כניסת לקוחות
https://www.seolinks.co.il/wp-content/uploads/2017/03/phone.png 072-3310701
https://www.seolinks.co.il/wp-content/uploads/2021/02/globe-1.svg EN
מומחה קידום אתרים – איך לבחור (באמת) נכון
מומחה קידום אתרים

מומחה קידום אתרים – איך לבחור (באמת) נכון

ניפוץ המיתוס "מומחה קידום אתרים"

מחפשים את ה- "מומחה לקידום אתרים" אתחיל ואומר זה לא אני 🙂

  • אני שחקן עם צוות ולא פרילנסר.
  • אני בא לעבוד קשה ולא לפזר עננה.
  • אני בא להילחם ולתת בראש.
  • לצד זה שאני מבין שלא משנה כמה הישגים יש לי כל פרויקט של קידום אתר דורש התייחסות אישית.
  • אני מגיע עם צניעות לפרויקט שלך על מנת להשפיע מקסימלית על התהליך ולא להיות מקובע.

הכותרת מומחה הוא הגורם מספר אחד לכישלונות בתהליכי קידום אתרים בקרב חברות שמשקיעות המון בקידום אתרים.

בטח אתם בשלב למציאת המומחה המתאים ביותר לקידום האתר שלכם, כזה שלא יתפשר על כלום. כזה שיחתור למטרות הגבוהות ביותר.

אם אתם כאן סימן שאתם לוקחים את הקידום שלכם ברצינות, והגיע הזמן למצוא את המומחה לקידום אתרים.

הרשו לי לנפץ לכם את החלום על המומחה שיחולל עבורכם פלאים. כאחד שמקדם אתרים כבר כמה שנים טובות יצא לי להכיר מקדמי אתרים מצוינים, כאילו שיודעים לתת למנוע חיפוש בדיוק את הפרמטרים שמקפיצים את האתר לראש תוצאות החיפוש.

במקרים רבים לא בהכרח מומחה לקידום אתרים יהיה זה שיביא איתכם גבוהה, אז מי כן?

תוצאות של קידום אורגני מגיעות מעבודה נכונה לצד יציבות וחשיבה מקצועית לטווח ארוך!

כל קיצור דרך, כל ניסיון לפצח את השיטה שתספק תוצאות מהירות עשוי להיות בגדר נזק לטווח ארוך.

מומחה קידום שלא ישקיע בפרויקט שלכם וימכור לכם מכורח הרצון לשרוד עסקית עשוי להיות הנזק הגדול של הפרויקט שלכם מ-2 סיבות מרכזיות:

  1. אכזבה מהתהליך ואיבוד אמון – במקרים רבים נתקלתי שלקוחות פנו למומחים לקידום אתרים כאשר אלו בעוד המוניטין שלהם הולך לפניהם מעלו באמון הלקוח ולא פעלו כנדרש מהם (הייתי עדין כאפשר). מה שיוצר בלבול עצום אצל הלקוחות.
  2. הצלחה מדומה – מקרה שני נפוץ הוא ליפול על חברה שמקדמת ביטויים ללא התייחסות לכמות החיפושים החודשיים.

מומחה קידום אתרים – בסביבה עסקית כל כך תחרותית כמו של היום, חשוב מאוד לבחור את מומחה קידום אתרים הנכון לעסק שלכם. הוא זה שיוכל לבנות ולתחזק עבורכם נוכחות מקוונת איתנה לאורך זמן, שתסייע לכם לא רק לשרוד בתחרות אלא אפילו להצליח ולהביס את המתחרים שלכם.

איך בוחרים מומחה קידום אתרים שיתאים למשימה? התשובה לכך לא פשוטה, אבל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

מומחה קידום אתרים – התרחקו מהבטחות שווא

כאשר תעברו על רשימה של מומחי קידום אתרים, תבחינו בכך שחלקם מבטיחים לכם מקום בעמוד הראשון של גוגל – אלא שהאלגוריתם של גוגל הוא תעלומה שידועה רק לאנשי גוגל, ואף אחד, אפילו לא מומחי קידום האתרים המנוסים ביותר, לא יכול להבטיח במאה אחוזים הבטחה שכזו.

מה שמומחה קידום האתרים כן יכול להבטיח הוא לעשות מאמץ לשפר את הדירוג שלכם בגוגל, אבל הוא אמור להימנע מהבטחות חד משמעיות ולו רק בשל העובדה שיש שלל גורמים אחרים שיכולים להשפיע על תוצאות העבודה שלו. הוא בוודאי לא יוכל לצאת בשום הכרזה לפני שבחן היטב את האתר שלכם ואת העסק שלכם; ולכן אם מובטח לכם מקום בעמוד הראשון של גוגל – התרחקו.

מהו רקורד העשייה של מומחה קידום האתרים?

בקשו ממומחה קידום האתרים המועמד להציג בפניכם מידע אודות עסקים שעבד איתם בעבר. לכל מומחה מצליח תהיה רשימה של לקוחות כאלה, והמוצלחים באמת גם לא יטרחו להסתיר את גאוותם כשיציגו אותה בפניכם. אולי לא את כולה, עקב חוזי סודיות ופרטיות וכו', אבל לכל הפחות תוכלו להציץ בה.

