כניסת לקוחות
https://www.seolinks.co.il/wp-content/uploads/2017/03/phone.png 072-3310701
אסטרטגיות SEO אגרסיביות
מפת אתר

אסטרטגיות SEO אגרסיביות

לפני כמה ימים הגיע אליי לקוח נלהב המקדם את האתר שלו בחו"ל שהתחיל לראות תוצאות ונוצר אצלו תיאבון טבעי מאפיק הקידום האורגני. הוא זיהה את הפוטנציאל הרב שעבודת SEO יכולה להניב עבור העסק שלו ורצה "לכבוש את השוק". אולי זה נשמע לכם כמשפט חיובי ומעורר תיאבון אבל כמו כל מקדם אתרים שנפגש עם אינספור יזמים ובעלי עסקים המשפט הזה מדליק מספר נורות אדומות וחשוב להתנהל במשנה זהירות עם יוזמות כאלו אשר ללא תיאום ציפיות והסבר מתאים על התהליך יכול להיגמר במפח נפש וכשלון מהדהד.

במקרה הספציפי הזה ובשל הניסיון החיובי עם הלקוח לא נבהלנו מהמשפט והחלטנו לפרק אותו למספר אפשרויות פרקטיות לניהול תהליך כזה ואנחנו כאן כדי לשתף אתכם בתהליך.

אופציה ראשונה- בניית מספר נכסים וקידום שלהם

ככל הנראה הדבר הראשון שרוב הלקוחות והקוראים שלנו חושבים עליו זה בניית מספר נכסים המובילים ליעד הסופי שזה העסק שלכם כמובן.  יש הרבה הגיון בשיטה הזאת אבל חשוב לוודא מספר דברים לפני שיוצאים לדרך.

  1. רמת התחרות מצדיקה בנייה רוחבית של מספר נכסים תחת תתי נושאים שונים.
  2. יש תקציב מספיק גדול להריץ את הפרוייקט לפחות ל12 חודשים
  3. האם ההתרחבות היא לוקאלית? במידה וכן חשוב לבדוק טוב מאוד האם לא כדאי לחזק את הברנד הראשי ולבצע באתר עצמו התרחבות לוקאלית.

אם אתם הולכים לכיוון הזה יש מספר עלויות נלוות כמו כתובות, מספרי טלפון וירטאוליים והסיכון בברנד נוסף תחת אותה פעילות ( לדוגמה לקוח המתקשר למותג המרכזי שלכם ואז מתקשר למותג השני ומגיע בדיוק אל אותו נציג יכול לפתח תהיות).

ממליץ לכם לקרוא את המאמר על נכסים דיגיטליים אם אתם באמת בוחרים בכיוון הזה לבסוף.

בניית נכסים דיגיטלים

אופציה שנייה – הקמת אתר תוכן מרכזי והזרמת תנועה

יזמים רבים מעדיפים לוותר על בניית מספר מותגים ובוחרים בנתיב השני של הקמת אתר תוכן ומשיכת כל התנועה הרלוונטית באמצעות פורטל כזה. 

לבניית אתר תוכן כזה שיתמוך באתר המרכזי יש מספר יתרונות מרכזיים.

  1. חשיפה לקהל רחב יותר ואפשרות רימרקטינג חכמה אחר כך באמצעות פיקסל
  2. הזרמת תנועה לחנות האיקמורס שלכם או לאתר הכסף שלכם (Money Sites) באמצעות אתר התוכן
  3. נקודות מפגש רבות יותר עם הגולשים והבנה מעמיקה של הקהל שלכם
  4. אין בעיית אמינות ( תוכלו פשוט לכתוב שהאתר מופעל על ידי החברה שלכם)

אם אתם הולכים לנתיב הזה חשוב לוודא מספר דברים קריטיים:

  1. תקציב מתאים – הקמת מותג בתחום התוכן מצריכה היערכות כלכלית לבניית סרטונים, כתבות, תפעול רשתות חברתיות והכל לאורך זמן.
  2. פוטנציאל אמיתי-  אולי שווה לכם לפרסם את התוכן באתר המרכזי שלכם? בנישות פחות תחרותיות ויותר ממוקדות כעיקרון אין מה להתפזר ולהתרחב יותר מידי ושווה ליישם תוכנית תוכן באתר המרכזי שלכם.
  3. תוכנית עסקית- איך תייצרו כסף מהקהל שיגיע לתוכן שלכם? באמצעות הטמעת פיקסלים וקמפיין רימרקטינג או פשוט תזרימו את התנועה באופן ממוקד לאתר המרכזי? חשוב לתכנן ולבדוק את החלופות לפני שאתם מתקדמים (יש מצב שטאבולה או אאוטבריין יהיה עדיף לכם )

אני מאוד אוהב את הנתיב הזה וחושב שבמקרים רבים ולאחר התמדה הוא הרווחי והמשתלם ביותר, ובנוסף יכול לפתוח המון הצעות לשתפ"ים ואפשרות לרווחים עסקיים שלא חשבתם עליהם.

אופציה שלישית- חיזוק הברנד המרכזי 

אמנם אופציה זו נשמעת טריוויאלית אך אנו לא מדברים כאן על עבודת SEO רגילה אלא על מהלך של התרחבות תוכן ושדרוג האתר הקיים באמצעות מספר שלבים.

  1. הכנת תוכנית תוכן מקיפה וביצוע מהיר שלה ( במקום פריסה לאורך כמה חודשים ביצוע מהיר של התוכנית באמצעות כותבים חיצוניים)
  2. שדרוג חווית המשתמש באתר – חידוד מסרים שיווקים, חידוד אמצעים ויזואליים, הוספה של סרטונים / קטעי תוכן עשירים ולמעשה כל מה שיכול להעשיר את חווית הגולשים ואת האתר שלכם (אולי אפילו תגיעו למסקנה שכדאי לכם לבנות את האתר מחדש)
  3. קמפיין יח"ץ- לא מדובר כאן על קמפיין לשם השגת קישורים אלא על קמפיין שמטרתו היא להגדיל את החשיפה והתנועה לאתר. אפשר לעשות זאת באמצעות יח"ץ מסורתי כמו כתבות ממומנות וגם באמצעות רשתות חברתיות 

אני חושב שעסקים רבים רוצים לרוץ קדימה ושוכחים לפעמים למקסם את האתר שלהם לפני שהם רצים להרפתקאות נוספות- נסו לבדוק זאת ולראות באמת מה אתם צריכים ומה נכון עסקית עבורכם.\

אני ממליץ בחום רגע לפני שאתם יוצאים להרפתקאות לדבר עם מומחה SEO ומי שמבין בשיווק דיגיטלי כדי לקיים הערכת מצב ולהבין את המצב לעומק לפני שאתם מקבלים החלטות.

 

קידום אתרים בגוגל למעלה

בעל אתר/מקדם?
קבל/י דוח בחינם

ייעוץ בוואטסאפ