כניסת לקוחות
https://www.seolinks.co.il/wp-content/uploads/2017/03/phone.png 072-3310701
הקורונה וארבעת הבנים של פסח
קורונה ותעשיית השיווק

הקורונה וארבעת הבנים של פסח

מי האמין לפני שבועיים שהיום כולנו נהיה נצורים בבתים בעיצומה של מגיפה עולמית. בדיוק סיימתי שיחת זום עם הצוות שלי ודיברנו על כך שלא ייאמן שלפני ממש כמה ימים עוד חגגנו את פורים והיום השיחה מתנהלת בזום וכל אחד בביתו שלו.

 

אז בתקופה מוזרה זו שבין פורים לפסח בצל הקורונה עצרתי לרגע וחשבתי כמה סימלי זה שפסח מסמל שמשבר גדול טומן בחובו גאולה ענקית ובאמצעות התנהלות נכונה ירידה היא בדרך כלל רק משהו שמגיע לפני עלייה גדולה.

נכון, השווקים קפואים וזה מרגיש קצת כמו סוף העולם, אבל אם נסתכל על התמונה הכוללת זה בדיוק הזמן של יזמים לפעול או באווירת הפסח, זמנם של "הבנים החכמים" להשתמש בשכל שלהם כדי לנצל את המצב ואפילו לחזור ממנו מחוזקים.

יש מספר דרכים להתמודד עם המצב, ואם אתם לא הבן החכם סביר להניח שאתם אחד מהבנים הבאים:

תם – משקיע מאמצים לא במקום הנכון ועדיין לא הבין שרוח המצב דורשת פעולה אקטיבית והתייחסות.

רשע – מחפש לנצל את המצב בשביל להסתגר  (לא באמת רשע:), אבל כן קצת הורס השקעה בשביל זמן זה, בדיוק פועל הפוך מן הצד היוזם והפעיל)

זה שאינו יודע לשאול – מוריד מאמצי השיווק של החברה ומרבה להשתמש במונחי "הקפאה". כן, זה מושג חדש שפרץ לזירה העסקית אני חושב שהרעיון שהעולם קופא הוא הטעות הראשונה של כל העסקים שיתקשו לצאת מהמשבר.

הנקודה המרכזית היא שבזמני אי ודאות הנטייה הטבעית שלנו היא לקפוא ולהקפיא. בעל עסק שמתייחס לשיווק שלו כ-"הוצאה" ולא כהשקעה וכמקור להכניס הרבה יותר עשוי להיפגע באמת בעוד בעל עסק שמבין את גודל ההזדמנות יעלה תקציבים ויחשוב על היום שאחרי.

אם אתם בכל זאת אחד מהבנים החכמים, או שאתם בדרך להפוך לכזה, הנה מספר עצות שימושיות בהקשר של קידום אתרים בתקופת הקורונה:

שימוש בRTM- ראשי התיבות של Real Time Marketing כשמם כן הם. כעיקרון, השתמשו בידיעות חדשותיות בצורה יצירתית כדי לקדם את התוכן שלכם. רכבו על הגל של אותה ידיעה. 

הנעה לפעולה- אם אתם מציעים שירות הדורש פגישות פיזיות, שנו את דרך ההנעה לפעולה שלכם. תוכלו לעשות זאת באמצעות שינוי הטפסים באתר והזמנה לייעוץ אונליין בזמן הקורונה.

שפצו את התוכן באתר- יש לכם זמן? נהדר! עברו על האתר שלכם ושפצו את התוכן הקיים בו , הפכו אותו לאיכותי ביותר.

עקבו אחרי חיפושים ושינוי בהרגלי צריכה– אם אתם יכולים להתאים את השירות שלכם לתקופת הקורונה או לכל תקופה אחרת, זה בדיוק הזמן לעשות זאת. נסו לעקוב אחרי טרנדים באמצעות גוגל.

שימו לב לדוגמה לגרף העוקב אחר מגמת החיפוש של "קניות באינטרנט":

גוגל טרנדס

 

 

בנימה אישית,

אני יודע שהתקופה האחרונה מאתגרת מאוד ועסקים רבים לא יודעים איך לעבור את המשבר בהצלחה.

אני מזמין אתכם להתייעץ איתי אונליין על אסטרטגיית השיווק שלכם בשיחת זום, לקבל תובנות ולהפיק מהלימון לימונדה מתוקה במיוחד.

אייל.

 

קידום אתרים בגוגל למעלה

בעל אתר/מקדם?
קבל/י דוח בחינם