קבל דוח בחינם
כניסת לקוחות
Phone Link Icon 050-8127373
Lang Icon EN
בניית עמודי נחיתה
בניית עמודי נחיתה

בניית עמודי נחיתה

עמודי נחיתה או דפי נחיתה כפי שרבים מכנים אותם הם כבר מזמן חלק חשוב מאוד בכל קמפיין שיווק דיגיטלי והפכו עם השנים לאחד הכלים המרכזיים ביותר של משווקים. עם פעם עמוד נחיתה היה מעוצב בצורה מאוד פשוטה ובסיסית, היום ניתן לראות פיתוחים מעניינים של הרעיון המקורי כדוגמת עמודי נחיתה סופר ארוכים .

מה הוא עמוד נחיתה?

עמוד נחיתה כשמו כן הוא- עמוד אינטרנטי בו אתם "מנחיתים" את המבקרים המגיעים אליכם דרך קמפיין ממומן כמו לדוגמה באמצעות פרסום בגוגל ופרסום בפייסבוק. תפקידו של עמוד הנחיתה הוא להפוך את קהל המתעניינים להמרות , כלומר, עמוד נחיתה מוצלח הוא עמוד שיצליח להפוך את המבקרים ללקוחות פוטנציאליים אשר מבצעים פעולת הבעת עניין מתקדמת עם נותן השירות כמו השארת פרטים ("ליד") או חיוג למספר.

למי מומלץ לבנות עמוד נחיתה?

כעיקרון אין המלצה גורפת והתשובה מותאמת לנסיבות , לאסטרטגיה השיווקית , ולתקציב של בעל העסק.  היתרון בהקמת עמוד נחיתה וקמפיין ממומן בניגוד לקידום האורגני הוא שהתוצאות מגיעות מהר, או שזה עובד או שיש מקום לשיפור. לכן, בדרך כלל אני ממליץ לשלב עמוד נחיתה עם קמפיין ממומן עבור פרופיל הלקוחות הבא:

  • אם אתם רק מתחילים לשווק את העסק בדיגיטל ורוצים טבילת אש יחסית בטוחה. 
  • אם אתם כבר מייצרים תנועה אורגנית לאתר ורוצים לעשות קמפיין רימרקטינג
  • אם אתם בעלי תקציב יחסית צנוע ( מתחת ל2,000 שקל בחודש)

בנוסף, כמובן שגם מותגים גדולים מאוד משלבים קמפיינים עם עמודי נחיתה ממירים ובאופן כללי אין כמעט עסק שהוא בעל נוכחות דיגיטלית ואין לו ניסיון עם בניית עמודי נחיתה.

עמוד נחיתה בר אילן

 

איך לבנות עמוד נחיתה ממיר ?

מניסיון של שנים ומאות קמפיינים בתחום קיבצתי עבורכם את שבעת הטיפים הטובים ביותר להגדלת היעילות של עמודי הנחיתה שלכם.

  • פשטות- לפעמים יש לקוחות שרוצים להמציא את הגלגל ולבנות עמודי נחיתה סופר מתוחכמים. זכרו שרוב הקהל מעדיף את המסר הפשוט, והצעה ברורה, אל תשחקו משחקים שיסבכו אתכם.
  • מיקרו קופי- כתיבת תוכן חשובה באופן כללי בכל הנושא של שיווק בדיגיטל אבל רלוונטית במיוחד בעמודי נחיתה בהם כל מילה מקבלת משמעות ומשקל רב.  
  • טפסים- גם הטופס שלכם צריך להיות חד ולפגוע בדיוק בנקודת האיזון בין קבלת כמה שיותר פרטים לבין השלב שבו את מעבידים את הגולש רמה אחת יותר מידי ומפספסים לידים.
  • עיצוב– כמובן, איך אפשר בלי העיצוב? עיצוב יכול לבדל אתכם ולהדגיש את החוזקות שלכם בצורה ויזאולית מיידית. גם פה חשוב להשקיע במקומות הנכונים ולא להשתמש ביותר מידי אלמנטים מצועצעים שיסיטו את נקודת המיקוד של הגולשים.
  • בצעו A/B טסטינג- לעולם אל תצאו לקמפיין עם גרסה אחת בודדה של עמוד הנחיתה. חשוב לבחון גרסאות שונות של עיצובים, קופי וכו' כדי להבין איזה עמוד עובד עבורכם הכי טוב.
  • הובילו את הגולשים– מה היא הצלחה עבורכם? האם השארת פנייה או רכישה באתר? חשוב להוביל את הגולשים בצורה חכמה אל עבר מה שאתם מגדירים כהצלחה.
  • סבלנות– לקוחות רבים חסרי סבלנות וממהרים לקפוץ למסקנות אודות טיב ואיכות עמוד הנחיתה. חשוב לתת מספיק זמן כדי לבחון את הנתונים לאורך זמן , ככל שתתנו לכך יותר זמן כך תוכלו להסיק מסקנות יותר מהימנות.

טיפ בונוס- למתקדמים: שלבו עקרונות פסיכולוגיים מתחום השיווק כדי לחדד ולטייב את עמוד הנחיתה שלכם.

עמוד נחיתה לדוגמה

פלטפורמה לבניית עמודי נחיתה

כעיקרון אתם יכולים לבנות את עמוד הנחיתה בכמה דרכים ובאמצעות מספר רב של פלטפורמות וכלים. 

  • וורדפרס- תוכלו לבנות את עמוד הנחיתה שלכם על בסיס וורדפרס, הפלטפורמה המועדפת עלינו לבניית אתרים. היתרון הוא שהמערכת מאוד פשוטה, תוכלו להשתמש בפייג' בילדר כמו אלמנטור לדוגמה ולבנות את העמוד אפילו בעצמכם.  בנוסף, הפלטפורמה היא בקוד פתוח ותוכלו למצוא אינספור פרילנסרים בתחום בכל העולם. 
  • פלטפורמה סגורה- תוכלו לחילופין לבחור בבניית עמוד נחיתה באמצעות מערכות ייעודיות כמו Click Funnel , וויקס וכו'. החיסרון הבולט הוא שאתם שבויים של המערכת ותלויים בה בהרבה מובנים.

אני ממליץ לבנות את עמוד הנחיתה באמצעות וורדפרס וקוד מותאם- כך לא תצטרכו להתעסק בתחזוקה שוטפת, בדיקות ועדכונים של עמוד הנחיתה ותהנו מהיתרונות של וורדפרס.

שאלות ותשובות נוספות על בניית עמודי נחיתה

כמה עולה עמוד נחיתה?

המחיר תלוי במורכבות העיצוב והפיתוח והאם אתם כותבים את התוכן או משלמים גם עבור הקופי. כעיקרון המחירים נעים בין 500 ש"ח ל2,500 ש"ח לעמוד נחיתה פשוט.

תוך כמה זמן אפשר לבנות עמוד נחיתה?

עקרונית תוך כמה שעות או ימים בודדים.

האם ניתן להתרשם מעמודי נחיתה שעיצבתם?

כמובן. מוזמנים לראות את תיק העבודות שלנו ולהתרשם בעצמכם.

אודות הכותב
אייל רחמים
אייל רחמים

בעל ניסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי ו11 שנים בקידום אתרים, יזם דיגיטלי, מנכ״ל דיגיטאץ׳ – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, מרצה במכללה למנהל, והבעלים של הבלוג seolinks.

קידום אתרים בגוגל למעלה

רוצים יותר כניסות לאתר?

מדריך ללימודי קידום אתרים
רוצים שאבדוק לכם את האתר?