין דומה מעט במבנהו לדף פייסבוק וגם כאן תמצאו תמונת נושא, תמונת פרופיל ותמונות פוסטים.
הגדלים המומלצים:
תמונת נושא גובה=768 פיקסלים, רוחב= 1536 פיקסלים
*גודל מקסימלי לקובץ = עד 8 מגהבייט
תמונת פרופיל גובה= 300 פיקסלים, רוחב= 300 פיקסלים
פוסט תמונה גובה= 1200 פיקסלים, רוחב= 627 פיקסלים
פוסט קישור גובה = 1200 פיקסלים, רוחב= 627 פיקסלים
גדלים של תמונות לאינסטגרם (Instagram)
אינסטגרם הפכה למעצמה של ממש בעולם העסקים והיח"צ. באמצעות הרשת החברתית הפשוטה, פרסום מוצרים ומותגים הפך לוויראלי- מסרים מועברים באמצעות תמונות מקצועיות וסרטונים מתוחכמים. מערכת האינסטגרם שייכת לפייסבוק העולמית דבר המאפשר סנכרון מידע בין 2 הפלטפורמות וניהול קמפיינים ממוקדי קהל באינסטגרם, באמצעות מערכת הניהול פייסבוק.
תמונת פרופיל גובה= 152 פיקסלים, רוחב= 152 פיקסלים
פוסט תמונה גובה= 1080 פיקסלים, רוחב= 1080 פיקסלים
סטורי באינסטגרם גובה = 1920 פיקסלים, רוחב= 1080 פיקסלים
לסיכום:
נכון לכתיבת מאמר זה, בשנת 2018 כמעט כל עסק או חברה עוברים את מבחן הלקוח באפיקי שיווק נוספים בעולם הדיגיטלי המתקדם במהירות. השקעה נבונה בפתרון עיצוב בשילוב של קראייטיב ברור ואיכותי עשויים לשפר את יחסי ההמרה ובכך להביא לגידול במכירות.
רוצים טיפים גם באמצעות הטלפון, פשוט חייגו אני זמין 072-3310701 או השאירו פרטים ואחזור אליכם.