קבל דוח בחינם
כניסת לקוחות
Phone Link Icon 050-8127373
Lang Icon EN
קידום אורגני בגוגל (SEO)
קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל (SEO)

מהו קידום אורגני?

קידום אורגני (SEO) Search Engine Optimization מתייחס לכלל הפעולות שננקטות על מנת לשפר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. פעולות אלו כוללות שלוש קטגוריות עיקריות, On-page, Off-page וSEO טכני. תחת כל אחת מן הקטגוריות הללו ישנם מאות פעולות שמטרתן היא לשפר את מיקום האתר במנוע החיפוש. בתהליך מקצועי יישום הפעולות מתבצע בהרמוניה מופתית.

קידום אורגני בגוגל – רקע כללי

מנועי חיפוש בכלל וגוגל בפרט בסופו של דבר הם תוצר של פיתוח אנושי, למעשה אלגוריתם שסורק מיליוני אתרים ומעניק להם חשיפה בהתאם לפרמטרים שהוזנו בו מראש. בתהליך של קידום אורגני אנחנו מקדמי האתרים מבצעים פעולות שמסייעות לחשוף את האתר שלכם ליותר חיפושים של לקוחות פוטנציאלים. הערך שהקידום האורגני נותן תלוי במספר פרמטרים:

SERP: תוצאות החיפוש האורגניות הן תוצאות שעליהן אי אפשר לשלם לגוגל כסף בשביל לקבל דירוג גבוה. משמע – הסיבה שהן מדורגת גבוה היא ההתאמה למנוע החיפוש של גוגל. המשמעות האופרטיבית של זה היא שהתוצאות שמדורגות גבוה יותר בחיפושים האורגנים הן אלה שמותאמות בצורה הטובה ביותר לכוונת המשתמש (שהריי מנוע החיפוש של גוגל מתחקה אחר כוונת המשתמש). בפועל – רובם המוחלט של הגולשים (כ-94%) בוחרים באופן מיידי בתוצאות האורגניות ומדלגים מראש על התוצאות הממומנות. ככל שהמיקומים שעליהם האתר שלכם מדורג הם גבוהים יותר כך הסיכוי להכניס יותר תנועה לאתר גדל.

איכות התוצאות האורגניות: ככל שהתוצאות האורגניות רלוונטיות יותר לעסק שלכם כך העבודה האורגנית שנעשית היא טובה יותר. ברשת יש הרבה טראפיק לא איכותי אשר חברות קידום אתרים רבות משתמשות בו בכדי להציג ללקוחות שלהם עליות בתנועה אך בפועל אותה תנועה לא מייצרת אינטרקציה של הלקוח עם האתר ולא עוזרת להמרה עתידית של הלקוח לליד פוטנציאלי. כאשר לקוח ייכנס לאתר שלכם ויגלה שהמתאם בין הצורך שלו ומוצר שמסופק באתר הוא נמוך, תהיה נטישה מיידית של אותו לקוח. במצבים כאלו, גוגל יבין שהאתר שלכם לא מטרגט בצורה נכונה את כוונת המשתמש ויפגע בתוצאות האורגניות של האתר.

המרה מתוצאה אורגנית: בקצה, לאתר יש מטרה – הבאת לקוחות חדשים. כאשר משתמש נכנס אל האתר שלכם דרך התוצאות האורגניות יש סיכוי יותר גבוה שהכניסה שלו לאתר תומר לליד. מדוע? כיוון שברוב המקרים ההתאמה של התוצאה אל רצונות הגולש היא גבוהה יותר.

רוצה להגיע למקומות ראשונים בגוגל? כן, יאללה

    • מינימום 2 תווים
    • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

    3 היסודות לקידום אורגני מקצועי

    אם ניקח רגע צעד אחד אחורה, אני רוצה לדבר על SEO מלמעלה, במאקרו. כאשר אנחנו עושים SEO לאתר, אנחנו בעצם מבצעים פעולת ב-3 תחומים: SEO טכני, פעולות on-page ופעולות off-page ולכל אחד מהם חשיבות אדירה.

