קידום אורגני SEO – שאלות נפוצות *עדכני לכל המתרחש במהפכת הAI*
אם אתם כאן יש סיכוי שאתם שואלים את עצמכם מספר שאלות נפוצות:
מהן הפעולות שאני עושה בשביל לקדם את האתר? מה זה בכלל קידום אורגני או "SEO" או search engine optimization? למי זה מתאים? מה המחיר? למה איתי? אורגני או ממומן? ועוד שאלות שבוודאי רצות לכם בראש כשאתם שומעים את צמד המילים "קידום אורגני" למה הוא ראשון ואני לא? כמה זמן לתוצאות? האם אפשר להפסיק מתישהו או שאני מתחתן איתך לנצח בתשלומי רטיינר?
על כל השאלות האלו ועוד ריכזתי עבורכם תשובות בהמשך.
כבעלים של חברת קידום אתרים אורגני אנחנו מתמחים בשירותי קידום אורגני ולכן כל המדריך הזה וכל התוכן כאן נכתב על סמך ניסיון מוצלח במאות אתרים שהפכו להיות מותגים בתחום שלהם.
מהו קידום אורגני SEO?
כפי שניתן לראות בצילום המסך המצורף קידום אורגני אלו התוצאות הלא ממומנות שמוצגות במנוע החיפוש.
דמיינו לעצמכם שיש לכם חנות מוצרים והעסק שלכם יכול לעבור ממרכז מסחרי ישן בערד (תסלחו לי תושבי ערד) למרכז בקניון עזריאלי – הרי שבוודאי שהדבר עשוי להיות גורלי עבור העסק שלכם וסוג של Game changer אז…
תוצאות החיפוש האורגניות הן תוצאות שעליהן אי אפשר לשלם לגוגל כסף בשביל לקבל דירוג גבוה. משמע – הסיבה שהן מדורגת גבוה היא ההתאמה למנוע החיפוש של גוגל. המשמעות האופרטיבית של זה היא שהתוצאות שמדורגות גבוה יותר בחיפושים האורגנים הן אלה שמותאמות בצורה הטובה ביותר לכוונת המשתמש (שהריי מנוע החיפוש של גוגל מתחקה אחר כוונת המשתמש). בפועל – רובם המוחלט של הגולשים (כ-94%) בוחרים באופן מיידי בתוצאות האורגניות ומדלגים מראש על התוצאות הממומנות. ככל שהמיקומים שעליהם האתר שלכם מדורג הם גבוהים יותר כך הסיכוי להכניס יותר תנועה לאתר גדל.
קידום אורגני (SEO) Search Engine Optimization מתייחס לכלל הפעולות שננקטות על מנת לשפר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. פעולות אלו כוללות שלוש קטגוריות עיקריות, On-page, Off-page וSEO טכני. תחת כל אחת מן הקטגוריות הללו ישנן מאות פעולות שמטרתן היא לשפר את מיקום האתר במנוע החיפוש. בתהליך מקצועי יישום הפעולות מתבצע בהרמוניה מופתית.
שנקדם את האתר שלכם לטופ? השאירו פרטים אני חוזר מהר
איך עושים קידום אורגני לאתר?
Onpage – אופטימיזציה לאתר
המשמעות של אופטימיזציה היא התאמת האתר למנוע החיפוש במטרה לקבל בו דירוגים גבוהים יותר. במאמר אחר הרחבתי על כלל הפעולות האופטימיזציה שניתן לבצע על מנת לעשות כן. ביצוע אופטימיזציה לאתר מתייחס לכלל הפעולות שמתבצעות בתוך האתר במטרה להתאים את האתר והתוכן שבו למנוע החיפוש וכוונת המשתמש. קיימות מאות פעולות שניתן לעשות על מנת לבצע אופטימיזציה לאתר ופה במאמר אדבר איתכם על העיקריים:
ניתוח והבנת כוונת משתמש
כאשר מדברים על ניתוח והבנת כוונת משתמש השאלה שצריך לשאול את עצמנו היא האם התוכן שנמצא באתר נותן ערך כלשהו למשתמש – השאלה הזו מתחדדת במיוחד נוכח עולם ה-AI אשר מקל על ייצור התכנים בscale ענק ולכן הערך המוסף שמייצר התוכן וההתאמה שלו לכוונת המשתמש הופך משמעותי יותר ויותר (חשוב לזכור שמטרת מנוע החיפוש היא להתחקות אחר כוונת המשתמש). לכן הטיפ שלי הוא לנסות להבין מה המשתמש מחפש (ומי קהל היעד) ואיזה ערך מוסף התוכן שבעמוד מספק לו.