בנוסף, מומחי קידום אתרים אמורים להיות מסוגלים לספק תוצאות לטווח ארוך, ודרך טובה לבדוק זאת היא פשוט לשאול כמה זמן הוא עבד עם הלקוח הוותיק ביותר שלו. הואיל ועסקים נוהגים לדבוק זמן רב במומחי קידום האתרים שהם עובדים איתם (בפרט אם הם טובים בעבודתם), תשובה בסגנון "חצי שנה" היא בעייתית.

ודאו שרשימת הלקוחות הנחשפת בפניכם היא אמיתית, ונסו ליצור קשר עם הלקוחות הללו. מי יודע, אולי חלק מהם יסכימו לחלוק איתכם את הניסיון שלהם עם אותו מומחה קידום אתרים.

שאלו על דרכי התקשורת

חשוב להבין שהתקשורת ביניכם לבין מומחה קידום האתרים היא עניין קריטי להצלחתה של האסטרטגיה כולה. לכן אחת השאלות הראשונות שעליכם לשאול היא בכל כמה זמן מומחה קידום האתרים יצור איתכם קשר ובאיזו דרך. העדיפו לשכור מומחה קידום אתרים שההעדפות שלו זהות לשלכם – לא אחד שירים אליכם טלפון כשאתם מעדיפים מייל, ולא ישלח מייל כשאתם מעדיפים שיחה.

כמו כן ודאו שמומחה קידום האתרים יהיה זמין לרשותכם שתצטרכו להשיג אותו בנושאים חשובים. אתם רוצים להיות מסוגלים להשיג אותו במקרי חירום, גם אם הם נדירים.

אופן ההתמודדות עם עונשים מצד גוגל

גוגל עושה כל מה שאפשר כדי לספק לגולשים תוכן באיכות גבוהה, ואחת הדרכים היא לשנות את האלגוריתם על בסיס קבוע. בשל כך, יש אתרים שמוצאים את עצמם נענשים על לא עוול בכפם, פשוט משום שכבר לא התאימו לאלגוריתם המעודכן. זה לא קורה הרבה, אבל זה יתכן.

במקרה בו אתר חטף עונש מגוגל, ההתאוששות יכולה להיות קשה. לכן אתם רוצים לשכור מישהו שלא רק יידע לנהל את אסטרטגיית קידום האתר שלכם אלא גם שיידע כיצד להתמודד עם העדכונים של גוגל: כיצד להימנע מקבלת עונשים וכיצד להתאושש מהם.

שימו לב לבניית הקישורים

בניית קישורים היא אחד החלקים החשובים ביותר בבניית נוכחות מקוונת טובה – ואחד המורכבים ביותר לביצוע באופן עצמאי. לכן מקדמי אתרים טובים בדרך כלל כוללים בניית קישורים בחבילה שהם מציעים, אבל אם מישהו מציע לכם מאות או אלפי קישורים במחיר זול היזהרו ממנו.

זכרו: אם זה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, זה כנראה לא אמיתי. לכמות אדירה של קישורים באיכות נמוכה יש סיכוי גבוה יותר לפגוע בכם מאשר לסייע. אתם רוצים קישורים באיכות גבוהה, לא ספאם.

הצעת מחיר ומבנה חוזה

המחיר לא בהכרח אומר משהו לגבי איכות השירות. כמובן שיש לבחור חברה לקידום אתרים או מומחה עצמאי בטווח המחירים האפשרי לכם, אבל היזהרו מפני אלה שמציעים לכם הרבה בעבור מעט מדי כסף.

כמו כן, בפרט אם אתם יוצרים לדרך המשותפת ללא היכרות קודמת, בדקו מה אומר החוזה שלכם לגבי סיום מוקדם שלו, האם זה אפשרי ובמה זה כרוך (עלויות ביטול וכדומה). מאידך, זכרו גם שבדרך כלל לוקח זמן מה עד שהתוצאות ניכרות לעין, אז אל תמהרו לבטל את החוזה אחרי זמן קצר מאוד אלא שקלו לתת לזה צ'אנס נוסף.

עכשיו תכלס הגיע הזמן לבחור מומחה לקידום האתר שלכם

לעיתים זה עשוי להיראות כאילו בחירת מומחה קידום אתרים היא עניין מסובך מאוד, אבל אתם הרי לא רוצים להשקיע זמן וכסף בשירות שלא יעבוד כמו שצריך. אנו תקווה שהדברים שצוינו לעיל יסייעו לכם להבדיל בין אנשי המקצוע הטובים באמת לבין החובבנים.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשאול את השאלות הנכונות, וכך תצמצמו את האפשרות שתבחרו במקדם אתרים לא מספיק טוב. ככלל זכרו להתרחק מאלה שמבטיחים הרבה בעבור מעט, והעדיפו את אלה שמציעים תוצאות ריאליות ותשובות ישירות.

קידום אתרים בגוגל למעלה

בעל אתר/מקדם?
קבל/י דוח בחינם

ייעוץ בוואטסאפ