קידום אתרים במנועי חיפוש

מנוע חיפוש הוא תוכנה הסורקת את כל רשת האינטרנט בכל פעם שמשתמש כלשהו מקליד שאילתה מסוימת בשורת החיפוש, במטרה לספק למשתמש רשימה של תוצאות חיפוש רצויות ורלוונטיות. מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם כיום הוא גוגל, אולם קיימים גם מנועי חיפוש פופולריים אחרים כגון יאהו, בינג ועוד.

קידום אתרים הוא ענף דינמי וצומח שבמסגרתו ניתן לבצע פעולות שונות, הן באתרים עצמם והן מחוצה להם, על מנת לגרום להם להופיע במיקום גבוה יותר בין תוצאות החיפוש. כאשר נקודת ההנחה היא שלמשתמש בדרך כלל מוצגות עשר תוצאות בלבד בכל עמוד של תוצאות, הרי שלמיקומה של תוצאה יש השפעה על הסיכוי שהמשתמש יקליק עליה. לפיכך, שיפור מבנה אתר והתאמתו למילות מפתח נועד בשביל לשפר את מיקומו של אתר מסוים בהשוואה לאתרים מתחרים או אתרים שיש בהם מידע רלוונטי שאמנם אינו מתחרה באופן ישיר אולם כן עלול להסיח את דעתו של המשתמש מן האתר המקודם.

אפשרויות הקידום בגוגל כוללות קידום אורגני, כלומר ניסיון להביא לכך שהתוצאה תדורג באופן טבעי על ידי גוגל כמתאימה לשאילתה של המשתמש, וקידום ממומן, אשר מציג מודעה (בתשלום) בחלקים מסוימים של מסך תוצאות החיפוש, מחוץ לתוצאות האורגניות.

למעשה תחת האתר seolinks אני מציע קשת רחבה של פתרון 360 לקידום אתרים במנועי חיפוש.