מחקר מילות מפתח
בסופו של דבר ישנן מילים ספציפיות בעזרתן משתמשים מחפשים במנוע החיפוש. תמיד תזכרו שהלקוח של גוגל הינו הגולש ולכן המטרה של גוגל היא להציע את התוצאות שמותאמות לגולש בצורה הטובה ביותר. בביצוע מחקר מילות מפתח אנחנו מאתרים ומזהים את כל המילים והביטויים שמופיעים בכמות הגבוהה ביותר במנוע החיפוש של גוגל. המטרה שלנו בתור מקדמי אתרים היא לשלב את מילות המפתח בתוכן בצורה שתשמור על תוכן נקי ואיכותי ויאותת לגוגל (ולמשתמש כמובן) שהמידע הנחוץ למשתמש נמצא בעמוד המדובר. הנה דוגמא למחקר מילים מקיף ומעמיק שבוצע עבור אתר של עורך דין פלילי:
כמו שניתן לראות, המחקר מחולק לקבוצות ביטויים בנושאים שונים: עורך דין X (תחומים שונים בעולם הפלילי), עבירות פליליות, עורך דין פלילי לוקאלי, ועבירות נוספות לפי נושא. אין דרך אחת נכונה לסדר את מחקר מילות המפתח בקבוצות ויש למצוא את הדרך המתאימה עבור כל אתר וכל תחום. אנחנו מזמינים אתכם להוריד את מחקר המילים הזה ולהתנסות בהרחבה / עריכה שלו, או לקיחת השראה ממנו עבור הפרויקט אותו אתם מקדמים!
לצפייה ושכפול מחקר מילות המפתח לחצו כאן.
תרצו שאעשה עבורכם מחקר מילות מפתח מעמיק? השאירו פרטים!
בעזרת מחקר המילים תוכלו לדעת עד כמה תחרותיים הביטויים השונים בהם תרצו לעלות בדירוגים. בנוסף תוכלו לדעת אילו ביטויים עליכם להכליל בתוכן באתר. המחקר מתבצע בעזרת כלים שונים למחקר מילים, כשהמפורסמים שבהם הוא מתכנן מילות המפתח של גוגל, Ahrefs, SEMRUSH. בעזרת מחקר מילות המפתח תוכלו לגזור את כלל הפעילות שנדרש לעשות בהמשך הן מבחינת סוגי התכנים שיש לכתוב, סוגי הקישורים שיש לעלות ועוד. זהו השלב החשוב ביותר – השקיעו בו!
הוספת תוכן מותאם
אמנם מאז מהפכת ה-AI כתיבת תוכן הפכה קלה ונגישה לרבים. עם זאת, לכתוב תוכן שגוגל אוהב זו משימה לא פשוטה ועל מנת לעשות זאת יש לעקוב אחר מספר עקרונות די בסיסיים – לקריאה מורחבת על כתיבת תוכן שגוגל אוהב.
אמנם גוגל הכריזה שלא תפגע באופן מכוון בתכנים שייכתבו ב-AI אך ניתן להבין מהעדכונים האחרונים של מנוע החיפוש היא שלתוכן שנכתב ב-AI בלבד יהיה קשה להתשלב במנוע החיפוש בתקופת הזמן הקרובה. בשנה האחרונה גוגל הוסיפה פרמטר משמעותי נוסף למנוע החיפוש שלה (לאחר שבעבר היה E.A.T ) התווספה E נוספת שמדברת על Experince – ניסיון. למעשה, מנוע החופש של גוגל רוצה לדעת שהתוכן נכתב לראשונה על ידי בעל האתר ולא הועתק – שהתוכן מבוסס על ניסיון אמיתי. לכן, ומכיוון ש-AI מבוסס על תוכן אחר שהוא קרא בעצמו ברחבי האינטרנט יהיה קושי רב לAI לייצר תכנים יש מאין שיעידו על ניסיון
אופטימיזציית Meta & Title Description
אופטימיזציה של תגי Meta ו-Title Description היא קריטית לשיפור הדירוגים במנועי החיפוש ולהגדלת התנועה האורגנית לאתר. הטייטל ומטא דיסקפרשן זה מה שמוצג לגולשים כאשר הם מחפשים ביטוי מסוים במנוע החיפוש של גוגל.
