תוכן עניינים
- 1 בניית אתרים – בסגנון שלי
- 2 רקע כללי עלינו
- 3 כמה עולה לבנות אתר?
- 4 הערכת מחיר ראשונית
- 5 המחיר כנגזרת של:
- 6 בניית אתרי סחר – חנות וירטואלית (מכירות)
- 7 האתרים שלנו כוללים:
- 8 למה איתנו?
- 9 יסודות לבניית חווית משתמש טובה באתר שלכם
- 10 בניית אתר עם אפיון מנצח "המתכון המושלם"
- 11 מטרת האתר?
- 12 מסרים שחשוב להבליט בחלק העליון של האתר, מה אתם מוכרים?
- 13 מאיזה מקורות כניסה צפויים להיכנס לאתר שלכם?
- 14 קהל היעד
- 15 מהו הבידול העסקי שלכם?
- 16 ניתוח מתחרים קיימים
- 17 פתרונות בניית אתר נפוצות
- 18 בניית אתרים מבוססי תבנית
- 19 פתרון זה מתאים עבור בניית אתרים מסוג:
- 20 יתרונות
- 21 חסרונות
- 22 למי מתאים?
- 23 סוגי מערכות ניהול נפוצות
- 24 כיצד לבחור נכון?
- 25 מחירים שוק ראליים לאתר מבוסס תבנית:
- 26 לוחות זמנים ראליים לתהליך של בניית אתרים
- 27 בניית אתר בשיטה שלנו 🙂 עיצוב אישי ללא שימוש במגבלת תבנית
- 28 יתרונות
- 29 חסרונות
- 30 למי מתאים?
- 31 טיפ קטן – איך תבחרו נכון חברה לבניית אתרים?
בניית אתרים – בסגנון שלי
ברוכים הבאים, שמח שקפצתם לביקור לאן הגעתם?
אולי יותר נכון מי אנחנו 🙂
מחלקת הפיתוח אצלנו מונה צוות מעצבים ומפתחים מהשורה הראשונה צוות המעצבים נבחר בקפידה בלי פשרות מה שמאפשר תהליך מקצועי לאפיון ועיצוב אתר שיבלוט מעל המתחרים ויסייע ללקוחות שלכם להתחבר אל העסק באופן מיידי.
בחברה שלנו ניתן לקבל פתרון מקצועי מקצה לקצה ומיד בסיום הפרויקט להוביל את האתר למטרות השיווק שלשמם הוא הוקם.
רקע כללי עלינו
במהלך ה-5 שנים האחרונות בניתי ביחד עם צוות העיצוב והפיתוח מהמובילים בישראל מעל ל150 אתרים לחברות ועסקים, וחוץ מזה שהאתרים שלנו מהממים ביופיים הם גם מככבים בראש תוצאות החיפוש בגוגל:)
אם אתם מחפשים לבנות אתר מקצועי שיסייע לחברה שלכם להגדיל את המכירות, אתר שמצד אחד יהיה "וואו" ומצד שני יספק את העבודה ויהיה מותאם למנועי החיפוש כך שהתנועה תגיעה אליכם, הגעתם למקום הנכון.
עבורי בניית אתר מזווית של מקדם אתרים בשילוב עם צוות UI-UX מוביל בתחומו, היא הסיבה המרכזית שהאתרים שלנו מסייעים לקהל לקוחותינו לשגשג בדיגיטל.
חשוב לי לשתף שבניית אתר לעסק שלכם או לחברה בצורה איכותית שדורשת תכנון נכון, הכרת העסק, ידע שיווקי רב בעיקר אפיון ותכנון מבנה האתר וחווית משתמש, למעשה המחשבה והתכנון לגבי ה-UI-UX עשויה לעשות את ההבדל שבין עוד אתר לבין אתר מוביל בתחומו.
ריכזתי עבורכם מספר שאלות שאני נוהג לשלב בשלב האפיון של האתר במטרה לסייע לכם להבין מעט את המחשבה הנדרשת לאפיון האתר.
