קבל דוח בחינם
כניסת לקוחות
Phone Link Icon 050-8127373
Lang Icon EN
שיווק דיגיטלי לעורכי דין
שיווק דיגיטלי לעורכי דין

שיווק דיגיטלי לעורכי דין

במדינת ישראל יש מעל 55,000 עורכי דין ובכל שנה מסיימים מעל 2,000 תלמידים את בחינות הלשכה. אז נכון, לא כולם בוחרים בעריכת דין כמקצוע, אבל אין ספק שהתחרות מאתגרת. אני מקבל לא מעט שאלות כמו "איך אני יכול להביא עוד לידים?" או "מה אני עושה לא נכון?" ואני יכול להגיד לכם באמצעות שיווק דיגיטלי אתם יכולים להגדיל את כמות הלקוחות, להגיע לקהלים חדשים, לייצר מודעות ובמילים אחרות, להביא עבודה. איך עושים את זה? 👇

למה כל עורך דין חייב שיווק דיגיטלי?

בעולם של היום, יש כל כך הרבה דרכים חכמות ויעילות להשיג לקוחות חדשים כאשר השיווק הדיגיטלי כולל בתוכו מגוון רחב של שירותים כמו קידום ממומן, פרסום באינסטגרם, ניהול מוניטין באינטרנט, וקידום אתרים לעורכי דין. אם בעבר רק חברות גדולות ומותגים היו יכולים להגיע לקהל הרחב, באמצעות טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות או מודעה בעיתון בשל העלויות הגבוהות, היום כל אחד יכול לפרסם ובכל תקציב, החכמה היא לשים את התקציב שיש לכם במקומות הנכונים ולקהלים הנכונים.

אחת הדרכים הכי יעילות היום לנותני שירות להגיע לקהלים חדשים היא שיווק דיגיטלי לעורכי דין. קל מאוד לטרגט את הקהלים וניתן להגיע לתוצאות גם בתקציבים קטנים יחסית. תחשבו על זה ככה, אתם יכולים להגיע לקהל הכי מדוייק שיש, לפי עיר, מגדר, גילאים, תחומי עניין, תחומי עיסוק ואפילו שפה. מה שכן, חשוב להרחיב את הקהלים עד כמה שניתן כדי שהכמות תהיה גדולה יותר.

מעבר לכל אלו, אם נהיה כנים, מי שלא נמצא בדיגיטל, לא ממש קיים. כמעט כל חיפוש שיש לנו לאיש מקצוע, או שירות כלשהו מתחיל אונליין ולכן, אם אתם רוצים שיותר ויותר קהלים יחשפו אליכם, אתם חייבים להתחיל שיווק דיגיטלי.

רוצים להגדיל את הלידים של המשרד? השאר פרטים

    • מינימום 2 תווים
    • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

    אפיקי שיווק דיגיטלי לעורכי דין

    כשאני מדבר על שיווק דיגיטלי, אני מדבר על 3 אפיקי שיווק עיקריים הקיימים היום בשוק: קידום אורגני, רשתות חברתיות וקידום ממומן.  אני מאמין שהשיווק האידיאלי והנכון ביותר כדי להביא כמה שיותר לקוחות, הוא לפעול בשלושת הערוצים. רשתות חברתיות תורמות למודעות המותג ומגדילות פעמים רבות את נפח החיפוש, הקידום הממומן והאורגני קוצרים את הביקושים.

    קידום אורגני

    פרסום בגוגל (ותכלס בכלל) מתחלק ל-2, קידום ממומן (שאתייחס אליו בהמשך) וקידום אורגני. קידום אורגני זה בעצם סך הפעולות שעושים לאתר כדי שהוא יופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש במילות חיפוש רלוונטיות. לדוגמא, אם אתם עורכי דין לתעבורה, תרצו להתמקד במילים הקשורות לתחום העיסוק שלכם ולגרום לכך שהאתר שלכם יהיה מבין התוצאות הראשונות. כמו שאתם כבר בטח מבינים וגם מתנהגים כך בעצמכם, התוצאות הראשון הם גם סיכויי ההמרה הגבוהים ביותר.