Title Description
המטרה של הטייטל היא להציג בצורה הכי ברורה קולעת ומעניינת את התוכן שאותו אתם רוצים להציג לגולשים בתוך הדף.
הנה כמה טיפים לכתיבת טייטל נכונה:
- רצוי לכלול בטייטל את מילת המפתח עליהם תרצו להיות מדורגים
- הכותרת צריכה להיות מושכת וייחודית בכדי לעודד יחס הקלקה גבוה ולגרום למשתמשים להיכנס לאתר
- שלבו את הסיומת או הדומיין של האתר בסוף הטייטל
- כתבו את הכותרת באורך המתאים (ניתן להיעזר במגוון תוספים לשם כך כדוגמת תוסף yoast)
Meta Description
הנה כמה טיפים לכתיבת מטא נכונה:
- גם במטא רצוי להוסיף מילות מפתח (עדיפות למגוונות ושונות מהטייטל)
- הוספת קריאה לפעולה על מנת לעודד הקלות
- שמירה על אורך מתאים גם כן.
אופטימיזציית מבנה כותרות H1-H6
אופטימיזציית מבנה כותרות H1-H6 חיונית לשיפור ה-SEO ולחוויית המשתמש. הכותרות יוצרות היררכיה ברורה של התוכן, עוזרות למנועי החיפוש להבין את הנושאים המרכזיים, ומשפרות את קריאות התוכן. כותרת H1 משמשת ככותרת הראשית והמשמעותית ביותר בדף, בעוד ש-H2-H6 יוצרות מבנה של כותרות משנה ותת-כותרות, המסייעות בחלוקת התוכן לחלקים נגישים וברורים. שימוש נכון בכותרות מבטיח כי הדף יהיה קל לניווט ויקל על המשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים, ובכך ישפר את הדירוגים בתוצאות החיפוש ואת חוויית המשתמש הכוללת.
תגיות Alt
תגיות Alt (טקסט חלופי) הן חלק חשוב בתמונות באתרי אינטרנט, במיוחד לצורך אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ונגישות.
חשיבות תגיות Alt:
- SEO: מנועי חיפוש אינם יכולים "לקרוא" תמונות, ולכן הם מסתמכים על תגיות Alt כדי להבין את תוכן התמונה ולהקשר שלה לדף. תגיות Alt מסייעות בשיפור דירוגי החיפוש של הדף.
- נגישות: תגיות Alt מספקות תיאור טקסטואלי של התמונות, המאפשרות לכלי עזר כמו קוראי מסך להנגיש את התוכן לאנשים עם מוגבלות ראייה.
איך לכתוב תגיות Alt:
- תיאוריות ומדויקות: התגית צריכה לתאר במדויק את תוכן התמונה.
- שילוב מילות מפתח: כלול מילות מפתח רלוונטיות באופן טבעי, מבלי למלא את התגית במילים מיותרות.
- קצרה וברורה: שמור על התגית קצרה, אך מספיק מפורטת כדי להעביר את המשמעות של התמונה.
קישורים פנימיים מהעמוד החוצה ואל העמוד
קישורים פנימיים הם מרכיב חשוב באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ובהגברת הנגישות והמעורבות באתר. הם מסייעים למנועי חיפוש לסרוק ולהבין את מבנה האתר, ולהקשר בין הדפים השונים. בנוסף, הם תורמים לחלוקת ה-PageRank (משקל הדירוג) בין דפי האתר, מקלים על המשתמשים לנווט ולעבור בין דפים קשורים, ומשפרים את המעורבות והפחתת שיעור הנטישה.
כמה טיפים ליצירת מבנה קישורים פנימיים איוכתי:
- קישורים רלוונטיים: הקישורים צריכים להיות רלוונטיים לנושא הדף ולהציע ערך מוסף למשתמשים.
- שימוש בטקסט עוגן (Anchor Text): הטקסט שמקשר לדף אחר צריך להיות תיאורי ומכיל מילות מפתח רלוונטיות שעליהן נרצה שהעמוד יהיה מדורג. הקפידו להשתמש במילות מפתח בקונסטלציות שונות.