    אופטימיזציה באתר – ON PAGE

    החלק הבא בפעולות הנדרשות עבור SEO זה החלק של ה-on-page  אשר כולל את הדברים הבאים:

    • תגיות מטא – תגיות שבעצם מסבירות למנועי החיפוש איך לקרוא את הדף.
    • כתובת העמוד – טיפול בכתובת העמוד כך שתהיה קשורה לתוכן שיש בעמוד.
    • היררכיית כותרות – לדאוג לכותרת H1, H2 וכן הלאה, על מנת לגרום למנועי החיפוש להבין מה מבנה הטקסט ואיזו מטרה הוא בא לשרת.
    • קישורים פנימיים – אחד החלקים החשובים ביותר בעבודת ה-SEO זה קישורים פנימיים. קישורים פנימיים, הם קישורים המפנים למקומות שונים בתוך האתר שלכם.
    • טקסט מרווח ונוח לקריאה – החלק הזה הוא בעצם משמעותי בחווית המשתמש, שזה מה שמנועי החיפוש שמים עליו דגש. לכן מדובר באלמנט עם חשיבות גבוהה.
    • פורמטים שונים של תוכן – חשוב לשלב כל מיני סוגי תוכן, היום רק מאמרים כתובים זה כבר לא מספיק. גוגל מבין שכדי לתת לגולשים חוויה כוללת צריך לשלב גם תמונות, גרפים, סרטונים ולכן, מומלץ מאוד לשלב כל מיני סוגים של תוכן בעמוד כדי לזכות בדירוג המקסימלי.

    פעולות מחוץ לאתר – OFF PAGE

    הגענו לחלק השלישי והאחרון במשימות ה-SEO, החלק של ה-off-pag – אלו בעצם כל הדברים שאתם עושים ברחבי האינטרנט והם לא חלק מהאתר שלכם.

    בניית קישורים – אם אתם בתחום ה-SEO, ככל הנראה שמעתם על בניית פרופיל קישורים. זו נחשבת לאחת הפעולות המשמעותיות ביותר שיש קיום ויש שמועות כי קישורים חיצוניים מהווים כ-30% מחישוב הדירוג.

    רשתות חברתיות – שיתוף ברשתות החברתיות עוזר להגביר את סמכות! שתפו כמה שיותר

    גוגל עסקים – גוגל עסקים מהווה פלטפורמה נסופת בה אתם יכולים לפנות אל הלקוחות הפוטנציאליים. בעזרתו אתם יכולים גם כן לעלות את סמכות האתר.

    פעולות טכניות

    SEO טכני הוא בעצם האופן בו אנחנו מתקשרים עם מנוע החיפוש. נסו לחשוב על זה כמעין שיחה, ממש כמו שיש שיחות בין אנשים, כך יש גם דרכי תקשורת עם מנוע החיפוש. הדרך הזאת היא SEO טכני והיא כוללת:

    • מפת אתר (sitemap) – מפה אשר מגדירה למנוע החיפוש מה היררכית האתר ומסבירה לו אילו חלקים לסרוק ולאנדקס קודם לכן.
    • Robots.txt – מסמך הנחיות טכני המיועד למנוע החיפוש ובו מוגדר אילו עמודים לסרוק, אילו עמודים לא לסרוק והנחיות נוספות.
    • הפניות 301, 302 או 404 – הפניות המסבירות למנוע החיפוש מה לעשות במצב שעמוד מסוים הוחלף או לא נמצא.
    • סריקת האתר וטיפול בשגיאות – באגים הקיימים באתר, כותרות מטא חסרות או כל בעיה אחרת "הפוגעת" בשיח עם מנוע החיפוש.
    • https אבטחת אתר – אישור אבטחה שנותן לגוגל (או מנועי החיפוש האחרים) מעין "אחריות" על נושא אבטחת הפרטיות של הגולש וגלישה בטוחה באתר.

    יסודות קידום אורגני (SEO)

    קידום אורגני

    מחקר מילות מפתח

    הצעד הראשון בקידום אורגני הוא יצירת מחקר מילות מפתח איכותי. בעזרת מחקר מילות המפתח תוכלו לדעת בעבור אילו ביטויים תרצו לקבל דירוגים. בעזרת מחקר המילים תוכלו לדעת עד כמה תחרותיים הביטויים השונים בהם תרצו לעלות בדירוגים. בנוסף תוכלו לדעת אילו ביטויים עליכם להכליל בתוכן באתר. המחקר מתבצע בעזרת כלים שונים למחקר מילים, כשהמפורסמים שבהם הוא מתכנן מילות המפתח של גוגל, Ahrefs, SEMRUSH. בעזרת מחקר מילות המפתח תוכלו לגזור את כלל הפעילות שנדרש לעשות בהמשך הן מבחינת סוגי התכנים שיש לכתוב, סוגי הקישורים שיש לעלות ועוד. זהו השלב החשוב ביותר – השקיעו בו!