    קידום אורגני נקרא גם SEO=Search engine optimization וזאת תורה שלמה המתמחה באלגוריתם של גוגל, כדי להבין מה גוגל "אוהב". הקידום האורגני הוא תהליך ארוך יותר ודורש התייחסות אסטרטגית עמוקה, אך ברגע שאתם מדורגים גבוה, הלידים לא יפסיקו להגיע 🙂

    בנוסף, חשוב מאוד לפתוח Google my business לעסק שלכם. גוגל מיי ביזנס נראה באופן הזה:

    גוגל עסקים אלה הראל

    ושם לקוחות יכולים להיחשף לבית העסק שלכם, לראות ביקורות עליכם ולקבל פרטי התקשרות. ככל שיהיו יותר אינטראקציות בין הגולשים לבית העסק שלכם, כך גוגל תקדם אתכם יותר. לדוגמא אם מישהו יחפש עורך דין לתעבורה בתל אביב, ככל שיהיו לכם יותר ביקורות וגם ביקורות טובות ויהיו יותר שיחות לבית העסק, כך תופיעו גבוה יותר בחיפושים רלוונטיים.

    רשתות חברתיות

    אם אתם עורכי דין ועדיין אין לכם פייסבוק, לינקדאין ואינסטגרם אז תעצרו הכל ותפתחו חשבון עכשיו! רשתות חברתיות זה דרך מעולה להגיע לקהלים חדשים ורלוונטיים עבורכם. ביחס לגוגל, קמפיינים ברשתות החברתיות נחשבים ל"זולים" באופן יחסי לערוצי פרסום אחרים וכמעט לכל בן אדם יש היום חשבון ברשתות החברתיות כך שתוכלו להגיע לקהלים שאתם מחפשים בצורה נוחה יעילה ובעלויות נמוכות (שוב, הכל באופן יחסי וכמובן תלוי באיש ה-PPC ובידע המקצועי שלו).

    מה שחשוב לזכור הוא, שלעומת גוגל, ששם הקידום הוא לקהלים שממש מחפשים את השירות שלכם, הפרסום בפייסבוק נמצא בפיד של הגולש, כלומר הוא לא חיפש אותך באותה נקודת זמן באופן אקטיבי כמו שקורה בגוגל. המשמעות של זה היא שאתם צריכים לבלוט, וידאו מעניין, עיצוב מושך, תובנה חכמה, כל דבר שיגרום לגולש לעצור ולהתעניין. תחשבו על זה ככה, יש לכם ידע מקצועי, אנשים משלמים כסף כדי לקבל את השירות שלכם בגלל הידע הזה, נסו לשתף אותו בצורה מעניינת ולגרום לגולשים לראות בכם אוטוריטה בתחום.

    קידום ממומן

    נכון הסברתי קודם על החשיבות של מיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל? אז אם קידום אורגני הוא תהליך שלוקח זמן, קידום ממומן לא דורש זמן כלל, אלא בעיקר כסף 😉. בקידום ממומן אתם בעצם בוחרים מילות חיפוש רלוונטיות לתחום שלכם (קודם כל מתחילים במחקר מילות חיפוש להבין במה הכי כדאי להשקיע) ואז אתם בעצם מגישים bid על המילה הזאת. לאחר מכן, תוכלו לבנות מודעות חיפוש המורכבות מכותרת, תיאור וניתן להוסיף גם הרחבות כמו קטגוריות שיש באתר, הקלקה על טלפון ועוד. אחד היתרונות של הקידום הממומן הוא שאתם בעצם מגיעים ללקוחות פוטנציאלים שרוצים בדיוק את השירות שלכם ומחפשים אותו.