- יצירת היררכיה: קישורים פנימיים יכולים לסייע ביצירת היררכיה ברורה של תוכן באתר. דפים שמקבלים יותר קישורים פנימיים נתפסים כחשובים יותר על ידי מנועי החיפוש. לדוגמה, אם יש דף מרכזי או עמוד מוצר שחשוב לך במיוחד, תוכל לקשר אליו מדפים רבים אחרים באתר. כך, מנועי החיפוש יבינו שזהו דף בעל ערך רב, וישפרו את דירוגו.
- שימוש סביר: אין להציף את הדף בקישורים פנימיים – השתמש בהם באופן מושכל וממוקד.
הוספת סכמות רלוונטיות
סכמות (Schema Markup) הן קטעי קוד שמוסיפים לדפי האתר כדי לעזור למנועי החיפוש להבין טוב יותר את תוכן הדף ולהציג אותו בצורה עשירה יותר בתוצאות החיפוש. שימוש נכון בסכמות יכול לשפר את הנראות של האתר שלך ולהגביר את שיעור ההקלקות (CTR).
חשיבות סכמות
סכמות (Schema Markup) הן קטעי קוד שמוסיפים לדפי האתר כדי לעזור למנועי החיפוש להבין טוב יותר את תוכן הדף ולהציג אותו בצורה עשירה יותר בתוצאות החיפוש. שימוש נכון בסכמות יכול לשפר את הנראות של האתר שלך ולהגביר את שיעור ההקלקות (CTR). סכמות עוזרות למנועי החיפוש להבין את ההקשר והמשמעות של התוכן בדף, מה שמוביל לתוצאות חיפוש מדויקות ורלוונטיות יותר. הן מאפשרות להציג תוצאות עשירות (Rich Snippets) בתוצאות החיפוש, כגון דירוגים, ביקורות, שאלות ותשובות, אירועים ועוד, מה שמגביר את שיעור ההקלקות. תוצאות עשירות בולטות יותר בתוצאות החיפוש, מה שיכול להוביל לעלייה בתנועה האורגנית לאתר.
OffPage – בניית פרופיל קישורים
המלצות אתרים אחרים על השירותים או המוצרים שלכם או על האתר שלכם. הקישורים מסייעים לגוגל להבין את הקשרים העסקיים של אותו אתר, את הכוח שלו, אמנם היום רוב הקישורים הם לא טבעיים וזה מה שהופך את הקידום האורגני לתהליך שמאפשר גם לעסקים קטנים לעקוף חברות גדולות. כאשר אנחנו עוסקים בקישורים ניתן להגיד שיש המון פרמטרים שלפיהם גוגל קובע מהי האיכות של הקישור – בין אם מדובר בהקשר עסקי, בכמות גולשים שנכנסים לאתר מידי חודש, בכמות האתרים שאליהם אותו אתר מקשר ופרמטרים נוספים. כאשר אנחנו עוסקים בקישורים ישנם המון דרכים להשגת קישורים כאשר הדרכים המרכזיות הן החלפת קישורים, וקישורי יח״צ. במאמר אחר פירטתי על 80 דרכים בעזרתן ניתן להשיג קישורים – אני ממליץ לקרוא.
איך לבנות פרופיל קישורים איכותי שיקדם אתכם אורגנית בגוגל?
גיוון אנקורים
שימוש באנקורים מגוונים מסייע למנוע החיפוש להבין את כל הקונסטלציות של הביטויים ואת הערך שהתוכן יכול לתת למשתמשים בצורה טובה יותר. בנוסף, ככל שהאנקורים מגוונים יותר זה מסייע למנוע החיפוש להבין את הקשר התוכן בצורה טבעית ומונע חשדות למניפולציה. חשוב לשלב אנקרים מסוגים שונים: מדויקים, חלקיים, מותגים, כתובות URL וטבעיים.
שיתוף ברשתות החברתיות ובגוגל עסקים
איתותים מהרשתות החברתיות ושאר הפרופילים העסקיים שלכם עשויים לתרום רבות לדרך של המנוע חיפוש לוודא שעומדת אישיות אמיתית עם לקוחות מאחורי התוכן שנכתב, ושהאתר המדובר הוא לא רק פלטפורמה.
תמהיל קישורים מחוץ לאתר עשוי לכלול
קישורי תשתית
לכל חברת קידום אתרים שמכבדת את עצמה יש כמות משמעותית של אתרי תשתית אשר מקבלים דירוגים גבוהים וטראפיק במנוע החיפשו ומהם ניתן להוציא קישורים באופן טבעי ללקוחות.
