עדכון פנדה – עדכון האלגוריתם של גוגל

בשנת 2011 גוגל הוציאה עדכון באלגוריתמים שלה שמטרתו להוריד בדירוג אתרים בעלי רמת תוכן נמוכה וכמובן להעלות אתרים בעלי רמת תוכן באיכות גבוהה.

בעיקר אתרים של תוכן בלבד שנועדו לקידום אתרים, נפגעו משמעותית, אתרים שרמת התוכן שלהם היה ירוד נפגעו משמעותית.

כיצד עדכון פנדה עובד?

למעשה כיצד האלגוריתמים של גוגל יודע לזהות תוכן ירוד?

באופן כללי, חשוב להבין שהבוט של גוגל נכון ל2017 אינו מבחין במדויק ברמת תוכן גבוהה, עדיין ישנם פרמטרים קיצוניים שמעידים על תוכן ירוד כגון>>>

שגיאות כתיב, שכפול תוכן, משפטים שבורים וכו'.

טיפים להתמודד עם עדכון פנדה?

  1. הקפידו להימנע משכפול תוכן – כמובן לא להעתיק פסקי תוכן מאתרים אחרים באינטרנט, השתמשו בתג קנוניקל לתוכן מקורי.
  2. הקפידו להימנע משגיאות כתיב – זה קורה לכולנו ולמעשה קורה גם לי, אנחנו כותבים תוך כדי תנועה, הקדישו זמן להגהה.
  3. מקוריות – השתדלו ככל הניתן לייצר תוכן מקורי שנכתב בניסוח שלכם, שמכיל ידע שצברתם.ערך מוסף – חישבו תמיד כיצד המאמר או התוכן באתר שלכם עשוי לסייע לגולשים ולקהל היעד.