קבל דוח בחינם
כניסת לקוחות
Phone Link Icon 050-8127373
Lang Icon EN
קידום אורגני בגוגל
קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני SEO – שאלות נפוצות *עדכני לכל המתרחש במהפכת הAI*

אם אתם כאן יש סיכוי שאתם שואלים את עצמכם מספר שאלות נפוצות:
מהן הפעולות שאני עושה בשביל לקדם את האתר? מה זה בכלל קידום אורגני או "SEO" או search engine optimization? למי זה מתאים? מה המחיר? למה איתי? אורגני או ממומן? ועוד שאלות שבוודאי רצות לכם בראש כשאתם שומעים את צמד המילים "קידום אורגני" למה הוא ראשון ואני לא? כמה זמן לתוצאות? האם אפשר להפסיק מתישהו או שאני מתחתן איתך לנצח בתשלומי רטיינר?
על כל השאלות האלו ועוד ריכזתי עבורכם תשובות בהמשך.

כבעלים של חברת קידום אתרים אורגני  אנחנו מתמחים בשירותי קידום אורגני ולכן כל המדריך הזה וכל התוכן כאן נכתב על סמך ניסיון מוצלח במאות אתרים שהפכו להיות מותגים בתחום שלהם.

מהו קידום אורגני SEO?

כפי שניתן לראות בצילום המסך המצורף קידום אורגני אלו התוצאות הלא ממומנות שמוצגות במנוע החיפוש.
דמיינו לעצמכם שיש לכם חנות מוצרים והעסק שלכם יכול לעבור ממרכז מסחרי ישן בערד (תסלחו לי תושבי ערד) למרכז בקניון עזריאלי – הרי שבוודאי שהדבר עשוי להיות גורלי עבור העסק שלכם וסוג של Game changer אז…

SERP - קידום אתרים
תוצאות עדכניות ל08.2024

תוצאות החיפוש האורגניות הן תוצאות שעליהן אי אפשר לשלם לגוגל כסף בשביל לקבל דירוג גבוה. משמע – הסיבה שהן מדורגת גבוה היא ההתאמה למנוע החיפוש של גוגל. המשמעות האופרטיבית של זה היא שהתוצאות שמדורגות גבוה יותר בחיפושים האורגנים הן אלה שמותאמות בצורה הטובה ביותר לכוונת המשתמש (שהריי מנוע החיפוש של גוגל מתחקה אחר כוונת המשתמש). בפועל – רובם המוחלט של הגולשים (כ-94%) בוחרים באופן מיידי בתוצאות האורגניות ומדלגים מראש על התוצאות הממומנות. ככל שהמיקומים שעליהם האתר שלכם מדורג הם גבוהים יותר כך הסיכוי להכניס יותר תנועה לאתר גדל.

קידום אורגני (SEO) Search Engine Optimization מתייחס לכלל הפעולות שננקטות על מנת לשפר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. פעולות אלו כוללות שלוש קטגוריות עיקריות, On-page, Off-page וSEO טכני. תחת כל אחת מן הקטגוריות הללו ישנן מאות פעולות שמטרתן היא לשפר את מיקום האתר במנוע החיפוש. בתהליך מקצועי יישום הפעולות מתבצע בהרמוניה מופתית.

שנקדם את האתר שלכם לטופ? השאירו פרטים אני חוזר מהר

    • מינימום 2 תווים
    • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

    איך עושים קידום אורגני לאתר?

    Onpage – אופטימיזציה לאתר

    המשמעות של אופטימיזציה היא התאמת האתר למנוע החיפוש במטרה לקבל בו דירוגים גבוהים יותר. במאמר אחר הרחבתי על כלל הפעולות האופטימיזציה שניתן לבצע על מנת לעשות כן. ביצוע אופטימיזציה לאתר מתייחס לכלל הפעולות שמתבצעות בתוך האתר במטרה להתאים את האתר והתוכן שבו למנוע החיפוש וכוונת המשתמש. קיימות מאות פעולות שניתן לעשות על מנת לבצע אופטימיזציה לאתר ופה במאמר אדבר איתכם על העיקריים:

