קבל דוח בחינם
כניסת לקוחות
Phone Link Icon 050-8127373
Lang Icon EN
שירותי כתיבת תוכן
תקציר מסמך ההנחיות של גוגל

שירותי כתיבת תוכן

ב2021 לא מספיק שיהיה לכם באתר תוכן בינוני מפוצץ במילות מפתח כדי להתקדם אורגנית בגוגל ויש לעלות שלב ברמת ואיכות התוכן שאתם מספקים לקוראים באתר. כדי לעזור לכם לספק את התוכן הטוב ביותר הקיים בשוק התחרותי שלכם אנו מציעים שירות פרימיום ללקוחות שרוצים להקפיץ את האתר שלהם קדימה.

למה תוכן איכותי יעזור לאתר שלכם?

כפי שציינו בתחילה, תוכן איכותי הוא המפתח שלכם בקמפיין השיווקי אותו אתם מבצעים. בין אם אתם מפרסמים בפייסבוק, בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת בסופו של דבר יגיעו אל האתר שלכם וירצו ללמוד אודותיכם. מעבר לעמודי השירות השונים יש חשיבות עליונה להראות את המקצועיות שלכם בתור נותני שירות והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות תוכן איכותי וממוקד שפונה לקהל היעד שלכם. תוכן כזה יענה על שאילתות צפויות של הקהל ויאפשר לכם לבסס את השירות שלכם כמקצועי ביותר והמתאים ביותר ללקוחות. לכן ולסיכום לתוכן איכותי יש מספר יתרונות בולטים:

  • כלי שיווקי חזק שיאפשר לכם להביא לקוחות חדשים ויעזור לכם להמיר מבקרים ללקוחות
  • תוכן מותאם יעזור לכם לבסס את עצמכם כמקצוענים בתחום ויבנה לכם סמכותיות 
  • תוכן איכותי יעזור לכם להתקדם בגוגל ולהגיע ליותר קהל בצורה אורגנית לחלוטין
  • תוכן איכותי יכול להגדיל את מספר המבקרים החוזרים לאתר שלכם 

סוגי תוכן לאתרי אינטרנט

עקרונית, ישנם אינספור סוגי תוכן שונים שאתם יכולים ליצור באתר וכל אחד מהם מופנה לקהל יעד מאוד מסויים:

  • תוכן לעמוד נחיתה 
  • תוכן לעמודי אודות , "עלינו" וכו'
  • תוכן לבלוג – כלומר מאמרים מקצועיים 
  • תוכן של עמודי שירות – כאן מדובר על קופירייטינג שצריך לעזור לכם להמיר את הקהל ללקוחות
  • תוכן של ניוזלטרים, פופאפים וכו'

כמובן שלצד סוגי תוכן אלו ישנם עוד אינספור סוגי תכנים שונים באתר כמו קייס סטאדיס ותכנים ייעודיים שונים.

איך אפשר לדעת שתוכן הוא "איכותי"?

נכון, היום לכל ביטוי יש כמעט מאות תוצאות שונות ומאמרים רלוונטיים בנושא. בכל מקרה אני ממליץ להסתכל על מספר פרמטרים שונים שיאפשרו לכם להעריך את התוכן שאתם מקבלים , קוראים או אפילו כותבים.

  • מהו המשלב הלשוני של הטקסט -האם קיימות שגיאות? האם התחביר נכון?
  • מה רמת המחקר שהושקעה במאמר – האם ישנם נתונים מעניינים או סטטיסטקות מושכות?
  • מהי רמת המקוריות של המאמר? האם עוד פעם מדובר ב"7 טיפים לצביעת החדר בבית" או שמדובר במאמר שמביא ערך איכותי.
  • איך המאמר בנוי -האם הוא מחולק לתתי כותרות בצורה נכונה או שמדובר בגושי טקסט גדולים ולא קריאיים?
  • שילוב בגרפיקה- האם ניתן למצוא במאמר תמונות וקבצים גרפיים שונים שמעשירים את הטקסט ומספקים חווית קריאה נעימה יותר?

מה הוא תוכן נכון וחכם מבחינת קידום אורגני SEO?

כפי שאתם בטח יודעים, אני מגיע מכובע של מקדם אתרים ועבורי התוכן הוא כמו הבצק שאיתו מכינים את הלחם. לכן, ישנם מספר דגשים שחשובים לי במיוחד בתכנים שאנחנו מקבלים או מוציאים החוצה.

  • 100% מקוריות ללא העתקה – בדיקה של התוכן בתוכנות מתאימות למניעת שכפולי טקסט וכו'
  • שימוש בקישורים חיצוניים אינפורמטיביים – כדי לבסס את סמכות המחקר שנעשה בכתיבת המאמר
  • שילוב נכון של מילות מפתח- חשוב לא ליצור קנבילזציה של מילות מפתח או כל שימוש אחר ושגוי בשילוב המילים הרצויות בטקסט

שימו לב – חשוב לוודא שכותב התוכן מבין היטב מה ערך הSEO שאתם רוצים לקבל במאמר הזה. חדדו את הנושא בהנחיות התוכן שאתם כותבים.

איפה אפשר להזמין תוכן?

כיום ניתן למצוא אינספור קבוצות ברשתות החברתיות שמספקות פלטפורמה לכותבי תוכן שונים להציע את מרכולתם. עם זאת, אני ממליץ לבחון את הספקים בזכוכית מגדלת ולעבוד עם חברה או כותב עם ניסיון מוכח. במקרים רבים לקוחות בוחרים בפתרון הזול ולא מבינים מדוע הם לא מתקדמים במנועי החיפוש או מדוע התוכן שלהם לא ממיר. אני ממליץ לדבר עם כותב התוכן ולבצע מחקר קטן לפני שאתם נכנסים לכל סוג התקשרות.

איך להזמין תוכן לאתר אינטרנט?

אנחנו מציעים שירות מתקדם וסופר מקצועי של הזמנת סוגי תכנים לכל מטרה. בצוות שלנו כמה עשרות כותבים שכל אחד מהם מביא ניסיון נרחב בתחום ויכולות מוכחות. צרו איתנו קשר והזמינו עוד היום את חבילת התכנים המתאימה לכם ביותר.

 

אודות הכותב
אייל רחמים
אייל רחמים

בעל ניסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי ו11 שנים בקידום אתרים, יזם דיגיטלי, מנכ״ל דיגיטאץ׳ – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, מרצה במכללה למנהל, והבעלים של הבלוג seolinks.

קידום אתרים בגוגל למעלה

רוצים יותר כניסות לאתר?

מדריך ללימודי קידום אתרים
רוצים שאבדוק לכם את האתר?