קבל דוח בחינם
כניסת לקוחות
Phone Link Icon 050-8127373
Lang Icon EN
אלמנטים חשובים בקידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני

אלמנטים חשובים בקידום אתרים אורגני

האופטימיזציה בדף היא כמובן הרבה פחות סקסית מאשר גורמים מחוצה לו, כך שלפעמים זה לא משמש כנושא השיחה העיקרי כאשר מדברים על קידום אתרים אורגני. אחוז גדול של העריכה על הדף היא מבנית וטכנית ולפעמים נעשית בזמן בניית אתר, וזה לא מרגיש כאילו היא תביא את התוצאות המהירות. לעומת זאת, לדעת איזה הם הגורמים בעריכת האתר אשר יעשו את ההבדל המשמעותי יוכלו לעזור לנו להתמקד ולקבל את התוצאות הכי טובות שאפשר עם התוכן והאתר הקיים.

  • עדכון תוכן באופן תדיר: התוכן שיש לכם באתר והתדירות אשר אתם מעדכנים אותו עדיין מהווים גורם חשוב מאוד בדירוג האתר שלכם. אחד הדרכים הכי פשוטות כדי לעשות זאת היא דרך בלוג המתעדכן בתכיפות מסודרת. האסטרטגיה האידיאלית היא לעדכן את האתר מדי יום, אבל עדיף ליצור לוח זמנים אשר תוכלו להתחייב אליו.
  • שילוב המחבר: סמכותיות ויצירת התוכן היו נושא מאוד חם במשך פרק זמן ארוך למדי בתחום של קידום אורגני, אין פלא שהדבר הוביל למספר חששות כאשר גוגל ניתקה את נושא הכתיבה. אך בראיון עם לורן בייקר בתערוכה בשנת 2014, קייסי מרקי אמר ש"דירוג המחבר" הוא נושא עדיין חי ובועט למרות הניתוק של גוגל מאותו נושא. זאת מכיוון שמנועי החיפוש תמיד מחפשים כלי מפתח להגשת תוכן ברמה גבוהה אשר מגיע מכותבים מוסמכים ומנוסים.
  • תגיות ראש: דרך השימוש בתגיות הראש בתוכן שלנו משחקת גם היא תפקיד חשוב בצורה שבה התוכן מאונדקס. לכל דף צריך להיות תגית H1 אשר כוללת את מילת החיפוש, לצד תגיות H2. השימוש במילות החיפוש צריך להיראות בצורה טבעית אך עם נוכחות.
  • תגיות כותרת: תגיות הכותרת עדיין קריטיות לנו משני סיבות. אם הם נמצאות על הודעה וכוללות את הקונספט הבסיסי של האתר שלנו, תגיות הכותרת עוזרות לנו לקבל דירוג עבור התוכן המתאים. אך כתיבה עבור מנועי חיפוש לא מספיקה: תגיות הכותרת הם אלו המופיעות במנועי החיפוש. תגיות הכותרת חייבות להיות ציטוט עם קריאה ברורה לפעולה כדי להפעיל את הגולשים על מנת שילחצו על הקישור וימשיכו לקרוא.
  • אלמנטים לשיווק מקומי: באם לעסק שלכם ישנו מרכיב גאוגרפי, האלמנטים שנמצאים על האתר עצמו הם קריטיים. זה כולל מפות מקומיות, פרטי יצירת קשר, ושילוב על מקורות המידע השונים.
  • תגיות אלט: תגיות האלט אשר בהם אתם משתמשים בתמונות מהוות מרכיב חשוב מאוד בקידום האתר ואסטרטגיית נגישות האתרים שלכם. תגיות האלט נכנסות לשימוש בכדי לעזור למשתמשים מאותגרים לנווט באתר שלכם. הם גם עוזרות להחליט לאיזו מטרה התמונות נמצאות שם, ונותנות לאתר שלכם סיכוי לדירוג טובה בחיפוש התמונות של מנועי החיפוש.
אודות הכותב
אייל רחמים
אייל רחמים

בעל ניסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי ו11 שנים בקידום אתרים, יזם דיגיטלי, מנכ״ל דיגיטאץ׳ – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, מרצה במכללה למנהל, והבעלים של הבלוג seolinks.

קידום אתרים בגוגל למעלה

רוצים יותר כניסות לאתר?

מדריך ללימודי קידום אתרים
רוצים שאבדוק לכם את האתר?