    ניתוח והבנת כוונת משתמש

    כאשר מדברים על ניתוח והבנת כוונת משתמש השאלה שצריך לשאול את עצמנו היא האם התוכן שנמצא באתר נותן ערך כלשהו למשתמש – השאלה הזו מתחדדת במיוחד נוכח עולם ה-AI אשר מקל על ייצור התכנים בscale ענק ולכן הערך המוסף שמייצר התוכן וההתאמה שלו לכוונת המשתמש הופך משמעותי יותר ויותר (חשוב לזכור שמטרת מנוע החיפוש היא להתחקות אחר כוונת המשתמש). לכן הטיפ שלי הוא לנסות להבין מה המשתמש מחפש (ומי קהל היעד) ואיזה ערך מוסף התוכן שבעמוד מספק לו.

    מחקר מילות מפתח

    בסופו של דבר ישנן מילים ספציפיות בעזרתן משתמשים מחפשים במנוע החיפוש. תמיד תזכרו שהלקוח של גוגל הינו הגולש ולכן המטרה של גוגל היא להציע את התוצאות שמותאמות לגולש בצורה הטובה ביותר. בביצוע מחקר מילות מפתח אנחנו מאתרים ומזהים את כל המילים והביטויים שמופיעים בכמות הגבוהה ביותר במנוע החיפוש של גוגל. המטרה שלנו בתור מקדמי אתרים היא לשלב את מילות המפתח בתוכן בצורה שתשמור על תוכן נקי ואיכותי ויאותת לגוגל (ולמשתמש כמובן) שהמידע הנחוץ למשתמש נמצא בעמוד המדובר. הנה דוגמא למחקר מילים מקיף ומעמיק שבוצע עבור אתר של עורך דין פלילי:

    מחקר מילות מפתח

    כמו שניתן לראות, המחקר מחולק לקבוצות ביטויים בנושאים שונים: עורך דין X (תחומים שונים בעולם הפלילי), עבירות פליליות, עורך דין פלילי לוקאלי, ועבירות נוספות לפי נושא. אין דרך אחת נכונה לסדר את מחקר מילות המפתח בקבוצות ויש למצוא את הדרך המתאימה עבור כל אתר וכל תחום. אנחנו מזמינים אתכם להוריד את מחקר המילים הזה ולהתנסות בהרחבה / עריכה שלו, או לקיחת השראה ממנו עבור הפרויקט אותו אתם מקדמים!

    לצפייה ושכפול מחקר מילות המפתח לחצו כאן.

    תרצו שאעשה עבורכם מחקר מילות מפתח מעמיק? השאירו פרטים!

      • מינימום 2 תווים
      • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

      בעזרת מחקר המילים תוכלו לדעת עד כמה תחרותיים הביטויים השונים בהם תרצו לעלות בדירוגים. בנוסף תוכלו לדעת אילו ביטויים עליכם להכליל בתוכן באתר. המחקר מתבצע בעזרת כלים שונים למחקר מילים, כשהמפורסמים שבהם הוא מתכנן מילות המפתח של גוגל, Ahrefs, SEMRUSH. בעזרת מחקר מילות המפתח תוכלו לגזור את כלל הפעילות שנדרש לעשות בהמשך הן מבחינת סוגי התכנים שיש לכתוב, סוגי הקישורים שיש לעלות ועוד. זהו השלב החשוב ביותר – השקיעו בו!

      להרחבת קריאה על Ahrefs

      להרחבת קריאה על Semrush

      הוספת תוכן מותאם

      אמנם מאז מהפכת ה-AI כתיבת תוכן הפכה קלה ונגישה לרבים. עם זאת, לכתוב תוכן שגוגל אוהב זו משימה לא פשוטה ועל מנת לעשות זאת יש לעקוב אחר מספר עקרונות די בסיסיים – לקריאה מורחבת על כתיבת תוכן שגוגל אוהב.

