תוכן עניינים
- 1 עיצוב ובניית אתרים
- 2 "רכיבים בסיסיים למתכון" בניית אתר איכותי
- 3 כמה עולה לבנות אתר?
- 4 הערכת מחיר ראשונית
- 5 תמחור אתר
- 6 אפיון ובניית אתר – מאיפה מתחילים?
- 7 הגדירו מטרה מרכזית לאתר
- 8 התייחסו למסרים אותם האתר צריך להעביר
- 9 נתחו אילו מקורות תנועה עשויים להיות לאתר
- 10 כתבו את קהל היעד הצפוי להיכנס לאתר
- 11 מהו הבידול העסקי שלכם?
- 12 בצעו ניתוח מתחרים
- 13 איך לבנות חווית משתמש מצוינת באתר
- 14 חלופות נפוצות לבניית אתרים בישראל
- 15 אתרי תבנית
- 16 פתרון זה מתאים עבור בניית אתרים מסוג:
- 17 יתרונות
- 18 חסרונות
- 19 למי מתאים?
- 20 סוגי מערכות ניהול נפוצות
- 21 כיצד לבחור נכון?
- 22 מחירים שוק ראליים לאתר מבוסס תבנית:
- 23 לוחות זמנים ראליים לתהליך של בניית אתרים
- 24 עיצוב ופיתוח אתרים בעיצוב אישי
- 25 יתרונות
- 26 חסרונות
- 27 למי מתאים?
- 28 טיפ קטן – איך תבחרו נכון חברה לבניית אתרים?
- 29 בניית אתרים עם הצוות שלי
- 30 קצת עלינו
- 31 האתרים שלנו כוללים:
עיצוב ובניית אתרים
ברוכים הבאים, שמח שקפצתם לביקור.
לאן הגעתם?
הגעתם למדריך שלי, אחרי בנייה של למעלה מ-300 אתרים כגון: אתרי סחר, אתרי תדמית, אתרים לעורכי דין, אתרים לחברות גדולות, אתרים לאנשי מקצוע, פורטלים ועוד.
החלטתי לשתף בידע המצטבר דווקא בעמוד שירות שלי בשביל שגם אם לא תבנו אתר דרכי, קחו איתכם את הטיפים והסברים שיחסכו לכם זמן יקר, וישפרו את היכולת שלכם להיות מרוצים מהתהליך והתוצאה של בניית אתר חדש.
>> במידה ואתם מחפשים פתרון חינמי או זול ככל שניתן לבניית אתר, ריכזתי עבורכם 10 חברות מומלצות וכלים חינמיים לבניית אתרים
עבורי בניית אתר מזווית של מקדם אתרים בשילוב עם צוות UI-UX מוביל בתחומו, היא הסיבה המרכזית שהאתרים שלנו מסייעים לקהל לקוחותינו לשגשג בדיגיטל.
"רכיבים בסיסיים למתכון" בניית אתר איכותי
הכרת החברה – הכרת פעילות החברה, מהם השירותים? מי הם המתחרים? מהם המטרות המרכזיות של החברה? בתהליך תכנון אתר צריכים להתייחס לדילמות רבות, ולהגיע לזיקוק על ידי קבלת החלטות נכונות.
ידע שיווקי – אפיון ותכנון מבנה האתר וחווית משתמש, למעשה המחשבה והתכנון לגבי ה-UI-UX עשויים לעשות את ההבדל שבין עוד אתר לבין אתר מוביל בתחומו.
כמה עולה לבנות אתר?
השאלה כמה עולה לבנות אתר שווה עבורי לשאלה כמה עולה לקנות בית? או כמה עולה לקנות רכב? לכן, חשוב לפרוט את השאלה לגורמים.
הערכת מחיר ראשונית
אם מדובר באתר פשוט יחסית, אין צורך להצעת מחיר מורכבת, המחיר יכול להינתן גם בשיחה קצרה/פגישת זום קצרה.
בכל מצב שיש באתר את המרכיבים הבאים יש צורך בפגישת אפיון/תכנון:
- החלפה של אתר קיים במעל ל-100 עמודים מדורגים בגוגל.
- אזור אישי ללקוחות
- בניית אתר סחר
- אינטגרציות ומשיכת נתונים באמצעות API.
