דחיקת תוצאות שליליות בגוגל

ניהול מוניטין על ידי דחיקת תוצאות שליליות בגוגל

ניהול מוניטין באינטרנט, או בשמו השני, דחיקת תוצאות שליליות בגוגל, הוא שירות שתזדקקו לו במידה והדף הראשון יתמלא בתוצאות שליליות על שמכם. בתור מקדם אתרים מנוסה בתחום האורגני, אני מספק שירות רב ניסיון גם בתחום ניהול המוניטין ברשת שהוא, למעשה, קידום אתרים אורגני של מקורות רבים במקביל. מעוניינים שאבדוק את מצב המוניטין שלכם בגוגל לעומק ואתן לכם הצעת מחיר ותכנית עבודה מסודרת לשיפורו? צרו קשר ואסביר לכם בדיוק איך אוכל לנקות את השם שלכם בגוגל על מנת שתוכלו לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.

תשתית לשם ניהול מוניטין באינטרנט על ידי דחיקת תוצאות שליליות בגוגל

כאמור,ניהול מוניטין באינטרנט, הוא למעשה קידום אורגני של מקורות רבים במקביל. בכדי לדחוק את התוצאות השליליות על השם שלכם מהדף הראשון, יש לקדם מקורות אחרים. אקים למענכם את המקורות הבאים:

  • בלוגים
  • אתרים (כולל קידום האתר המרכזי של העסק)
  • פרופילים ברשתות חברתיות
  • ערוץ Youtube

את כל המקורות הללו יש לקדם. כמו כן, ניתן ואף רצוי לקדם מקורות חיוביים שאינם נתונים לשליטת המקדם או בעל האתר. למשל מקורות בהם ישנם אזכורים חיוביים עליכם ועל העסק שלהם. איך מקדמים מקורות שאין עליהם שליטה? אפשר להפנות אליהם קישורים חזקים. כמו כן, ניתן להשתמש בשירותי יח"צ על מנת להשיג כתבות במקורות חזקים.

בניית נכסים דיגיטליים על מנת להוסיף תוצאות טובות בעמוד הראשון

נכון לכתיבת מאמר זה, בגוגל ישנם 10 תוצאות אורגניות בעמוד הראשון, הדרך הפשוטה ביותר לדחוק תוצאות ראשונות שפוגעות במוניטין שלכם, היא ליצור תוצאות חיוביות ולקדם אותם לעמוד הראשון.

הקושי בניהול מוניטין 

אם בתהליך של קידום אתרים אורגני בגוגל אנחנו מקדמים אתר אחד, הרי שכאן נדרשת השקעה לקדם מספר נכסים נוספים לעמוד הראשון.

4 טיפים לדחיקת תוצאות שליליות בגוגל ולניהול מוניטין

  • "נצלו" נכסים נוספים בעמוד השני לקידום, בהרבה מאוד מהמקרים, יש בעמוד השני כתבת יח"ץ של החברה או הלקוח הפרטי, ניצול נכסים קיימים עשוי לחסוך לכם כסף רב של רכישת דומיין, או רכישה של כתבת יח"ץ.
  • צרו נכסים מועילים – לדומא בנו עמוד נחיתה איכותי, צרו עמוד שיווקי לחברה, במטרה לייצר Roi על ההשקעה בניהול מוניטין.
  • קישורים – במידה והלקוח רוכש כתבות יח"ץ, נצלו אותם לקשר אל הנכס קיים שלו, בכך תשיגו 2 מטרות באותה פעולה, קידום הנכס הקיים, הוספת אזכור חיובי לעמוד הראשון.
  • רשתות חברתיות – בדקו האם ללקוח עמוד פייסבוק, יוטיוב, לינקדין, וויקיפדיה, במידה ואין זו הזדמנות מצוינת להוסיף.

כמה אמור לעלות ניהול מוניטין?