    להרחבת קריאה על Ahrefs

    להרחבת קריאה על Semrush

    תוכן איכותי

    כאשר גולש רושם בגוגל "מצבר" או כל ביטוי אחר הוא מצפה לקבל מידע מסוים, מנועי חיפוש ובפרט גוגל בעלי אינטרס להציג את האתרים עם המידע הרלוונטי ביותר לגולש. כתיבת תוכן שמיועד לכוונת המשתמש היא חשובה ביותר אך למרות זאת חשוב להתאים אותה בצורה מסוימת למנוע החיפוש של גוגל ולאלגוריתם שלו. אנחנו נכתוב את התוכן באמצעות ביצוע מחקר, אנליזה, שימוש בכלים רבים, וכמובן כל אלו תוך הקדשת ניסיון. ניתן להגיד שבאופן כללי גוגל מחפשים שלושה דברים עקריים בתוך התוכן: מילות מפתח, תוכן מותאם, והתאמה לשאילתת חיפוש כאשר מעל כולם נמצא התאמה לכוונת המשתמש. אז מה נדרש בכדי לכתוב תוכן איכותי?

    תוכן איכותי – המטרה העיקרית של גוגל היא שהמענה שיקבל הגולש על השאילתא הספציפית יהיה איכותי ויפרוש אור חדש על התחום. בעולם שבו ניתן לייצר כמויות בלתי נגמרות של תוכן בAI  גוגל מחפש אחד דברים נוספים פרט לתוכן עם משמעות. האלגוריתם של מנוע החיפוש מחפש אחר תוכן שעומד מאחוריו אישיות מקצועית ואמינה שניתן לסמוך עליה, מחפש תוכן שנותן ערך מוסף ללקוח ומבוסס על חוויה אישית ועוד.

    ביצוע מחקר מתחרים – אחרי שגיבשתם ביטויים, ואתם מעוניינים לתפוס מקום גבוה בדירוג, בצעו מחקר מתחרים. כתבו אותם במנוע החיפוש של גוגל ובידקו אילו אתרים מדורגים במקומות הראשונים. בדקו עד כמה ותיקים האתרים האלה, כמה קישורים נכנסים יש להם ומה גודלם. בבדיקה קצרה תוכלו לדעת האם יש או אין לכם סיכוי להתמודד בתחרות על אותם ביטויים, או מה ידרש מכם בכדי לעמוד במשימה.

    תוכן ויזואלי – זהו אחד הטיפים החשובים ביותר בעולם ה-Seo. הוספת תוכן שכולל סרטונים, תמונות וכיוצא באלו. אמנם זה עשוי להיראות טריויאלי אבל בפועל לא אלו פני הדברים. איך התוכן הויזואלי עוזר להליך הקידום האורגני אתם שואלים? אז האמת שהתשובה היא יחסית פשוטה. תוכן ויזואלי משאיר את המשתמשים יותר זמן באתר (זמן שהות) – שזהו אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר שלפיהם גוגל קובע את הדירוג במנוע החיפוש.

    טיפ ליצירת תוכן לטובת קידום – ביטוי רחבים עשויים להגדיל משמעותית את התנועה לאתר ולשפר את דיוק התוכן שלכם למשל:
    אם אתם כותבים על החזרי מס חפשו מלא סוגים של החזרי מס וגם שם חדדו את הביטויים הנוספים של אותם תתי עמודי זנב למשל:
    1 החזרי מס >> 2 החזר מס לחיילים >>3 מתי חייל יכול לקבל החזר מס
    לונג טיילים, ותכנים משלימים. בנוסף, ניתן לראות שבשנים האחרונות איכות התוכן היא חשובה אף יותר. הקפידו לייצר תוכן רלוונטי למשתמשים – נסו לענות על הצרכים שלהם.

