מהו יחס המרה?

יחס המרה – ההגדרה הנכונה

למעשה יחס המרה הוא נתון שמציג לנו כמות של פעולות שבחרנו כחשובות עבור המטרות השיווקיות שלנו כגון:

הצתרפות לאירוע שיצרנו, השארת פרטים לגבי מבצע, שיחת טלפון לבירורים, קריאת מאמר, רכישה באתר.

למעשה רבים מהאנשים חושבים שההמרות באתר שלהם מתייחסים בלבד ללידים, או מכירות,

תכלס המרה זוהי פעולה שמבוצעת באתר שלכם שיש לה ערך ושיווי עבורכם ושבחרתם להתייחס אליה.

המרות דרך האתר – מנוף לגיוס לקוחות דרך האינטרנט

האתר שלכם הוא כלי משמעותי בערוץ השיווק שלכם נכון ל-2018, ככזה כל פעולה או מידע עבור המתרחש בתוכו, עשוי לסייע לכם מבחינה עסקית,

למעשה מיד לאחר איסוף ההמרה,

מתחיל תהליך מכירה מה שבסופו של דבר הופך להיות "לקוח משלם".

מהו יחס המרה?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

למעשה בכל תהליך  של התקשרות בין ספק לבין לקוח, היה תהליך מקדים של המרה.

בשנים האחרונות נוצר שירות (בעל ערך עליון לטעמי) של שיפור יחס המרה, כלומר כיצד לשפר את ההמרות. נהוג להשתמש בכלים של מפות חום נפוצות, שלב קצת מקדים לשיפור המרות הוא שלב של מדידת ההמרות,

הינה לפניכם 4 טיפים למדידת המרות:

  1. מספר מעקב – ישנם בישראל כמה תוכנות מעולות בתשלום של בין 12-20 ש"ח למספר מעקב, ניתן לראות באיזה שעה חייגו, לנתב שיחות, להאזין (בתשלום נוסף).
  2. הטמעה של תג מנג'ר – שימוש בתג' מנג'ר למדידה של לידים המגיעים מקמפיין גוגל.
  3. עמודי נחיתה – צרו לעצמכם עמודי נחיתה ייעודים לכל קמפיין בנפרד.
  4. שורט קוד shortcodes – כאן אני חייב קרדיט לאחד מהלקוחות שלי, עורך דין ביטוח (נכון לכתיבת מאמר זה הוא במקום ה-1 בביטוי) שלאורך כל האתר ביקש מהפיתוח לייצר עבורו שורט קוד, ככה ניתן לראות במערכת ניהול בעזרת תוספי השארת פרטים בוורדפרס כמו CF7 את העמוד ממנו מגיעים פניות, בנוסף השורט קוד מאפשר ללקוח לעבוד בצורה עצמאית.

אז אחרי שיצרנו מדידת המרות, הגיע הזמן לייצר שיפור המרות, ממש להתעסק בדבר האמיתי.

5 טיפים לשיפור המרות:

  1. מספר טלפון בולט – אומנם נשמע טיפ מאוד פשוט ליישום, אבל עדיין יצא לי לראות לא מעט אתרים ששוכחים להבליט את המספר טלפון.
  2. פופ רוחבי צף – צרו באתר צור קשר שיאפשר לגולשים שלכם להבין בצורה פשוטה כיצד ניתן להשאיר פרטים באתר.
  3. הצגת השירותים/מוצרים – הקפידו להציג לגולש את המוצרים/השירותים שלכם באופן בולט באזורים מרכזיים באתר.
  4. מובייל – צרו לחצני חיוג מהמובייל.
  5. צמצום שטחים – אחת מהבעיות הנפוצות ביותר באתרי אינטרנט שנבנו ללא השקעה רצינית בעיצוב היא "השטחים המתים", כלומר לחצנים גדולים מדי, מקומות ללא משמעות.