כמו שכתבתי בחלק העליון, ניהול מוניטין למעשה משלב עלות של 4 גורמים עקריים שצריך לתמחר:

  • בניית אתרים/נכסים נוספים – לרוב מדובר בבניית אתר פשוט, עם קצת תוכן, או זמן עבודה על פתיחת רשתות חברתיות – כל נכס בהדרגה עשוי לעלות בין 500-1500 ש"ח – זה תלוי בעיקר באיזה סוג נכסים בונים, אם פותחים עמוד פייסבוק +עיצוב זה פחות, עם בונית עמוד נחיתה מושקע זה עשוי לעלות יותר.
  • תוכן – יש צורך למלא את הנכסים הללו בתוכן – לרוב מדובר בתוכן זול בין 50-100 שח למאמר, תלוי בלקוח ובדרישות שלו.
  • קישורים – בשונה מתהליך רגיל יש צורך לפזר על כל "נכס" נוסף קישורים, לכן עלות הקישורים היא בדרך כלל בין 4-8 מאמרים לחודש כלומר בין 200-1000 ש"ח (תוכן בין 50 שח לבין 100 ש"ח).
  • שעות עבודה – גם פה יש צורך בהשקעה של שעות עבודה מצד מקדם האתרים, לכן זה עשוי להיות בין 5-8 שעות חודשיות – שעת עבודה של מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים תלוי וותק, איכות, ורמת ההשקעה – בין 1000 -1600 ש"ח

סיכום עלויות מאחר ומדובר בתהליך מתמשך ממש כמו קידום אתרים העלות החודשית עשויה להיות בין 1500 ש"ח לבין 3000 ש"ח * 12 חודשים.

כמה זמן עד שרואים תוצאות?

כאשר מדובר בכמה פרסומים שליליים במקורות אזוטריים, כמו בלוגים ואתרים זניחים, התהליך יהיה פשוט ומהיר יותר. אך כאשר מדובר במקורות חזקים כמו אתרי חדשות ואתרים גדולים, התהליך יכול להמשך חודשים ארוכים ואולי אפילו יותר משנה. אם כל הדף הראשון מלא בתוצאות שליליות מאתרים חזקים בלבד, לא תמיד אפשר יהיה לנקות לגמרי את הדף הראשון. לא אקח על עצמי פרויקט בלתי ניתן למימוש.

התוכן בתהליך ניהול מוניטין בגוגל

בנית קישורים הוא תהליך חשוב מאוד לקידום אתרים, אבל לא כולם מייחסים את הכבוד הראוי לתוכן בתהליך דחיקת תוצאות שליליות בגוגל בפרט ובנושא קידום אתרים בכלל. לכן חשוב להקפיד על שימוש בתוכך ייחודי, ארוך ואיכותי בתהליך קידום האתר, כך יהיה סיכוי לא רק לדפי בית להגיע לדף הראשון אלא לדפים פנימיים על שמכם. השקעה בתוכן איכותי, תוביל לתוצאות מהירות יותר ועמידות יותר מאשר עבודה עם תוכן סתמי ודל. קחו זאת בחשבון.

ניהול מוניטין באינטרנט – בניית איכותית של קישורים

ככל שהזמן עובר כך אלגוריתם פינגווין של גוגל הופך ליעיל ואיכותי יותר כנגד קישורים לא טובים. אם פעם היה צריך לחכות שהוא יתעדכן על מנת שאתר יכנס או יצא מעונש, היום האלגוריתם מתעדכן כל הזמן. כמו כן, הוא יודע להתעלם מקישורי ספאם כך שבנייתם לא תועיל לקידום האתר. לכן, כאשר אני מנהל תהליך דחיקת תוצאות שליליות בגוגל, אני מקפיד על בנייה איכותית של קישורים, כך שהם יהיו יעילים לקידום ולא חסרי השפעה. במקרים חמורים, קישורים לא טובים עלולים להוביל לעונש וכך הקידום לא רק שהופך ללא יעיל אלא, למעשה למזיק.

אז אם העסק שלכם נכנס לקשיי התפתחות בגלל תוצאות שליליות בדף הראשון של גוגל, חשוב לטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם כי מדובר בתהליך מתמשך ולא בפעולה חד פעמית שמתבצעת בפרק זמן קצר. אשמח לסייע לכם בניקוי הדף הראשון מתוצאות שליליות כדי שתוכלו לפתוח דף חדש לעסק.

קידום אתרים בגוגל למעלה