    אופטימיזציה

    המשמעות של אופטימיזציה היא התאמת האתר למנוע החיפוש במטרה לקבל בו דירוגים גבוהים יותר. במאמר אחר הרחבתי על כלל הפעולות האופטימיזציה שניתן לבצע על מנת לעשות כן. האלגוריתם של גוגל עובד כמו המוח האנושי – ולכן טקסט שכולל רק מילות מפתח כבר לא מספיק היום. אם תכתבו טקסט כזה – גוגל יקטלג אותו כספאם והאתר שלכם ייפגע באופן מיידי. אני גם חייב לציין שההשלכות של מהלך מהסוג הזה הן ארוכות טווח! באופן כללי העצה שלי היא לכתוב תוכן שמותאם בצורה הטובה ביותר למשתמשים – תנסו לחשוב מה אתם הייתם רוצים לקרוא, מה יעורר עניין, ומה ישאיר את הגולשים יותר זמן בתוך האתר שלכם.

    פעולות האופטימיזציה העיקריות שיש לבצע על מנת לשפר את הדירוגים של האתר:

    • שימוש בתגיות מטא השונות – כותרת (title), תיאור (description)
    • כותרות עמודים וכותרות בטקסטים (H1-H6).
    • לוודא שבכל דף יש כותרת H1 אחת בלבד.
    • הקפדה על טקסט אלטרנטיבי לתמונות (alt text)
    • ביצוע אופטימיזציה לקוד האתר
    • לוודא שאין קישורים שבורים (404)
    • קישורים פנימיים
    • התאמה לכוונת משתמש
    • התאמת האתר למובייל
    • שיפור מהירות אתר

    אלה רק חלק מהגורמים שיש לקחת בחשבון בתהליך התאמת קוד האתר למנוע החיפוש. ישנם עשרות כלים מעולים (בחינם ובתשלום) באינטרנט שיכולים לעזור לכם לבנות אתר אופטימלי.

    בניית קישורים

    המלצות אתרים אחרים על השירותים או המוצרים שלכם או על האתר שלכם. הקישורים מסייעים לגוגל להבין את הקשרים העסקיים של אותו אתר, את הכוח שלו, אמנם היום רוב הקישורים הם לא טבעיים וזה מה שהופך את הקידום האורגני לתהליך שמאפשר גם לעסקים קטנים לעקוף חברות גדולות. כאשר אנחנו עוסקים בקישורים ניתן להגיד שיש המון פרמטרים שלפיהם גוגל קובע מהי האיכות של הקישור – בין אם מדובר בהקשר עסקי, בכמות גולשים שנכנסים לאתר מידי חודש, בכמות האתרים שאליהם אותו אתר מקשר ופרמטרים נוספים. כאשר אנחנו עוסקים בקישורים ישנם המון דרכים להשגת קישורים כאשר הדרכים המרכזיות הן החלפת קישורים, וקישורי יח״צ. במאמר אחר פירטתי על 80 דרכים בעזרתן ניתן להשיג קישורים – אני ממליץ לקרוא! בנוסף אני ממליץ לקרוא על המאמר שכתבתי שדרכו תוכלו ללמוד כיצד ניתן לבנות פרופיל קישורים איכותי.

    שיתוף ברשתות החברתיות ובגוגל עסקים – איתותים מהרשתות החברתיות ושאר הפרופילים העסקיים שלכם עשויים לתרום רבות לדרך של המנוע חיפוש לוודא שעומדת אישיות אמיתית עם לקוחות מאחורי התוכן שנכתב, ושהאתר המדובר הוא לא רק פלטפורמה.

    בעיקר לאחר העדכון האחרון של EEAT לקריאה לחצו הפעילות ברשתות הפכה למרכיב הכרחי במיוחד בתחומים תחרותיים.

    מעוניין בקידום אורגני בגוגל? השאר פרטים

      • מינימום 2 תווים
      • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

      חווית משתמש

      בשנים האחרונות גוגל מתייחסים יותר ויותר, לנראות האתר, לזמן השהיה, וליחסי המרה. זאת על מנת לקבל ביטחון באתר. הקפידו להעניק לגולשים שלכם חווית גלישה איכותית. טיפ ליצירת חווית משתמש מבלי לפגוע בקידום האתר – אתר עם חווית משתמש איכותית הוא לא בהכרח אתר שנראה מיליון דולר, במידה ואתם בונים אתר הקפידו לא להעמיס בגרפיקה וסרטונים, שכן אלו עשויים לפגוע במהירות האתר (גוגל ׳אוהב׳ אתרים מהירים).