כמה עולה לבנות אתר?
השאלה כמה עולה לבנות אתר שווה עבורי לשאלה כמה עולה לקנות בית? או כמה עולה לקנות רכב? לכן, חשוב לפרוט את השאלה לגורמים.
הערכת מחיר ראשונית
אם מדובר באתר פשוט יחסית, אין צורך להצעת מחיר מורכבת, המחיר יכול להינתן גם בשיחה קצרה/פגישת זום קצרה.
בכל מצב שיש באתר את המרכיבים הבאים יש צורך בפגישת אפיון/תכנון:
- החלפה של אתר קיים במעל ל-100 עמודים מדורגים בגוגל.
- אזור אישי ללקוחות
- אתר סחר
- אינטגרציות ומשיכת נתונים באמצעות API.
המחיר כנגזרת של:
הצעת המחיר בנויה משילוב של שעות עבודה של צוות מקצועי בעל ניסיון רב שנים וכישרון שידע להציג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר בדיגיטל וליצור את החלון ראווה הנכון בשביל לסייע לכם להשיג את המטרה המרכזית שהאתר נועד עבורה.
בניית אתר מ-0 היא הדרך המתאימה ביותר ליצור אתר איכותי.
להלן הערכה משוערת של מחירי בניית אתרים בעיצוב אישי.
- אתר תדמית – החל מ- 10,000 ₪
- אתר קטלוגי – החל מ- 15,000 ₪
- אתר סחר – החל מ- 22,000 ₪
* המחיר מתייחס לאתר בין 5 ל- 7 תבניות עמוד.
אנחנו בונים אתרים בעיצוב אישי, ובפיתוח של קוד מותאם ללא שימוש בפייג' בילדרים או תבניות. כלומר, צוות עיצוב וצוות פיתוח ייעודי עובד עבור האתר שלכם ובונה אותו מאפס.
בניית אתרי סחר – חנות וירטואלית (מכירות)
בניית אתר חנות עשויה להיות אתגר לא מעט שכן ברוב המקרים מדובר במאות מוצרים ריכזתי עבורכם כמה פנינים שעזרו לנו במהלך השנים לסייע לאתרי מכירות שאנחנו עושים למכור יותר
- העתקה זו לא בושה – קחו לעצמכם זמן ללמוד מאתרי מכירות מובילים, רצוי גם בישראל (לא לרוץ לעלי אקפסרס איביי ואמזון) רשמו לעצמכם נקודות שאתם סבורים שמסייעים למכירות.
- התאמה לקהל היעד – מה שעובד בתחום של מכירת בגדים לא תמיד רלוונטי לתחום שלכם ועל זה הדרך ולכן מומלץ להבין את התחום שלכם לעומק ולייצר חוויה רלוונטית לתחום שלכם.
- משלוחים – ככל שתייצרו לוגיסטיקה פשוטה ומגוונת קהל היעד הרחב ירגיש בנוח לרכוש באתר, כלומר לא מספיק לקחת מהלקוח המון כסף על משלוח מהיר מהיום להיום, הציעו לו לפחות 3/4 חלופות טובות.
- אמינות – המפתח של כל אתר סחר טוב הוא לייצר אמינות – אז איך עושים את זה? הכול מתחיל מביטחון רכישה באתר (בדרך כלל) ועד לאיכות המוצר למשל – הבליטו את תו הרכישה המאובטחת. נקודה נוספת שעשויה לעזור "החזר כספי" העניקו החזרים במידה והלקוח לא מקבל את המוצר ב-X זמן ככה רוב המקרים שלא תדרשו להעניק החזרים אבל הלקוח ירגיש שאתם נותנים לו ביטחון.
- עמוד שאלות ותשובות – נכון נשמע צפוי, אבל תתפלאו שיצא לי לבנות לא מעט אתרי מכירות ומוכח שמיד שהוספנו עמוד שאלות ותשובות ידידותי ומגניב זה ייצר גידול במכירות ופחות "רעשי מכירה".
