קבל דוח בחינם
כניסת לקוחות
Phone Link Icon 050-8127373
Lang Icon EN
לגזור ולשמור: מדריך הטמעת פיקסלים
הטמעת פיקסלים

לגזור ולשמור: מדריך הטמעת פיקסלים

מכירים את זה שנכנסתם לאתר מסוים ומאז פרסומת מעצבנת "רודפת" אתכם לכל אתר אחר? אפילו לפייסבוק? אז האמת היא שאולי לפעמים זה נראה לכם מעצבן ומעיק אבל עבור מפרסמים ומשווקים דיגיטליים רבים הרדיפה אחרי הגולש או במונח המקצועי ה"רימרקטינג" הוא כלי עוצמתי המאפשר ליצור לידים איכותיים במחיר נמוך. במאמר היום נסקור את הצד הטכני של העניין ואיך תוכלו להשתמש בשיטה עבור הצרכים השיווקיים שלכם (רמז – באמצעות הטמעת "פיקסל" באתר).

מעוניינים לקדם את האתר שלכם? השאירו פרטים

    • מינימום 2 תווים
    • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

    אז מה הם פיקסלים?

    פיקסלים הם קטעי קוד קצרים אותם שותלים באתר וקטעי קוד אלו מאפשרים לכם "לצבוע" את הגולשים שנכנסים אליכם לאתר ולהשתמש בזיהוי שלהם עבור פרסום מחדש בפלטפורמות בהן אתם משתמשים. לדוגמה, אם אתם משתילים את הפיקסל של פייסבוק באתר תוכלו ליצור קבוצת קהל עם כל הגולשים שנכנסו אליכם אל האתר בעלי חשבון פייסבוק ולפרסם לאותם אנשים מודעות בהתאם. כמובן שלא תוכלו לדעת את שמות הגולשים אך תוכלו ליצור קבוצות של קהלים ולאחר מכן תוכלו ליצור מיקוד יותר מדויק של קהל היעד לפי מאפיינים דמוגרפיים או כל אפשרות אחרת שהפלטפורמה מאפשרת לכם.

    remarketing

    בתמונה תוצאה של הרימרקטינג והפיקסלים באתרים שלנו:)

    אילו פלטפורמות מאפשרות הטמעת פיקסלים?

    כעיקרון, ניתן להטמיע פיקסלים של כל הפלטפורמות המוכרות וכמעט של כל חברה העוסקת בתחום

    מה הם היתרונות של הטמעת פיקסלים באתר?

    ציינו שתוכלו ליצור קהלים ולבצע שיווק מחדש עבורם אבל איך זה עוזר לכם בפועל? כעיקרון יש שתי זירות עיקריות שיוכלו להנות מהשימוש בשיטה הזו: מכירות ומודעות. אם אתם רוצים להגדיל את המודעות של המותג חשיפה מחודשת באמצעות פרסום ממוקד הוא דרך מעולה יעילה וזולה לעשות זאת. במידה ואתם מעוניינים באופציה השנייה תוכלו למכור יותר מוצרים או שירותים באמצעות מודעה לקהל שכבר הביע התעניינות במותג שלכם או בשירות שלכם בעבר. נחמד לא?

    איך להטמיע פיקסלים?

    כעיקרון יש הרבה שיטות להטמיע פיקסלים שכל אחת מצריכה הבנה טכנית שונה. לרוב תתבקשו להטמיע את הפיקסל מעל תגית ההדר של האתר , תוכלו לעשות זאת במגוון דרכים:

    השיטה הקלה- חיפוש פלאגין " Facebook Pixel " או כל פיקסל אחר כמו "Linkedin Pixel" וכו'. שם תצטרכו רק להעתיק ולהדביק את הקוד.

    פייסבוק פיקסל

    השיטה השנייה היא להוריד תוסף בשם Insert Headers and Footers ולהשתמש בו עבור הטמעה של הפיקסל או הפיקסלים להדר של האתר שלכם.

    Insert Headers and Footers by WPBeginner

    השיטה השלישית היא באמצעות הטמעה ישירה להדר של התבנית. ניתן לעשות זאת באמצעות כניסה לעיצוב> עריכת תבנית> ההדר של התבנית (Header.php) ושם תוכלו להטמיע את הקוד לפני תגית

    בסרטון מופיע כיצד לעשות זאת על בסיס מסמך ההנחיות הרשמי של פייסבוק להטמעת פיקסלים.

    השיטה הרביעית היא באמצעות שימוש בגוגל טאג מנג'ר. כעיקרון הטאג מנג'ר הוא הדרך המועדפת אלינו ואחד הכלים הטובים ביותר לניהול מעקב הפיקסלים באתר. אם אתם לא מכירים כיצד להתנהל עם הפלטפורמה מומלץ יותר אודותיה ואם כבר יצא לכם להשתמש בה זה הזמן להטמיע את הפיקסל שלכם באמצעות Custom HTML tag.

    רוצים להטמיע את הפיקסל של פייסבוק באמצעות התג מנג'ר? עקבו אחר המדריך הבא.

    איך למחוק פיקסלים?

    התשובה הפשוטה והיעילה במיוחד היא בדיוק כמו שהטמעתם אותם. אם יצרתם פיקסל חדש ואתם לא יודעים אם חברת השיווק השאירה לכם פיקסל כמתנת פרידה תוכלו להשתמש בתוספים שונים למציאת אותם פיקסלים כמו הFacebook Pixel Helper שמזהה את הפיקסלים האלו ומציג לכם אותם ללא כל ידע טכני.

    לסיכום

    פיקסלים הם חלק משמעותי מכל קמפיין רימרקטינג ויכולים להביא לכם המון תנועה ומכירות אם אתם יודעים כיצד להשתמש בהם נכונה. גם אם אתם לא רצים לעשות קמפיין ממומן בגוגל  או בפייסבוק כרגע, הטמעת פיקסל תעזור לכם בטווח הארוך ותאפשר לכם לייצר יותר לידים ומכירות.

    אודות הכותב
    אייל רחמים
    אייל רחמים

    בעל ניסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי ו11 שנים בקידום אתרים, יזם דיגיטלי, מנכ״ל דיגיטאץ׳ – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, מרצה במכללה למנהל, והבעלים של הבלוג seolinks.

    קידום אתרים בגוגל למעלה

    רוצים יותר כניסות לאתר?

    מדריך ללימודי קידום אתרים
    רוצים שאבדוק לכם את האתר?