תמחור אתר
הצעת המחיר בנויה משילוב של שעות עבודה של צוות מקצועי בעל ניסיון רב שנים, וכישרון שידע להציג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר בדיגיטל וליצור את חלון הראווה הנכון בשביל לסייע לכם להשיג את המטרה המרכזית שהאתר נועד עבורה.
שוק בניית האתרים עשוי להיות מוזר מאוד, בשונה מתחומים שאתם יכולים לקבל הצעת מחיר ברורה, סביר להניח שאם תפנו לעשרות חברות לבניית אתר תקבלו הצעות מחיר בין 5000 ש"ח לבין 150,000 ש"ח. לצערי הרב לא תמיד הסכומים תואמים את האיכות ואת ההצדקה להוצא. מקווה שתוכלו להבין מעט יותר בהמשך.
אפיון ובניית אתר – מאיפה מתחילים?
הגדירו מטרה מרכזית לאתר
מטרה זו צריכה להיות ברורה ופשוטה – למשל – לידים, הרשמה לקורס, מכירות, צפיות, מיתוג ועוד'.
התייחסו למסרים אותם האתר צריך להעביר
נכון בדרך כלל כאן אתם תתנו שירות/מוצר אבל לשירות שלכם ולמוצר שלכם יש ערך וזה מה שאתם מוכרים וזה מה שצריך להבליט למשל: יועץ משכנתאות לא מוכר שירותי ייעוץ, כלומר נכון הוא מוכר שירותי ייעוץ אבל הוא הערך שנציג באתר הוא החיסכון הכספי ועל זה הדרך.
נתחו אילו מקורות תנועה עשויים להיות לאתר
לדוגמא, במידה ואתם מעוניינים לקדם את האתר בגוגל יש לכך משמעות מבחינת אזורי טקסט, מחקר מילות מפתח, והתאמות לטובת ביטויים ועוד.
כתבו את קהל היעד הצפוי להיכנס לאתר
מי הם הגולשים הצפויים להיכנס לאתר?
עסקים/ לקוחות פרטיים, האם עתידים להיכנס יותר נשים יותר או גברים, מתעניינים במוצר/שירות מסוים, גילאים.
ככל שנייצר פילוח נכון ומדויק יותר, נדע לעשות התאמות ולהכין את האתר שיהיה רלוונטי לקהלים השונים.
מהו הבידול העסקי שלכם?
מהו היתרון שמסייע לעסק שלכם להיות שונה בתחומו, יתרון זה צריך לבוא לידי ביטוי בחלק מרכזי לפחות בדף הבית, בטקסטים או בתמונות אווירה.
בצעו ניתוח מתחרים
עשו מחקר מתחרים, הבינו את השוק שלכם, ההמלצה שלי היא לקחת מהמתחרים שממוקמים גבוה בתוצאות החיפוש, בולטים מבחינה שיווקית, את היתרונות שלהם, ולמנף את החסרונות.
ההמלצה שלי היא להשקיע באתר שלכם בהתאם ליכולת שלו ליצור עבורכם רווחים, הרבה עסקים וחברות שמשקיעים מאות אלפים בתמונות למשרד עשויים לחפש בניית אתר במחיר זול, עשו לעצמכם טובה השקיעו באתר שלכם יותר מהריהוט המשרדי, האמינו לי ברוב המקרים הוא הרבה יותר ריווחי עבורכם.
איך לבנות חווית משתמש מצוינת באתר
ראשית יש לבצע ניתוח מעמיק במגוון כלים כמו מפות חום, גיבשתי הבנה לגבי הגולשים שהיא נכונה לרוב האתרים.
ההבנה ש-הגולש שואל את עצמו 3 שאלות?
- לאן הגעתי? כבר בכניסה לאתר, או לעמוד פנימי חייב שיהיה ברור לגולש לאן הוא הגיע. זה יכול לבוא לידי ביטוי בשפה העיצובית, או במסרים שיבהירו לו לאן
הוא הגיע. - מה יש להם להציע לי? מהם השירותים של העסק? מהם המוצרים של העסק? תתפלאו זה נשמע מובן מאליו אבל נכון לכתיבת מאמר זה יש אתרים חדשים שעדיין לא ברור מה השירותים שהם מציעים, לכן חשוב לייצר ניווט פשוט וברור באתר.