אין לי ספק שיישום הטיפים לעיל יעזור לכם, רוצים לתכנן איתי את האתר? מוזמנים ליצור איתי קשר
האתרים שלנו כוללים:
- התאמה להתקנים ניידים
- אפשרויות עריכה ידידותיות למשתמש
- טכנולוגית קוד מתקדמת
- טפסי הנעה לפעולה רוחביים
- מערכת לשמירת פניות
- אבטחת אתר ברמה גבוהה
- הכנה לקידום אורגני
- מהירות טעינה – הקטנת משקל תמונות, קוד נקי ועוד'.
אל תחפשו רק לבנות אתר בזול! העניקו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם חווית גלישה באתר.
למה איתנו?

קידום אתר חדש
הכנת האתר בצורה מושלמת לקידום אורגני.

ניסיון שיווקי
אני מביא איתי ניסיון של 10 שנים בשיווק ובניית אתרים עם צוות בעל יכולות על (מהחלל).

הבנת גולשים
מאות אתרים שניתחתי באמצעות מפות חום, עזרו לי לגבש מסקנות שאותם אני מביא לפרויקט.

אפיון אתר
ראייה שיווקית ויכולת לנתח את העסק הם שעוזרים לי ליצור אפיון מושלם עבור האתר החדש שלכם.

צוות מוכשר
הצוות שלי בנוי מאנשי מקצוע איכותיים, בעלי ניסיון רב שנים בבניית אתרים.

פתרון מקצה לקצה
נותנים מענה מא' עד ת' לכל הצרכים שלכם
הלקוחות שלנו מספרים
יסודות לבניית חווית משתמש טובה באתר שלכם
אחרי ניתוח מעמיק במגוון כלים כמו מפות חום, גיבשתי הבנה לגבי הגולשים שהיא נכונה לרוב האתרים.
ההבנה ש-הגולש שואל את עצמו 3 שאלות?
- לאן הגעתי? כבר בכניסה לאתר, או לעמוד פנימי חייב שיהיה ברור לגולש אם זה בשפה העיצובית ובמסרים לאן
הוא הגיע. - מה יש להם להציע לי? מהם השירותים של העסק? מהם המוצרים של העסק? תתפלאו זה נשמע מובן מאליו אבל נכון לכתיבת מאמר זה יש אתרים חדשים שעדיין לא ברור מה השירותים שהם מציעים, לכן חשוב לייצר ניווט פשוט באתר וברור
-
גם כאן חשוב להבליט את המוצרים או השירותים החשובים ביותר בהתאם לקהל היעד למשל: במידה ויש לנו טראפיק של 80% B2B (לקוחות עסקיים) ו- 20% B2C (לקוחות פרטיים) אז ראוי להבליט יותר את המוצרים לקהל העסקי. (כמובן זה דורש מחשבה לגבי המטרות העסקיות מהאתר).
- למה דווקא לפנות אליכם? בין עם זה עו"ד או מקדם אתרים, לכל עסק או חברה יש חוזקות, חשוב להבליט אותם לגולש על מנת לחזק את האמון שלו באתר.
בניית אתר עם אפיון מנצח "המתכון המושלם"
מטרת האתר?
הקפידו לענות על כמה שאלות לפני יצירת האפיון או בקשה להצעת מחיר.
- האם לטובת גיוס לידים? שיחות או טפסים?
- האם לטובת מכירות אונליין?
- האם ככרטיס ביקור בלבד?
מסרים שחשוב להבליט בחלק העליון של האתר, מה אתם מוכרים?
נכון בדרך כלל כאן אתם תענו שירות/מוצר אבל לשירות שלכם ולמוצר שלכם יש ערך וזה מה שאתם מוכרים וצריך להבליט למשל: יועץ משכנתאות לא מוכר שירותי ייעוץ, כלומר נכון הוא מוכר שירותי ייעוץ אבל הוא הערך שנציג באתר הוא החיסכון הכספי ועל זה הדרך.