      אמנם גוגל הכריזה שלא תפגע באופן מכוון בתכנים שייכתבו ב-AI אך ניתן להבין מהעדכונים האחרונים של מנוע החיפוש היא שלתוכן שנכתב ב-AI בלבד יהיה קשה להתשלב במנוע החיפוש בתקופת הזמן הקרובה. בשנה האחרונה גוגל הוסיפה פרמטר משמעותי נוסף למנוע החיפוש שלה (לאחר שבעבר היה E.A.T ) התווספה E נוספת שמדברת על Experince – ניסיון. למעשה, מנוע החופש של גוגל רוצה לדעת שהתוכן נכתב לראשונה על ידי בעל האתר ולא הועתק – שהתוכן מבוסס על ניסיון אמיתי. לכן, ומכיוון ש-AI מבוסס על תוכן אחר שהוא קרא בעצמו ברחבי האינטרנט יהיה קושי רב לAI לייצר תכנים יש מאין שיעידו על ניסיון

      אופטימיזציית Meta & Title Description

      אופטימיזציה של תגי Meta ו-Title Description היא קריטית לשיפור הדירוגים במנועי החיפוש ולהגדלת התנועה האורגנית לאתר. הטייטל ומטא דיסקפרשן זה מה שמוצג לגולשים כאשר הם מחפשים ביטוי מסוים במנוע החיפוש של גוגל.

      טייטל ומטא דיסקפרשן

      Title Description

      המטרה של הטייטל היא להציג בצורה הכי ברורה קולעת ומעניינת את התוכן שאותו אתם רוצים להציג לגולשים בתוך הדף.

      הנה כמה טיפים לכתיבת טייטל נכונה:

      • רצוי לכלול בטייטל את מילת המפתח עליהם תרצו להיות מדורגים
      • הכותרת צריכה להיות מושכת וייחודית בכדי לעודד יחס הקלקה גבוה ולגרום למשתמשים להיכנס לאתר
      • שלבו את הסיומת או הדומיין של האתר בסוף הטייטל
      • כתבו את הכותרת באורך המתאים (ניתן להיעזר במגוון תוספים לשם כך כדוגמת תוסף yoast)

      Meta Description

      הנה כמה טיפים לכתיבת מטא נכונה:

      • גם במטא רצוי להוסיף מילות מפתח (עדיפות למגוונות ושונות מהטייטל)
      • הוספת קריאה לפעולה על מנת לעודד הקלות
      • שמירה על אורך מתאים גם כן.

      אופטימיזציית מבנה כותרות H1-H6

      אופטימיזציית מבנה כותרות H1-H6 חיונית לשיפור ה-SEO ולחוויית המשתמש. הכותרות יוצרות היררכיה ברורה של התוכן, עוזרות למנועי החיפוש להבין את הנושאים המרכזיים, ומשפרות את קריאות התוכן. כותרת H1 משמשת ככותרת הראשית והמשמעותית ביותר בדף, בעוד ש-H2-H6 יוצרות מבנה של כותרות משנה ותת-כותרות, המסייעות בחלוקת התוכן לחלקים נגישים וברורים. שימוש נכון בכותרות מבטיח כי הדף יהיה קל לניווט ויקל על המשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים, ובכך ישפר את הדירוגים בתוצאות החיפוש ואת חוויית המשתמש הכוללת.

      תגיות מטא H1-H6

      תגיות Alt

      תגיות Alt (טקסט חלופי) הן חלק חשוב בתמונות באתרי אינטרנט, במיוחד לצורך אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ונגישות.

      alt tag

      חשיבות תגיות Alt:

      1. SEO: מנועי חיפוש אינם יכולים "לקרוא" תמונות, ולכן הם מסתמכים על תגיות Alt כדי להבין את תוכן התמונה ולהקשר שלה לדף. תגיות Alt מסייעות בשיפור דירוגי החיפוש של הדף.
      2. נגישות: תגיות Alt מספקות תיאור טקסטואלי של התמונות, המאפשרות לכלי עזר כמו קוראי מסך להנגיש את התוכן לאנשים עם מוגבלות ראייה.

      איך לכתוב תגיות Alt:

      • תיאוריות ומדויקות: התגית צריכה לתאר במדויק את תוכן התמונה.
      • שילוב מילות מפתח: כלול מילות מפתח רלוונטיות באופן טבעי, מבלי למלא את התגית במילים מיותרות.
      • קצרה וברורה: שמור על התגית קצרה, אך מספיק מפורטת כדי להעביר את המשמעות של התמונה.