החלפת קישורים
ברוב המקרים, במסגרת החלפת קישורים מתבצע שת"פ בין חברות שונות בעולם הדיגיטל כאשר האחת נותנת לשנייה קישור בתמורה לקישור.
קניית קישורים
דרך נוספת להשגת קישורים היא קניית קישורים ממגזינים ואתרי נישה בתחום אשר מהם מוציאים מאמר שמקשר אל האתר שלכם.
קידום אתרים טכני (Technical SEO)
קידום אתרים טכני כולל את מגוון הפעולות שיש לבצע על האתר במטרה לשפר את יכולת הסריקה והאינדוקס על ידי מנועי החיפוש.
מפת אתר (Sitemap)
מפת אתר היא קובץ XML המכיל רשימה של כל דפי האתר שלך. מפת האתר מסייעת למנועי החיפוש לסרוק ולאנדקס את הדפים בצורה יעילה יותר. היא כוללת מידע על מבנה האתר, תאריכי עדכון אחרונים וחשיבות יחסית של דפים שונים.
robots.txt
robots.txt הוא קובץ טקסט שנמצא בספריית של האתר ומכיל הנחיות למנועי החיפוש אילו דפים או קבצים לסרוק ואילו להתעלם מהם. הקובץ עוזר למנועי החיפוש להימנע מסריקת דפים כפולים או לא רלוונטיים, ובכך מייעל את תהליך האינדוקס.
הפניות 301 ו-302
הפניית 301 היא הפניה שמטרתה היא (במקרה שדף נמחק, או שיש סיבה אחרת להעביר את כוח ה-SEO) להעביר עמוד מסוים לכתובת URL אחרת ולשמר את כוח ה-SEO לכתובת החדשה, בעוד שהפניית 302 היא הפניה זמנית שאינה מעבירה את הכוח ה-SEO באופן מלא. הן משמשות לשמירה על חוויית המשתמש וה-SEO כאשר דפים מועברים או מוסרים.
Screaming Frog
Screaming Frog הוא כלי לסריקת אתרים שמסייע בזיהוי בעיות טכניות ב-SEO, כגון קישורים שבורים, תוכן כפול, הפניות שגויות, מטא תגיות חסרות ועוד. הכלי מאפשר למנהלי אתרים לבצע ניתוח מעמיק ולשפר את מבנה האתר והתוכן שלו.
אבטחת אתר HTTPS
HTTPS הוא פרוטוקול המבטיח תקשורת מוצפנת ובטוחה בין המשתמש לאתר.
למה העסק שלך צריך קידום אורגני בגוגל?
כבר למעלה מ-10 שנים שאני עוסק בשיווק דיגיטלי בכלל ובקידום אורגני בפרט והדרך הטובה ביותר לדעתי למשוך לקוחות פוטנציאליים לאורך זמן ומבלי לשלם על כל קליק קידום אורגני זו התשובה.
תן לגוגל לעבוד בשבילך
בעזרת קידום אורגני מקצועי ואיכותי האתר שלך יופיע בראש תוצאות החיפוש ויכניס תנועה חמה ואיכותית לאתר. כך יגדלו כמות הלקוחות הפוטנציאליים וכל זאת מבלי לשלם על כל קליק
בניית אמון וסמכות
ברור לכולם שמנוע החיפוש של גוגל עושה כל שביכולתו על מנת להציג במקומות הראשוניים רק אתרים אמינים ובעלי סמכות. אתר שמופיע במקומות הראשונים בגוגל נתפס כאמין ומקצועי יותר, ובונה אמון בקרב הלקוחות הפוטנציאליים – מנסיוני אני יכול להגיד דיי בברור שבניית עם הלקוחות זהו אחת המרכיבים הכי חשובים להבאת לקוחות פוטנציאליים.
השקעה משתלמת לטווח הארוך
קידום אורגני הוא השקעה חכמה עם החזר השקעה גבוה. הוא מבטיח תנועה יציבה ומתמשכת לאתר שלך לאורך זמן.
קידום אורגני או פרסום ממומן?
הרבה חברות ועסקים מתלבטים באיזה אפיק שיווק כדאי לבחור קידום אורגני או קידום ממומן – החלטתי לפרט כדי שתבינו מה ההבדלים ולאילו סוגי עסקים מתאים כל אחת מהשירותים?