- גם כאן חשוב להבליט את המוצרים או השירותים החשובים ביותר בהתאם לקהל היעד למשל: במידה ויש לנו טראפיק של 80% B2B (לקוחות עסקיים) ו- 20% B2C (לקוחות פרטיים) אז ראוי להבליט יותר את המוצרים לקהל העסקי. (כמובן זה דורש מחשבה לגבי המטרות העסקיות מהאתר).
- למה דווקא לפנות אליכם? בין עם זה עו"ד או מקדם אתרים, לכל עסק או חברה יש חוזקות, חשוב להבליט אותם לגולש על מנת לחזק את האמון שלו באתר.
חלופות נפוצות לבניית אתרים בישראל
חילקתי עבורכם את האפשרויות הנפוצות ביותר עם דגש לבחירת מערכת ניהול נכונה, מחירי שוק ראליים, ממה כדאי להיזהר, מהם היתרונות והחסרונות בכל תהליך, שנצא לדרך.
אתרי תבנית
הגדרה: בניית אתרים המבוססים על תבנית היא לא פעולה מורכבת, למעשה יש תבניות פשוטות לחלוטין כמו POJO שעתידות ליצור לנו אפשרות להרכיב אתר גם לבעלי ידע בסיסי בבניית אתרים, כאשר בתהליך זה אנחנו בונים אתר על בסיס קוד (שעות פיתוח שכבר הושקעו) קיים.
פתרון זה מתאים עבור בניית אתרים מסוג:
- תדמיתיים (שנועדו לשרת מטרות של כרטיס ביקור לבית העסק/לחברה).
- קטלוגים.
- אתרי מכירה.
יתרונות
- עלויות זולות יותר, פחות שעות פיתוח.
- אפקטים ברורים, צפייה יותר ברורה כלפי האתר החדש.
חסרונות
- גמישות עיצובית
- קוד קיים, יש צורך במקרים רבים במיוחד בתבניות של חברה לא מקצועית, לנקות את הקוד (להוריד עמודים מיותרים).
- מקוריות עיצובית, יש סבירות גבוהה שהאתר שלכם לא יהיה מעניין מבחינת הלקוחות, מבנה אתר נפוץ שלא יוצר בידול.
למי מתאים?
בניית אתר פשוט מבוסס תבנית מתאימה בדרך כלל למעטפת רחבה של עסקים וחברות, שלא צריכים אתר מורכב, שאין להם צורך ליצור חווית משתמש, לבעלי תקציב נמוך.
סוגי מערכות ניהול נפוצות
ישנן מגוון מערכות, קוד פתוח: וורדפרס היא הנפוצה ביותר.
מערכות קוד סגור וויקס, מג'נטו, שופיפיי, ועוד.
כיצד לבחור נכון?
3 פרמטרים שיעזרו לכם לבדוק טוב יותר:
- תיק עבודות
- תאימות למובייל
- מערכת הניהול
הערה חשובה – גם כאן יש חברות שמתמחרות גבוהה.
מחירים שוק ראליים לאתר מבוסס תבנית:
טווח מחיר שוק 3,500 ₪ – 6,500 ₪
לוחות זמנים ראליים לתהליך של בניית אתרים
בין שבועיים לחודש עבודה עד 5 תבניות עמוד (מבנים של עמודים).
רוצים לשוחח מעט יותר על הפרויקט שלכם?
עיצוב ופיתוח אתרים בעיצוב אישי
יתרונות
- גמישות מלאה לשינויים בשלב העיצוב – התייחסות מעמיקה וחשיבה בנושא הUI-UX.
- צמצום טעויות – במקום לתקן במהלך הפיתוח, או על בסיס תבנית, קיימת אפשרות לתקן מיד בשלב העיצוב של האתר.
- שליטה בביצועים – כאשר אתם מזמינים אתר מ-0 הוא נבנה בהתאם למטרות והיעדים העסקיים שלכם, מה שמאפשר שליטה יותר טובה ביכולת הקידום של האתר וההצלחה שלו תחת קמפיינים.
- עיצוב אישי – ממש במילים עצמם טמון היתרון אולי המשמעותי ביותר, האתר שלכם לא דומה לעוד אתר, הגולש שנכנס אליו מיד מבחין ויחס ההמרה בדר"כ בהתאם.(אפילו שיהיה מי שיחלוק עליי בעניין יחס ההמרה מהניסיון שלי, העיצוב מהווה יתרון אדיר).