    למה חשוב להתייחס בשיווק דיגיטלי לעורכי דין?

    שיווק דיגיטלי לעורכי דין הוא קצת שונה מתחומים אחרים מכל מיני סיבות, אבל הבולטות בהן זה התחרות הגדולה שיש בשוק, החשיבות באמינות ויושרה ואם נודה באמת, זה לא תחום זוהר כמו אופנה אז לפעמים קצת קשה ליצור תכנים מעניינים. מפאת הסיבות האלה, אני מאמין שיש 3 אלמנטים עיקריים שיש להתייחס אליהם כשעושים שיווק דיגיטלי לעורכי דין:

    תכנים

    אני מאמין שכל איש מקצוע יודע הרבה דברים מעניינים בתחום העיסוק שלו, פשוט צריך לדעת איך להוציא את זה החוצה. תחשבו מה הלקוחות שלכם שואלים אתכם הכי הרבה, מה הנושאים שהכי פונים אליכם לגביהם או אפילו עדכון חוקתי כלשהו שאנשים לא מודעים אליו ותיצרו מזה תוכן לאתר , או וידאו לרשתות החברתיות, או מאמר תוכן באתר שלכם.

    ביקורות

    אולי החלק הכי חשוב בעבודה שלכם. אנשים רבים חוששים לקחת את הישורתיו של עורך דין שהם לא קיבלו עליו המלצה מחבר או מכר ואפשר להבין אותם. הביקורות עוזרות להוריד את החסמים של הגולשים ולהבין כי מדובר על עורך דין לגיטימי עם המלצות של אנשים אמיתיים.

     

    ביקורות בגוגל עסקים של עורך דין גיא פלנטר

    יצירת תחושה של אמינות ומקצועיות

    איך אפשר ליצור אמינות ומקצועיות דרך שיווק דיגיטלי? תוכן מקצועי וחכם, תראו לגולשים שאתם מקצוענים אמיתיים! סיפורי הצלחה של לקוחות – תוציאו את זה החוצה, ספרו את הסיפור תסבירו מה עבד ולמה. ככל שתיצרו יותר תוכן ככה הגולשים יראו שיש להם על מי לסמוך.

    איך לבחור חברת שיווק דיגיטלי שתתאים עבורכם?

    אז איך בוחרים את חברת הדיגיטל הטובה ביותר בשבילכם? נכון השוק רווי, לכן חשוב לבחור בחברה שמכוונת להצלחה ומגיעה לתוצאות בשטח וזה התאכלס. אתם בעלי עסק, אתם רוצים שיגיעו אליכם לידים ולא רק, חשוב שהם יהיו גם איכותיים ויביאו לסגירת לקוח חדש וזה מה שאנחנו יודעים לעשות ב-SEOLINK.

    בסוף הכל נבנה על תיאום ציפיות והכי חשוב שתהיו מרוצים. ב-SEOLINK קודם כל תקבלו ניתוח על הפעילות שלכם, על השוק ומה צריך לעשות כדי להפוך את האתר למכונה מייצרת לידים בעזרת שיווק דיגיטלי חכם לעורכי דין עם צוות מקצועי שיוכל לתת מעטפת מלאה לצורך שלכם. אז אמרתם שאתם רוצים לידים? תשאירו פרטים ובואו נתחיל:

    לחברת שיווק דיגיטלי שלא מתפשרת על תוצאות השאר פרטים

      • מינימום 2 תווים
      • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות
      אודות הכותב
      אייל רחמים
      אייל רחמים

      בעל ניסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי ו11 שנים בקידום אתרים, יזם דיגיטלי, מנכ״ל דיגיטאץ׳ – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, מרצה במכללה למנהל, והבעלים של הבלוג seolinks.

      קידום אתרים בגוגל למעלה

      רוצים יותר כניסות לאתר?

      מדריך ללימודי קידום אתרים
      רוצים שאבדוק לכם את האתר?