· 28.09.2017 אייל רחמים קידום אתרים On Page קידום אתרים המתבצע בתוך האתר המקודם ולא מחוצה לו (Off Page), במטרה לשפר את הנראות שלו הן בעיני הגולשים והן...
· 27.09.2017 אייל רחמים קידום אתרים Off Page קידום אתרים המתבצע מחוץ לאתר המקודם ולא בתוכו (On Page). כך למשל ניתן למנות מספר דוגמאות לקידום אתרים Off Page:...
· 26.09.2017 אייל רחמים תגיות Nofollow, Noindex תגיות אלה משמשות בעלי אתרים על מנת לאותת לזחלנים של גוגל אילו חלקים באתר (עמודים, קישורים או אתרים שלמים) הם...
· 24.09.2017 אייל רחמים עמוד נחיתה בעלי אתרים רבים המבקשים לקדם חלק מאוד ספציפי מן האתר שלהם, כגון שירות חדש או מבצע לזמן מוגבל, נוהגים ליצור...
· 19.09.2017 אייל רחמים תקציב זחילה הזחלנים של מנועי החיפוש אמנם סורקים את הרשת מדי יום, אולם לאו דווקא מבקרים באותו אתר אינטרנט מדי יום. כל...
· 17.09.2017 אייל רחמים זחלן רשת הזחלן (Crawler), אשר ידוע בשלל שמות נוספים כגון רובוט סריקה, בוט, סורק ועכביש רשת, הוא תוכנה המבצעת סריקה של רשת...
· 16.09.2017 אייל רחמים עלות לאלף (CPM) עלות לאלף (Cost Per Mile , CPM) פירושה שהמפרסם משלם סכום מסוים בעבור כל 1000 צפיות של גולשים במודעה, ללא...
· 15.09.2017 אייל רחמים עלות לקליק (CPC) קיימים מספר מודלים שונים לחישוב עלויות של קמפיין קידום אתרים ממומן, בין אם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, בין אם בפייסבוק...
· 14.09.2017 אייל רחמים יחס המרה יחס המרה הוא היחס שבין מספר הגולשים שביצעו את הפעולה הרצויה בעמוד לבין סך הגולשים שביקרו בעמוד. אם יחס ההמרה...