      קישורים פנימיים מהעמוד החוצה ואל העמוד

      קישורים פנימיים הם מרכיב חשוב באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ובהגברת הנגישות והמעורבות באתר. הם מסייעים למנועי חיפוש לסרוק ולהבין את מבנה האתר, ולהקשר בין הדפים השונים. בנוסף, הם תורמים לחלוקת ה-PageRank (משקל הדירוג) בין דפי האתר, מקלים על המשתמשים לנווט ולעבור בין דפים קשורים, ומשפרים את המעורבות והפחתת שיעור הנטישה.

      כמה טיפים ליצירת מבנה קישורים פנימיים איוכתי:

      • קישורים רלוונטיים: הקישורים צריכים להיות רלוונטיים לנושא הדף ולהציע ערך מוסף למשתמשים.
      • שימוש בטקסט עוגן (Anchor Text): הטקסט שמקשר לדף אחר צריך להיות תיאורי ומכיל מילות מפתח רלוונטיות שעליהן נרצה שהעמוד יהיה מדורג. הקפידו להשתמש במילות מפתח בקונסטלציות שונות.
      • יצירת היררכיה: קישורים פנימיים יכולים לסייע ביצירת היררכיה ברורה של תוכן באתר. דפים שמקבלים יותר קישורים פנימיים נתפסים כחשובים יותר על ידי מנועי החיפוש. לדוגמה, אם יש דף מרכזי או עמוד מוצר שחשוב לך במיוחד, תוכל לקשר אליו מדפים רבים אחרים באתר. כך, מנועי החיפוש יבינו שזהו דף בעל ערך רב, וישפרו את דירוגו.
      • שימוש סביר: אין להציף את הדף בקישורים פנימיים – השתמש בהם באופן מושכל וממוקד.

      הוספת סכמות רלוונטיות

      סכמות (Schema Markup) הן קטעי קוד שמוסיפים לדפי האתר כדי לעזור למנועי החיפוש להבין טוב יותר את תוכן הדף ולהציג אותו בצורה עשירה יותר בתוצאות החיפוש. שימוש נכון בסכמות יכול לשפר את הנראות של האתר שלך ולהגביר את שיעור ההקלקות (CTR).

      חשיבות סכמות

      סכמות (Schema Markup) הן קטעי קוד שמוסיפים לדפי האתר כדי לעזור למנועי החיפוש להבין טוב יותר את תוכן הדף ולהציג אותו בצורה עשירה יותר בתוצאות החיפוש. שימוש נכון בסכמות יכול לשפר את הנראות של האתר שלך ולהגביר את שיעור ההקלקות (CTR). סכמות עוזרות למנועי החיפוש להבין את ההקשר והמשמעות של התוכן בדף, מה שמוביל לתוצאות חיפוש מדויקות ורלוונטיות יותר. הן מאפשרות להציג תוצאות עשירות (Rich Snippets) בתוצאות החיפוש, כגון דירוגים, ביקורות, שאלות ותשובות, אירועים ועוד, מה שמגביר את שיעור ההקלקות. תוצאות עשירות בולטות יותר בתוצאות החיפוש, מה שיכול להוביל לעלייה בתנועה האורגנית לאתר.

      OffPage – בניית פרופיל קישורים

      המלצות אתרים אחרים על השירותים או המוצרים שלכם או על האתר שלכם. הקישורים מסייעים לגוגל להבין את הקשרים העסקיים של אותו אתר, את הכוח שלו, אמנם היום רוב הקישורים הם לא טבעיים וזה מה שהופך את הקידום האורגני לתהליך שמאפשר גם לעסקים קטנים לעקוף חברות גדולות. כאשר אנחנו עוסקים בקישורים ניתן להגיד שיש המון פרמטרים שלפיהם גוגל קובע מהי האיכות של הקישור – בין אם מדובר בהקשר עסקי, בכמות גולשים שנכנסים לאתר מידי חודש, בכמות האתרים שאליהם אותו אתר מקשר ופרמטרים נוספים. כאשר אנחנו עוסקים בקישורים ישנם המון דרכים להשגת קישורים כאשר הדרכים המרכזיות הן החלפת קישורים, וקישורי יח״צ. במאמר אחר פירטתי על 80 דרכים בעזרתן ניתן להשיג קישורים – אני ממליץ לקרוא.