יתרונות הקידום אורגני (SEO)
חשיבותו של הבסיס האורגני בטווח הארוך היא עצומה. שיווק במנועי חיפוש מתחיל בבסיס אורגני יציב. בנוסף, רובם המוחלט של הגולשים מדלגים מלכתחילה על התוצאות הממומנות ועוברים ישר אל התוצאות האורגניות. הנקודה החשובה לעניינו היא שקידום אורגני לוקח זמן ואין תוצאות מהרגע להרגע ולכן קידום אורגני לא מתאים לעסקים קטנים שהמטרה שלהם היא לקבל תוצאות והחזר השקעה מיידי. מנסיוני – בטווח זמן הרחוק בעזרת השקעת תקציב דומה כמות הלידים מהעולם האורגני תהיה גבוהה בהרבה.
יתרונות הקידום ממומן (PPC)
כאשר המטרה היא תוצאות מיידיות, קידום ממומן הוא הבחירה הנכונה. השקעה בקמפיין ממומן עם מודעה אפקטיבית יכולה לייצר הכנסות והחזר השקעה סביר במהירות. הבחירה בקידום ממומן מתאימה לעסקים שמחפשים תוצאות מהירות ולכאלה שיש להם תקציב מספיק לתחזק קמפיינים ממומנים לאורך זמן.
יעדים בתהליך קידום אורגני
עצם העובדה שלא נקבעים היעדים בצורה ברורה היא הסיבה מספר אחת לאי שביעות רצון של לקוחות. לפני שחותמים על חוזה ומסכמים על הליך קידום חשוב לתאם ציפיות ולקבוע יעדים ריאלים לתקופת ההתקשרות:
הטעות הנפוצה – מדידת מיקומים כתנאי יחיד להצלחה
כל הלקוחות רוצים להגדיל את המכירות והתנועה לאתר, אך לעיתים הם מתרגמים זאת באופן שגוי ליעד של "מקום ראשון בביטוי X". חשוב להבין שלא תמיד הביטוי היוקרתי הוא זה שיביא את התנועה האיכותית והממירה. באופן כללי הטיפ שלי הוא במיוחד בהתחלה לטרגט ביטויי זנב ארוך שקל יותר לקבל עליהם דירוגים ובמקרים רבים ההמרות מהן עשויות להיות איכותיות יותר כיוון שמתאימות בצורה טובה יותר לכוונת המשתמש.
הגדרת מטרה ראשונית
אנחנו שואפים לייצר תנועה איכותית שתמיר ותהיה רווחית ללקוחות. לכן, נבחר בביטויים עם כוונת רכישה/המרה גבוהה ולא רק ביטויים יוקרתיים שאינם בהכרח ממירים.
קידום מילות מפתח נכונות
ראשית, מבינים מה התחום הרווחי ביותר עבור הלקוח וממנו גוזרים את מילות המפתח הרלוונטיות שמשקפות רצון רכישה של הקונה. כפי שהסברתי מעלה לפני תחילת הליך קידום אורגני יש לבצע מחקר מילות מפתח איכותי ומקיף. הטיפ שלי הוא לאחר יצירת מחקר מילות המפתח להעביר אותו ללקוח על מנת שיסמן עליו מהם הביטויים הרלוונטים יותר ורלוונטים פחות לעסק שלו. אל תהססו לשאול את הלקוח שהריי בסוף הוא מכיר את העסק שלו בצורה הטובה ביותר.
תהליכי SEO ופרמטרים מדידים במשפך השיווקי
- מודעות: מדדים כמו עליה בכמות הגולשים, נראות האתר ואחוז ה-CTR.
- מעורבות: מדדים כמו אחוז נטישה, עמודים לגולש וזמן שהות באתר.
- מכירות/המרות: מדדים כמו שיעור הרווח מגולשים אורגנים ואחוז השיפור במכירות.
הליך קידום אורגני בעולם ה-AI
אחת השאלות החשובות בתקופת הזמן הזו נוגעת לשינויים שעתיד לעשות עולם ה-AI על עולם הקידום האורגני. מה שבטוח הוא שהקידום האורגני אינו עומד להיעלם, גם בעולם שבו הבינה המלאכותית (AI) תשחק תפקיד מרכזי יותר ויותר. תמיד יהיו אנשים שיחפשו מידע, מוצרים ושירותים, ותמיד תהיה תחרות על המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. הביקוש לתוצאות חיפוש איכותיות לא ישתנה, וכך גם ההיצע של אתרים שמנסים להשיג את תשומת הלב של הגולשים.