מאיזה מקורות כניסה צפויים להיכנס לאתר שלכם?
לדוגמה במידה ואתם מעוניינים לקדם את האתר בגוגל יש לכך משמעות מבחינת אזורי טקסט, מחקר מילות מפתח והתאמות לטובת ביטויים ועוד.
קהל היעד
מי הם הגולשים הצפויים להיכנס לאתר?
עסקים/ לקוחות פרטיים, נשים יותר או גברים, מתעניינים במוצר/שירות מסוים, גילאים.
ככל שנייצר פילוח נכון יותר, נדע לעשות התאמות ולהכין את האתר שיהיה רלוונטי לקהלים השונים.
מהו הבידול העסקי שלכם?
מהו היתרון שמסייע לעסק שלכם להיות שונה בתחומו, יתרון זה צריך לבוא לידי ביטוי בחלק מרכזי לפחות בדף הבית, בטקסטים או בתמונות אווירה.
ניתוח מתחרים קיימים
עשו מחקר מתחרים, הבינו את השוק שלכם, ההמלצה שלי היא לקחת מהמתחרים שממוקמים גבוהה בתוצאות החיפוש, בולטים מבחינה שיווקית את היתרונות שלהם, את החסרונות למנף.
ההמלצה שלי היא להשקיע באתר שלכם בהתאם ליכולת שלו ליצור עבורכם רווחים, הרבה עסקים וחברות שמשקיעים מאות אלפים בתמונות למשרד עשויים לחפש בניית אתר במחיר זול, עשו לעצמכם טובה השקיעו באתר שלכם יותר מהריהוט המשרדי, האמינו לי ברוב המקרים הוא הרבה יותר ריווחי עבורכם
פתרונות בניית אתר נפוצות
חילקתי עבורכם את האפשרויות הנפוצות ביותר עם דגש לבחירת מערכת ניהול נכונה, מחירי שוק ראליים, ממה כדאי להיזהר, מהם היתרונות והחסרונות בכל תהליך, שנצא לדרך.
בניית אתרים מבוססי תבנית
הגדרה: בניית אתרים המבוססים על תבנית היא כלל לא פעולה מורכבת, למעשה יש תבניות פשוטות לחלוטין כמו POJO שיצרנו לנו אפשרות להרכיב אתר גם לבעלי ידע בסיסי בבניית אתרים, כאשר בתהליך זה אנחנו בונים אתר על בסיס קוד (שעות פיתוח שכבר הושקעו) קיים.
פתרון זה מתאים עבור בניית אתרים מסוג:
- תדמיתיים (שנועדו לשרת מטרות של כרטיס ביקור לבית העסק/לחברה).
- קטלוגיים.
- אתרי מכירה.
יתרונות
- עלויות זולות יותר, פחות שעות פיתוח.
- אפקטים ברורים, צפייה יותר ברורה כלפי האתר החדש.
חסרונות
- גמישות עיצובית
- קוד קיים, יש צורך במקרים רבים במיוחד בתבניות של חברה לא מקצועית, לנקות את הקוד (להוריד עמודים מיותרים).
- מקוריות עיצובית, יש סבירות גבוהה שהאתר שלכם לא יהיה מעניין מבחינת הלקוחות, מבנה אתר נפוץ שלא יוצר בידול.
למי מתאים?
בניית אתר פשוט מבוסס תבנית מתאימה בדרך כלל למעטפת רחבה של עסקים וחברות, שלא צריכים אתר מורכב, שאין להם צורך ליצור חווית משתמש, לבעלי תקציב נמוך.
סוגי מערכות ניהול נפוצות
ישנן מגוון מערכות, קוד פתוח: וורדפרס היא הנפוצה ביותר.
מערכות קוד סגור וויקס, מג'נטו, שופיפיי, ועוד.
כיצד לבחור נכון?