      איך לבנות פרופיל קישורים איכותי שיקדם אתכם אורגנית בגוגל?

      גיוון אנקורים

      שימוש באנקורים מגוונים מסייע למנוע החיפוש להבין את כל הקונסטלציות של הביטויים ואת הערך שהתוכן יכול לתת למשתמשים בצורה טובה יותר. בנוסף, ככל שהאנקורים מגוונים יותר זה מסייע למנוע החיפוש להבין את הקשר התוכן בצורה טבעית ומונע חשדות למניפולציה. חשוב לשלב אנקרים מסוגים שונים: מדויקים, חלקיים, מותגים, כתובות URL וטבעיים.

      שיתוף ברשתות החברתיות ובגוגל עסקים

      איתותים מהרשתות החברתיות ושאר הפרופילים העסקיים שלכם עשויים לתרום רבות לדרך של המנוע חיפוש לוודא שעומדת אישיות אמיתית עם לקוחות מאחורי התוכן שנכתב, ושהאתר המדובר הוא לא רק פלטפורמה.

      תמהיל קישורים מחוץ לאתר עשוי לכלול

      קישורי תשתית

      לכל חברת קידום אתרים שמכבדת את עצמה יש כמות משמעותית של אתרי תשתית אשר מקבלים דירוגים גבוהים וטראפיק במנוע החיפשו ומהם ניתן להוציא קישורים באופן טבעי ללקוחות.

      החלפת קישורים

      ברוב המקרים, במסגרת החלפת קישורים מתבצע שת"פ בין חברות שונות בעולם הדיגיטל כאשר האחת נותנת לשנייה קישור בתמורה לקישור.

      קניית קישורים

      דרך נוספת להשגת קישורים היא קניית קישורים ממגזינים ואתרי נישה בתחום אשר מהם מוציאים מאמר שמקשר אל האתר שלכם.

      קידום אתרים טכני (Technical SEO)

      קידום אתרים טכני כולל את מגוון הפעולות שיש לבצע על האתר במטרה לשפר את יכולת הסריקה והאינדוקס  על ידי מנועי החיפוש.

      מפת אתר (Sitemap)

      מפת אתר היא קובץ XML המכיל רשימה של כל דפי האתר שלך. מפת האתר מסייעת למנועי החיפוש לסרוק ולאנדקס את הדפים בצורה יעילה יותר. היא כוללת מידע על מבנה האתר, תאריכי עדכון אחרונים וחשיבות יחסית של דפים שונים.

      מפת אתר

      robots.txt

      robots.txt הוא קובץ טקסט שנמצא בספריית של האתר ומכיל הנחיות למנועי החיפוש אילו דפים או קבצים לסרוק ואילו להתעלם מהם. הקובץ עוזר למנועי החיפוש להימנע מסריקת דפים כפולים או לא רלוונטיים, ובכך מייעל את תהליך האינדוקס.

      הפניות 301 ו-302

      הפניית 301 היא הפניה שמטרתה היא (במקרה שדף נמחק, או שיש סיבה אחרת להעביר את כוח ה-SEO) להעביר עמוד מסוים לכתובת URL אחרת ולשמר את כוח ה-SEO לכתובת החדשה, בעוד שהפניית 302 היא הפניה זמנית שאינה מעבירה את הכוח ה-SEO באופן מלא. הן משמשות לשמירה על חוויית המשתמש וה-SEO כאשר דפים מועברים או מוסרים.

      Screaming Frog

      Screaming Frog הוא כלי לסריקת אתרים שמסייע בזיהוי בעיות טכניות ב-SEO, כגון קישורים שבורים, תוכן כפול, הפניות שגויות, מטא תגיות חסרות ועוד. הכלי מאפשר למנהלי אתרים לבצע ניתוח מעמיק ולשפר את מבנה האתר והתוכן שלו.

      אבטחת אתר HTTPS

      HTTPS הוא פרוטוקול המבטיח תקשורת מוצפנת ובטוחה בין המשתמש לאתר.

      למה העסק שלך צריך קידום אורגני בגוגל?