מנועי החיפוש ימשיכו להציג את התוצאות המתאימות ביותר לשאילתות החיפוש, ולכן המטרה שלנו כמקדמי אתרים היא להתאים את עצמנו לעולם החדש הזה. עלינו להבין את העדכונים השוטפים באלגוריתמים של גוגל, את השימוש בבינה מלאכותית ואת הצורך ביצירת תוכן איכותי ורלוונטי.
קידום אורגני מצליח דורש התאמה מתמדת לדרישות המשתנות של מנועי החיפוש והמשתמשים. בעזרת הבנה מעמיקה של הטכנולוגיות החדשות והכלים העומדים לרשותנו, נוכל להמשיך להוביל את אתרי הלקוחות שלנו לפסגת תוצאות החיפוש, ולהבטיח שהעסק שלהם יישאר תחרותי ומוביל גם בעידן ה-AI.
כמה זמן לוקח לקדם אתר בצורה אורגנית?
שאלה שאני מקבל מלקוחות לעיתים קרובות היא כמה זמן לוקח לקדם את האתר בגוגל עד שרואים תוצאות ויש החזר השקעה? זו שאלה שקצת קשה לענות עליה ואני רוצה לשתף את המסקנות שלי בעניין. התוצאות תלויות במגוון רחב של פרמטרים כמו גיל האתר והדומיין, מהן מטרות הקידום, מהו תקציב השיווק, איזו היסטוריה יש לאתר במנוע החיפוש? האם עלו בעבר קישורים איכותיים? האם מדובר בברנד ועוד? לכן באופן כללי כאשר לקוח מבקש התחייבות לתוצאות במשך תקופת זמן מסיומת אני נמנע מכך כיוון שבאמת אי אפשר לדעת.
קידום אורגני בגוגל עם SEOLINKS
✅בניתי צוות שיודע להוביל פרויקטים להצלחה ועבר השתלמויות רבות בכלי גוגל וספג מהניסיון המצטבר של החברה בין היתר הצוות כולו בעל שליטה בכלים מתקדמים לקידום אתרים כגון גוגל אנליטיקס, Screaming Frog, AHREF, גוגל קונסול ועוד.
✅ניסיון מצטבר מעל ל-10 שנים ויצירת תוצאות בכל התחומים התחרותיים ביותר
✅מעל ל-600 אתרי תשתית לבניית קישורים בצורה מקצועית ועוצמתית
✅שיטה שעובדת – פשוט מאוד השיטה שלנו מוכחת כבעלת ניסיון
המלצות על שירותי הקידום האורגני שלנו
כבר כבשתי (עם הצוות שלי) מאות ביטויים בתחומים התחרותיים ביותר
מחיר קידום אתרים נקבע לפי מספר רב של פרמטרים וכמובן שבמקרים רבים אנחנו מבצעים התאמה אישית של מחיר הקידום למטרות האתר והלקוח. חשוב לציין שפרט לקידום האתר נדרש לבנות אתר תקין וממיר, ולהשקיע במעורבות לבניית ברנד – לקריאה נרחבת על מחיר קידום אתרים מצורפת תבלת תמחור כללית:
גודל העסק | עלויות |
עסק קטן | החל מ-2,000 ₪ / לחודש |
עסק בינוני | החל מ-4,000 ₪ / לחודש |
עסק גדול | החל מ-7,000 ₪ / לחודש |
קידום אורגני הוא תהליך מתמשך הדורש סבלנות, מיומנות ויכולת הסתגלות לשינויים. השקעה בקידום אורגני מבטיחה שתישארו תחרותיים בשוק הדיגיטלי המתפתח ותמשיכו למשוך תנועה איכותית לאתר שלכם. אם אתם מעוניינים לשפר את נוכחות האתר שלכם במנועי החיפוש ולמשוך יותר לקוחות פוטנציאליים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בתחום הקידום האורגני, אני והצוות שלי מביאים מקצועיות ומומחיות חסרת תקדים לכל פרויקט. הצלחנו לעזור למאות לקוחות מרוצים להגיע לפסגת תוצאות החיפוש ולהגדיל את התנועה וההכנסות שלהם – לקריאה נוספת על קייס סטאדיס ולקוחות מרוצים הקליקו פה. רוצים להגיע למקומות הראשונים בגוגל ולשפר דירוגים? תנו לנו לעזור לכם להצמיח את העסק עוד היום
מחפשים חברים קידום אורגני שלא מתפשרת על תוצאות? השאירו פרטים