קבל דוח בחינם
כניסת לקוחות
Phone Link Icon 050-8127373
Lang Icon EN
התוכנות הרלוונטיות ביותר לקידום אתר ב-2024
תוכנות לקידום אתרים

התוכנות הרלוונטיות ביותר לקידום אתר ב-2024

אתם יודעים מה אני אוהב בשיווק דיגיטלי? שהכל מדיד ותמיד אפשר להשתפר. אבל איך עושים את זה? זה כבר עניין אחר. העולם היום מלא בפלטפורמות חדשניות, המאפשרות לכם לקבל הרבה יותר מידע בנוגע לנתונים שלכם, לחווית המשתמש או להתנהגות הצרכנית ולבצע פעולות ושינויים בהתאם לתובנות. באופן הזה, תוכלו לשפר את דירוג האתר שלכם, להביא יותר טראפיק ובשורה התחתונה יותר לקוחות. תוכנות לקידום אתרים, מאפשרות לכם לשפר את דירוג האתר שלכם. במאמר הבא אסקור את התוכנות המובילות בשוק, שיעזרו לכם לשפר את ה-SEO ואת דירוג האתר. מוכנים? בואו נתחיל.

סוד הקסם בבחירת תוכנה לקידום אתרים אורגני

טוב, אתם בטח מתארים לעצמכם שיש המון (!) תוכנות לקידום אתרים בשוק היום, אז איך אפשר לבחור אחת? אלו הגורמים שלדעתי הם החשובים ביותר:

פונקציות בסיסיות

יש כמה דברים שאני מצפה שיהיו בכל תוכנה לקידום אתרים, כמו: מחקר מילות מפתח, SERP, ניהול פרופיל קישורים, מחקר מתחרים וניתוח SEO. בלי אלו, לא הייתי נעזר בתוכנה.

הערך המוסף שיש בהן

לכל תוכנה לקידום אתרים, יש ייחודיות משלה, או במילים אחרות, תכונה אשר מבדלת אותה משאר התכונות ונותנת לה ערך מוסף על פני מתחרותיה. ברוב המקרים, תוכנה לקידום אתרים בחינם, לא תיתן את הערך המוסף שהייתם רוצים או מחפשים.

נוחות שימוש

בסופו של דבר, חווית משתמש היא דבר חשוב. ממש כמו שתבחרו באפליקציה כזו או אחרת בגלל נוחות השימוש, ככה גם תוכנה לקידום אתרים. תחשבו על זה ככה, גם אם לתוכנה מסוימת יש המון פונקציות, אבל לא תדעו איך להשתמש בהן, לא הרווחתם בזה כלום.

שירות תמיכה

תחשבו על זה, אתם עובדים על האתר של אחד הלקוחות שלכם והופ, נתקלתם בבעיה, אבל אין תמיכה טכנית זמינה והופ נשרף יום עבודה. מבאס! לי באופן אישי מאוד חשוב שתהיה תמיכה זמינה ולא פחות חשוב, יעילה.

מחיר

לדעתי האישית, הרבה יותר חשוב שהתוכנה תיתן לכם ערך, תסייע לכם ותגרום לכם להעלות את הדירוג, מאשר שתחסכו כמה מאות שקלים, מדובר על הוצאה "זניחה" ביחס לאפקט המשמעותי שהיא תיתן.

מה זה תוכנה לקידום אתרים?

תוכנה לקידום אתרים, נועדה לשיפור דירוג האתר במנועי חיפוש. כשאני אומר מנועי חיפוש אני אומר גוגל, בכל זאת מעל 97% מהגולשים נעזרים בגוגל.

אבל חשוב שתדעו שלא מדובר על נוסחת קסם, אלא על כלי אנליזה ומחקר. תוכנות מהסוג הזה, מאפשרות לקבל תובנות SEO, בעזרת פיצ'רים שונים. קיימות תוכנות המאפשרות לראות דירוג דומיינים בפרופיל בניית קישורים, כאלו המספקות תובנות והמלצות וכאלו שאפילו מציעות לראות נתוני מתחרים וניתוח ענף בצורה רחבה.

התוכנות הטובות ביותר בשוק לשנת 2024

תוכנה לקידום הכי טוב עבור מחיר התחלתי יתרונות מרכזיים

Semrush
הכי טוב בשקלול כל הפרמטרים
הכי טוב בשקלול כל הפרמטרים
$99.95 בכל חודש במנוי שנתי
  • מעקב אחר מילות חיפוש
  • נתונים על בניית קישורים
  • סריקת האתר והצגת תובנות

Ahrefs
הטוב ביותר בחווית משתמש
הטוב ביותר בחווית משתמש
$83 בכל חודש במנוי שנתי
  • כלי המיועד לחקר מילות חיפוש
  • ביקורת איכותית על האתר שלכם
  • אפשרות למחקר מתחרים