זהירות, במיוחד כאן, נמצאים המון חאפרים לצערי, אתם עשויים לקבל תוצר נמוך מאוד בהשוואה לתבנית המגניבה שאתם רואים, בשביל לא למעוד בדקו 3 דברים:
- בדיקת תיק עבודות
- בדיקת תאימות למובייל
- בדיקת מערכת הניהול
הערה חשובה – גם כאן יש חברות שמתמחרות גבוהה.
מחירים שוק ראליים לאתר מבוסס תבנית:
טווח מחיר שוק 3,500 ₪ – 6,500 ₪
לוחות זמנים ראליים לתהליך של בניית אתרים
בין שבועיים לחודש עבודה עד 5 תבניות עמוד (מבנים של עמודים).
בניית אתר בשיטה שלנו 🙂 עיצוב אישי ללא שימוש במגבלת תבנית
הבחירה המובחרת בתחום בניית האתרים, יש ערך משמעותי מאוד כאן לאיכות המעצבת, מומחה הUI-UX, מפתח האתר, היתרון המשמעותי הוא שכמקדם אתרים ואיש שיווק באינטרנט אני מכוון את הכישרון האדיר לטובת ההצלחה העתידית של האתר, לייצר לכם מקסימום נוכחות דיגיטלית.
יש הבדל משמעותי מאוד בין בניית אתר תבנית לבין בניית אתר בעיצוב אישי, ריכזתי את היתרונות המרכזיים.
יתרונות
- גמישות מלאה לשינויים בשלב העיצוב – התייחסות מעמיקה וחשיבה בנושא הUI-UX.
- צמצום טעויות – במקום לתקן במהלך הפיתוח דברים, או על בסיס תבנית, קיימת אפשרות לתקן מיד בשלב העיצוב של האתר.
- שליטה בביצועים – כאשר אתם מזמינים אתר מ-0 הוא נבנה בהתאם למטרות והיעדים העסקיים שלכם, מה שמאפשר שליטה יותר טובה ביכולת הקידום של האתר וההצלחה שלו תחת קמפיינים.
- עיצוב אישי – ממש במילים עצמם טמון היתרון אולי המשמעותי ביותר, האתר שלכם לא דומה לעוד אתר, הגולש שנכנס אליו מיד מבחין ויחס ההמרה בדר"כ בהתאם.(אפילו שיהיה מי שיחלוק עליי בעניין יחס ההמרה מהניסיון שלי, העיצוב מהווה יתרון אדיר).
- CMO- שיפור יחס המרה – בעיצוב אישי ניתן לתכנן ולעצב מראש אלמנטים המאפשרים לגולש ניווט מהיר, הנעה לפעולה, השארת פרטים, בהתאמה אישית ולא על ידי שימוש בברירת מחדל של המערכת.
חסרונות
- ממשק מוגבל – האתר במבנה הזה, דורש פיתוח אישי, לכל עמוד, בשונה מתבניות רבות כל שינוי או בקשה עשויה לדרוש תשלום נוסף.
למי מתאים?
כמעט לכל סוגי העסקים בישראל, לאתרים שאינם מיועדים למאות אלפי כניסות, ללא ממשקים מיותרים.
טיפ קטן – איך תבחרו נכון חברה לבניית אתרים?
בדקו את הצוות, בקשו לקבל 3 סוגי אתרים שונים, הבחינו האם יש לחברה או לבוני האתרים את היצירתיות ליצור עבורכם אתר בהתאמה אישית שיהיה מוכן לתהליך של קידום אתרים בגוגל.
טווח מחיר שוק – החל מ- 10,000 ₪ עד 300,000 ₪
חשוב להבין, למעשה אתר בעיצוב אישי עשוי להגיע גם לסכומים של מאות אלפי ש"ח והכול בכפוף לפגישת אפיון צרכים ובקשות, למעשה המחיר של בניית אתר מכיל בתוכו שעות של 3 אנשי מקצוע מרכזיים בתהליך, מעצבת, מתכנת, מנהל פרויקט כאשר הרמה של הצוות והשעות הם הנגזרת לחישוב עלות האתר.