- CMO שיפור יחס המרה – בעיצוב אישי ניתן לתכנן ולעצב מראש אלמנטים המאפשרים לגולש ניווט מהיר, הנעה לפעולה, השארת פרטים, בהתאמה אישית, ולא על ידי שימוש בברירת מחדל של המערכת.
חסרונות
- ממשק מוגבל – האתר במבנה הזה, דורש פיתוח אישי, לכל עמוד, בשונה מתבניות רבות כל שינוי או בקשה עשויה לדרוש תשלום נוסף.
למי מתאים?
כמעט לכל סוגי העסקים בישראל, לאתרים שאינם מיועדים למאות אלפי כניסות, ללא ממשקים מיותרים.
טיפ קטן – איך תבחרו נכון חברה לבניית אתרים?
בדקו את הצוות, בקשו לקבל 3 סוגי אתרים שונים, הבחינו האם יש לחברה או לבוני האתרים את היצירתיות ליצור עבורכם אתר בהתאמה אישית שיהיה מוכן לתהליך של קידום אתרים בגוגל.
חשוב להבין, למעשה אתר בעיצוב אישי עשוי להגיע גם לסכומים של מאות אלפי ש"ח והכול בכפוף לפגישת אפיון צרכים ובקשות, למעשה המחיר של בניית אתר מכיל בתוכו שעות של 3 אנשי מקצוע מרכזיים בתהליך, מעצבת, מתכנת, מנהל פרויקט, ועוד. כאשר הרמה של הצוות והשעות הם הנגזרת לחישוב עלות האתר.
בניית אתרים עם הצוות שלי
הסטודיו שלנו מונה צוות מעצבים ומפתחים מהשורה הראשונה. צוות המעצבים נבחר בקפידה בלי פשרות מה שמאפשר תהליך מקצועי לאפיון ועיצוב אתר שיבלוט מעל המתחרים ויסייע ללקוחות שלכם להתחבר אל העסק באופן מיידי.
בחברה שלנו ניתן לקבל פתרון מקצועי מקצה לקצה ומיד בסיום הפרויקט להוביל את האתר למטרות השיווק שלשמן הוא הוקם.
קצת עלינו
במהלך ה-5 שנים האחרונות בניתי ביחד עם צוות העיצוב והפיתוח מהמובילים בישראל מעל ל180 אתרים לחברות ועסקים, וחוץ מזה שהאתרים שלנו מהממים ביופיים הם גם מככבים בראש תוצאות החיפוש בגוגל 🙂
אם אתם מחפשים לבנות אתר מקצועי שיסייע לחברה שלכם להגדיל את המכירות, אתר שמצד אחד יהיה "וואו" ומצד שני יספק את העבודה ויהיה מותאם למנועי החיפוש כך שהתנועה תגיעה אליכם, הגעתם למקום הנכון.
האתרים שלנו כוללים:
- התאמה להתקנים ניידים
- אפשרויות עריכה ידידותיות למשתמש
- טכנולוגית קוד מתקדמת
- טפסי הנעה לפעולה רוחביים
- מערכת לשמירת פניות
- אבטחת אתר ברמה גבוהה
- הכנה לקידום אורגני
- מהירות טעינה – הקטנת משקל תמונות, קוד נקי ועוד'.

הבנה בקידום אורגני
הכנת האתר בצורה מושלמת לקידום אורגני.

הובלה נכונה
אני מביא איתי ניסיון של 10 שנים בשיווק ובניית אתרים עם צוות בעל יכולות על (מהחלל).

הבנת גולשים
מאות אתרים שניתחתי באמצעות מפות חום, עזרו לי לגבש מסקנות שאותם אני מביא לפרויקט.

אפיון אתר
ראייה שיווקית ויכולת לנתח את העסק הם שעוזרים לי ליצור אפיון מושלם עבור האתר החדש שלכם.

צוות מוכשר
הצוות שלי בנוי מאנשי מקצוע איכותיים, בעלי ניסיון רב שנים בבניית אתרים.

פתרון מקצה לקצה
נותנים מענה מא' עד ת' לכל הצרכים שלכם
לקוחות ממליצים
אל תחפשו רק לבנות אתר בזול! העניקו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם חווית גלישה באתר.