SEOptimer
הכי טוב בדו"חות "white-label"
הכי טוב בדו"חות "white-label"
$14.25 בכל חודש במנוי שנתי
  • ביקורת SEO מעולה ומועילה
  • מעקב אחר מילות חיפוש והמלצות רלוונטיות

Mangools
הכי טוב במחקר מילות חיפוש
הכי טוב במחקר מילות חיפוש
$29.90 בכל חודש במנוי שנתי
  • מחקר מילות חיפוש
  • מחקר מתחרים
  • מעקב אחר קישורים נכנסים

Yoast
הכי טוב לפלטפורמת וורדפרס
הכי טוב לפלטפורמת וורדפרס
יש גם גרסה חינמית וגם גרסת פרימיום בתשלום, החל מ-99$ במנוי שנתי.
  • הצעות SEO לשיפור
  • ניתוח ואנליזה

למה להשתמש בתוכנת SEO?

לפעמים קשה לנו לשים את האצבע על הבעיה ומהסיבה הזו, אנחנו לא מצליחים להשתפר ולהתקדם. תוכנות SEO מאפשרות לקבל פרספקטיבה רחבה יותר על ה-SEO באתר שלכם, עוזרות להצביע על נקודות כשל שכדאי לשפר ועוזרות לעשות בעצם אופטימיזציה ל-SEO שלכם. בנוסף לכך, בעזרת תוכנה לקידום אתרים, תוכלו לשפר את נראות האתר שלכם ובדרך הזאת להכניס אליו יותר מבקרים.

למי כדאי להשתמש בתוכנות קידום אתרים?

תוכנות לקידום אתרים נועדו בעיקר לחברות המתמחות ב-SEO, מנהלי תוכן וכותבי תוכן שהמטרה שלהם זה לשפר את הקידום האורגני של האתר. לא מספיק רק לקבל את הנתונים בדו"ח, צריך גם לדעת לקרוא את הנתונים ולדעת איך לשפר אותם, ברוב המקרים מי שלא מגיע מתחום ה-SEO יתקשה להבין ולהפיק תובנות מכך.

כלים לקידום אתרים שייעלו את העבודה שלכם

כלים לקידום אתרים מבית גוגל

Google Keyword Planner – מאפשר לקבל הערכה ראשונית לכמות חיפושים לכל ביטוי, עדיין לא הייתי נשען על כלי זה בלבד, עדיין לא מצאתי תחליף ב-100%, מאפשר לי לאסוף כמות נחמדה של ביטוים בשלב התחלתי של קידום.

Google Search Console – הכלי מציג את מיקומם הממוצע של החיפושים שמבצעים הגולשים (אך יש להם הגבלה), בעזרתו אפשר לקבל מושג בנוגע לרמת היציבות של האתר מבחינת מילות מפתח ובכלליות ולראות את מגמת המיקומים, לרבות ביצוע השוואות בין תקופות מסוימות.

Google Analytics – בעזרת הכלי אפשר לעקוב אחרי תנועת הגולשים – להבין מהיכן הם מגיעים, מהו מספרם, בכמה עמודים הם גולשים, כמה זמן הם נשארים באתר ולקבל מידע נוסף. כדי לדעת באמצעות אילו מילות מפתח הגולשים הגיעו לאתר אפשר להשתמש ב- Search Console .

Google Trends – בעזרת הכלי אפשר לעקוב אחר שינויים תקופתיים שחלים במילות החיפוש, בצורה זו ניתן לצפות (בעירבון מוגבל) את העתיד הקרוב ולבצע שינויים שיגבירו את הרווחים.

לסיכום,

בעזרת כלים אלו ואחרים תוכלו לייעל את עבודת הקידום בצורה משמעותית, לחסוך זמן, לעבוד במספר נרחב של זירות ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר. הכרות עם הכלים השונים ובחירת הכלים היעילים ביותר עבורכם יסייעו לכם לחסוך הרבה כאבי ראש, לבצע עבודה מקצועית ולגרום ללקוחות שלכם שהם בעלי האתרים ליהנות מחשיפה רבה, עלייה בכמות הגולשים והצלחה כלכלית. ידע הוא כוח – את המשפט הזה אמרו רבים וטובים כבר לפנינו אך המשפט נכון. הגדלת ראש, סקרנות ופתיחות לחידושים ולאפשרויות תשתלם לכם מאוד בהמשך.

אודות הכותב
אייל רחמים
אייל רחמים

בעל ניסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי ו11 שנים בקידום אתרים, יזם דיגיטלי, מנכ״ל דיגיטאץ׳ – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, מרצה במכללה למנהל, והבעלים של הבלוג seolinks.

קידום אתרים בגוגל למעלה

רוצים יותר כניסות לאתר?

מדריך ללימודי קידום אתרים
רוצים שאבדוק לכם את האתר?