      קידום אורגני באמצעות AI

      בשנה האחרונה הושקו מאות כלי AI המסייעים ביצירת תוכן ובביצוע פעולות אוטמטיות שיצרו גירוי או פיתוי לחיסכון כלכלי משמעותי והרגשה (מדומה) שניתן לבצע קידום אתרים רק באמצעות AI החלטתי מעט לשתף מהפרקטיקה וההשפעות שיש לשימוש בכלי הAI על קמפיין קידום אורגני וגם לחלוק איתכם טיפים שעזרו לי לסנן המון בעיות וליצור פתרונות שעזרו לתהליך הקידום האורגני.

      רקע כללי:

      גוגל מציגה צורה חדשה לדרך בה תענה על שאילתת חיפוש בעזרת ה-AI. ניתן לראות שאלות ארוכות ומדויקות יותר (סופר לונגטיילים) – כך בעצם מנסה להתחרות בChatGpt. כמובן שבתור מקדמי אתרים אנחנו צריכים לעשות את השינויים המתבקשים, שהם, הלכה למעשה, להתאים את האתר שלנו, וליצור יותר עמודים שעונים על שאלות רחבות ומדויקות יותר.

      טיפים לשימוש בAI בקמפיין קידום אורגני

      1. הקפידו לשמור על מקוריות תוכן ישנם כלים רבים שבודקים תוכן שנוצר באמצעות AI, ראיתי כבר הרבה סוכניות שממהרות לחסוך כמה שקלים ומייצרות תוכן באמצעות AI ובכן… שמרו על מקוריות וכתיבה אישית לגולש.
      2. צרו עמודים מומלצים – במידה ויש לכם אתר סחר/מוצרים הקפידו לפתוח וריאציות שונות למוצרים + מומלץ למשל: אופני הרים מומלצות למתחילים בעלי תקציב נמוך, ציינו לאיזה רמת התאמות המוצר מתאים.
      3. דייקו את התוכן – שימו לב שאתם לא פותחים סתם עמודים.
      4. שלבו סכמות ככל שניתן.
      5. פרסונליזציה – בדומה לעולם יזמי בוא נדרש להבין האם למוצר שלכם יש ביקוש, שאלו את הלקוחות שלכם מה חשוב להם לדעת על המוצר/שירות ותפתחו לכל שאלה רחבה תשובה.
      6. ערך ולא אורך טקסט – בשונה מהמקובל בעולם של קידום אתרים, אני חושב שהשינוי יאפשר לעמודים בעלי תשובה מדויקת לעלות על פני עמודים עם מידע מקיף ורחב וזו בדיוק המהפיכה הגדולה.

      שנכין את האתר שלך לקידום אורגני AI? אני חוזר מהר

        • מינימום 2 תווים
        • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

        דווקא עכשיו בעלי אתרים שלא ישקיעו בשיווק דיגיטלי, בקידום אמיתי, בתוכן והתאמות למנוע חיפוש לא ישרדו בשנים הבאות. ולכן זהו בדיוק הזמן הנכון להשקיע בקידום אורגני המבוצע בצורה מקצועית ללא קיצורי דרך.

        מעוניין בקידום אורגני בגוגל? השאר פרטים

          • מינימום 2 תווים
          • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

          *קרדיט גדול על הסרת הכפפה ויצירת סרטוני הוידאו מגיע ל- רועי זוליכה המוכשר.

          להיות ראשון בתוצאות האורגניות בגוגל עשוי להשפיע ישירות על כמות הפניות שאתם מקבלים ועל גיוס הלקוחות. בעולם בו הכל הפך להיות דיגיטלי, כזה אשר סובב סביב האינטרנט, חשיבותו של הקידום האורגני היא גדולה מתמיד. התמודדות בתחומים התחרותיים ביותר היא מאתגרת ביותר ודורשת ניסיון ודיוק מירבי.

          החלטתי לכתוב את המאמר הזה כדי להסביר לכם איך עושים קידום אורגני בגוגל?
          במאמר, אנסה לפרק עבורכם את הגורמים המשפיעים ביותר על תהליך "קידום אורגני" או בראשי התיבות המוכרים "SEO".

