קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל

רוצים לקדם את האתר שלכם בחו"ל? הגעתם למקום הנכון. אנחנו בין החברות הבודדות בישראל שמציעות צוות קידום אתרים ושיווק ייעודי לחו"ל שמתמחה בשוק הבינלאומי. השוק הבינלאומי הוא ללא ספק שוק מאתגר, והשילוב של מורכבות תהליכי קידום לצד תחרותיות גבוהה במיוחד מצריכה טיפול איכותי ומקצועי מצוות מיומן.


על הנייר, עבודת הקידום בשוק המקומי ובשוק הבינלאומי היא פחות או יותר דומה, אך ישנם הבדלים משמעותיים וגם ניואנסים קטנים שחייבים להכיר בכל מדינת יעד. קידום האתר בארה"ב לדוגמה, שונה בהיבטים רבים מקידום בארץ והרבה טכניקות שעדיין עובדות כאן , כבר ממש לא עובדות בשוק האמריקאי.

מבחינה בסיסית, ההגיון העומד מאחורי מלאכת הקידום אמור להיות זהה בכל מקום. שילוב של חווית גולש גבוהה, לצד בניית סמכות בעיניים של מנועי החיפוש וגוגל בעיקר.

תהליך קידום האתר מורכב משלושה מרכיבים עיקריים המהווים את הבסיס והתשתית הטובה ביותר לעבודה עתידית ובניית נכס שמנועי החיפוש אוהבים.

  • תוכן איכותי– תוכן הוא המפתח לבניית נכס סמכותי שמדורג גבוה במנועי החיפוש. בשנים האחרונות, התוכן צובר מקום יותר ויותר חשוב באלגוריתם של גוגל והמשקל הסגולי שלו רק עולה. השקעה בתוכן איכותי , ממוקד ומותאם לקהל היעד היא בהחלט אחת ההשקעות החכמות ביותר בעולם הקידום.
  • חווית גולש גבוהה–  לא מספיק שהאתר שלכם יהיה רק בעל תוכן או קישורים איכותים, ובמידה שלא תספקו לגולשים חווית גלישה ורמה עיצובית נאותה, גולשים פשוט ינטשו את האתר שלכם ויפגעו בדירוג שלכם. חשוב להשקיע מחשבה ומשאבים בעיצוב חדשני, מודרני ויפה שמעודד את הגולשים להשאר באתר ולא לצאת ממנו.
  • קישורים חזקים– קישורים היו ונשארו אחד הפרמטרים החשובים ביותר שמעידים על מידת סמכותיות האתר. בחו"ל התחרות על השגת קישורים חזקים גבוהה במיוחד ויש צורך בתקציבים משמעותיים כדי להגיע לתוצאות איכותיות שיוכלו לספק תוצאות.

קידום אתרים בארה"ב וקנדה

ארה"ב וקנדה הן מדינות מפתח בשוק הכלכלי ומהוות יעד מועדף על המון ישראלים שרוצים לפתוח עסקים מקומיים או לחילופין, להתרחב לשווקים הגדולים הללו. במדינות הללו, אסטרטגית הקידום של עסקים מקומיים שונה לחלוטין וכוללת שורה של מרכיבים הייעודים לקידום לוקאלי. לדוגמה, אם בישראל התחרות היא על ביטויים כללים כמו "בניית אתרים", בארה"ב הביטוי שאותו נרצה לקדם יושפע ברוב המקרים מהמיקום הגאוגרפי שלנו ושם נבחר במיקוד ביטוי הכולל מיקום + ביטוי, לדוגמה: "בניית אתרים בלוס אנג'לס". התוצאות חיפוש בקנדה וארה"ב מתעדפות מיקומים לוקאלים שהרבה יותר רלוונטים לגולש האמריקאי הממוצע.

קידום אתרים בחו"ל מחירים ותקציב

חשוב להבין שקידום בחו"ל דורש בד"כ תקציבים הרבה יותר גבוהים מהמקובל בשוק הישראלי מהסיבה הפשוטה שקהל היעד הרבה יותר גדול, ובאופן טבעי התחרות ברוב המקרים הרבה יותר מאתגרת ומשמעותית.   חשוב להפריד בין אתרים שדורשים קידום של מוצר או שירות בעיר מסוימת (קידום לוקאלי) או אתר שצריך להיות מקודם ברמה הארצית/יבשתית.

המורכבות של קידום אתרים בחו"ל

להבדיל מקידום אתרים מקומי בארץ, בחו"ל אנו מתמודדים לעיתים עם רגישות רבה של גוגל בכל הנוגע לטכניקות SEO מסורתיות שבד"כ עובדות בארץ. כאשר אנחנו מקדמים אתרים בארה"ב או בכל מקום ברחבי הגלובוס, אנו צריכים להיות זהירים מאוד בכל הנוגע לבניית קישורים ותהליכי SEO אגרסיבים שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לבצע בארץ.

איך לבחור מקדם אתרים עבור אתר בחו"ל?

חברות רבות בארץ לא מוכנות להכנס לפרוייקטים של קידום בחו"ל בגלל המורכבות הרבה של ההליך ואי הידע או הביטחון הנדרש לבצע תהליך קידום בזירות אחרות. חשוב לבחור מקדם או חברה שעובדים בעיקר בשוק הבינלאומי. בשעה שאתם בוחנים את האופציות העומדות בפניכם, רצוי לשאול את השאלות הבאות כדי לוודא שאתם באמת בדרך הנכונה:

  • מי הצוות המטפל בתהליך הקידום? מול מי אני עובד ומתעדכן?
  • מה המומחיות או הנסיון הרלוונטי של המקדם?
  • האם המקדם כבר ביצע פרוייקטים במדינת היעד או בנישה שלכם?
  • האם הצוות המקדם ייעודי לקידום בחו"ל?
  • בקשו פרוייקטים שקודמו בהצלחה

רוצים לקדם את האתר שלכם בחו"ל? אנחנו כאן כדי לקדם את האתר שלכם במקצועיות חסרת פשרות שתוביל את העסק והחברה שלכם לגבהים חדשים. אם אתם רוצים להחשף לקהל חדש, להביא לקוחות ולהניע את העסק צעד אחד קדימה אתם במרחק מספר טלפון אחד מאחד הצעדים הטובים ביותר שתוכלו לעשות עבור העסק שלכם!

קידום אתרים בחו"ל
ממוצע דירוגים: 4.5 (סה״כ 2 מדרגים)
קידום אתרים בגוגל למעלה