          כבר השתשעשתי בכל ביטוי אפשרי בתחום שלי 🙂סיימתי לכבוש את היעדים שלי, הפוך את הביטויים שלך ליעד שלי

          כמה כסף כדאי להשקיע בקידום אורגני?

          הרשו לי להפוך את התשובה לשאלה חוזרת – כמה כסף עשוי להיות שווה עבורכם משפך שיווק שמסייע לכם להגדיל מכירות ולחזק את המוניטין של העסק?

          כבר כתבתי במאמר אחר על האתגר ביצירת מחיר לשירותי קידום אתרים (מהזווית שלי). עם זאת חשוב לציין שעדיין ישנם מחירי שוק הגונים למדי בשוק הישראלי.

          המחירים בישראל נעים בין הממוצעים נעים בין הטווח של 2500-7500 ש"ח.

          אגב יש דבר כזה קידום אתרים בזול שמתחיל ב-1,000 ש"ח צפונה ולפעמים זה עשוי להספיק, עדיין במקרים רבים אני אישית ממליץ לבעל האתר לא לקדם בגוגל כי הציפיות והיכולות של התקציב הזה פשוט התנגשו חזיתית.

          אגב אצלי המחירון בנוי בפורמט של 3 חבילות כאשר החבילה הבסיסית מתחילה מ-2500 ש"ח למעט לקוחות שקונים אצלי קישורים פה ושם.

          איך נקבע מחיר לשירותי קידום אורגני?

          • ניסיון מוכח – אין תחליף לניסיון. כמות השעות של מקדם אתרים עם ניסיון מוכח עשויה להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון.
          • כמות עמודים לאופטימיזציה – אתר של 30 עמודים לא דומה לאתר של 1500 עמוד. פרמטר זה מתייחס בעיקר לשעות עבודה.
          • כתיבת תוכן – עלות יצירת תוכן איכותי לקידום האתר ובכלל המביא ערך אמיתי לשאלת הגולש מצריכות תקציב. חשוב לי לציין שקצב המאמרים תלוי בתחרותיות ובהשקעה של המתחרים.
          • תשתית קישורים – קשרים רבים, שיתופי פעולה, רשת של אתרים וכיוצא בזה.
          • שעות של עיצוב/פיתוח – התייחסות לשיפור המרות, להגדלת זמן שהייה באתר. אחד מהפרמטרים המרכזיים לקידום אתר הוא חווית המשתמש. למעשה האלגוריתם של גוגל מותאם ל- Rank Brain, והוא מתייחס לנתוני האתר שלכם, העיצוב שלו, חווית הגולש, המרות ועוד.

          עדיין מתלבטים אם להשקיע בקמפיין קידום אורגני?

          קידום אורגני הוא חלק מהותי וחשוב בשיווק הדיגיטלי של כל עסק. אחד הפתרנות העיקריים בהם לקוחות משתמשים כאשר הם מחפשים לצרוך שירותים או תשובה לשאלה מסוימת היא לשאול את גוגל. במקרים בהם האתר של אותו עסק או חברה מקבל דירוגים גבוהים במנוע החיפוש הוא מגדיל את הסיכוי שהטראפיק הישיר לאתר יגדל, ובכך גם ההמרות של השירותים שאותו עסק מספק.

          יש הבדל עצום בין למידת הפרמטרים והפעולות הנדרשות לקידום האתר בגוגל לבין ביצוע הפעולות על ידי חברת קידום אתרים שצברה ניסיון מוכח, יחד עם זאת ניסיון וידע לא מספיקים. יש להשקיע זמן וסבלנות. אלו יתנו את האופציה לבצע שינויים לאורך התהליך על מנת להגדיל את סיכוי ההצלחה. יש לכם פרויקט שתרצו להתייעץ איתי לגביו? הרגישו בנוח לפנות אליי.


          אודות הכותב
          אייל רחמים
          אייל רחמים

          בעל ניסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי ו11 שנים בקידום אתרים, יזם דיגיטלי, מנכ״ל דיגיטאץ׳ – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, מרצה במכללה למנהל, והבעלים של הבלוג seolinks.

          קידום אתרים בגוגל למעלה

          רוצים יותר כניסות לאתר?

          מדריך ללימודי קידום אתרים
          רוצים שאבדוק לכם את האתר?