      כבר למעלה מ-10 שנים שאני עוסק בשיווק דיגיטלי בכלל ובקידום אורגני בפרט והדרך הטובה ביותר לדעתי למשוך לקוחות פוטנציאליים לאורך זמן ומבלי לשלם על כל קליק קידום אורגני זו התשובה.

      תן לגוגל לעבוד בשבילך

      בעזרת קידום אורגני מקצועי ואיכותי האתר שלך יופיע בראש תוצאות החיפוש ויכניס תנועה חמה ואיכותית לאתר. כך יגדלו כמות הלקוחות הפוטנציאליים וכל זאת מבלי לשלם על כל קליק

      בניית אמון וסמכות

      ברור לכולם שמנוע החיפוש של גוגל עושה כל שביכולתו על מנת להציג במקומות הראשוניים רק אתרים אמינים ובעלי סמכות. אתר שמופיע במקומות הראשונים בגוגל נתפס כאמין ומקצועי יותר, ובונה אמון בקרב הלקוחות הפוטנציאליים – מנסיוני אני יכול להגיד דיי בברור שבניית עם הלקוחות זהו אחת המרכיבים הכי חשובים להבאת לקוחות פוטנציאליים.

      השקעה משתלמת לטווח הארוך

      קידום אורגני הוא השקעה חכמה עם החזר השקעה גבוה. הוא מבטיח תנועה יציבה ומתמשכת לאתר שלך לאורך זמן.

      קידום אורגני או פרסום ממומן?

      הרבה חברות ועסקים מתלבטים באיזה אפיק שיווק כדאי לבחור קידום אורגני או קידום ממומן – החלטתי לפרט כדי שתבינו מה ההבדלים ולאילו סוגי עסקים מתאים כל אחת מהשירותים?

      קידום אורגני או קידום ממומן

      יתרונות הקידום אורגני (SEO)

      חשיבותו של הבסיס האורגני בטווח הארוך היא עצומה. שיווק במנועי חיפוש מתחיל בבסיס אורגני יציב. בנוסף, רובם המוחלט של הגולשים מדלגים מלכתחילה על התוצאות הממומנות ועוברים ישר אל התוצאות האורגניות. הנקודה החשובה לעניינו היא שקידום אורגני לוקח זמן ואין תוצאות מהרגע להרגע ולכן קידום אורגני לא מתאים לעסקים קטנים שהמטרה שלהם היא לקבל תוצאות והחזר השקעה מיידי. מנסיוני – בטווח זמן הרחוק בעזרת השקעת תקציב דומה כמות הלידים מהעולם האורגני תהיה גבוהה בהרבה.

      יתרונות הקידום ממומן (PPC)

      כאשר המטרה היא תוצאות מיידיות, קידום ממומן הוא הבחירה הנכונה. השקעה בקמפיין ממומן עם מודעה אפקטיבית יכולה לייצר הכנסות והחזר השקעה סביר במהירות. הבחירה בקידום ממומן מתאימה לעסקים שמחפשים תוצאות מהירות ולכאלה שיש להם תקציב מספיק לתחזק קמפיינים ממומנים לאורך זמן.

      יעדים בתהליך קידום אורגני

      עצם העובדה שלא נקבעים היעדים בצורה ברורה היא הסיבה מספר אחת לאי שביעות רצון של לקוחות. לפני שחותמים על חוזה ומסכמים על הליך קידום חשוב לתאם ציפיות ולקבוע יעדים ריאלים לתקופת ההתקשרות:

      הטעות הנפוצה – מדידת מיקומים כתנאי יחיד להצלחה

      כל הלקוחות רוצים להגדיל את המכירות והתנועה לאתר, אך לעיתים הם מתרגמים זאת באופן שגוי ליעד של "מקום ראשון בביטוי X". חשוב להבין שלא תמיד הביטוי היוקרתי הוא זה שיביא את התנועה האיכותית והממירה. באופן כללי הטיפ שלי הוא במיוחד בהתחלה לטרגט ביטויי זנב ארוך שקל יותר לקבל עליהם דירוגים ובמקרים רבים ההמרות מהן עשויות להיות איכותיות יותר כיוון שמתאימות בצורה טובה יותר לכוונת המשתמש.

      הגדרת מטרה ראשונית

      אנחנו שואפים לייצר תנועה איכותית שתמיר ותהיה רווחית ללקוחות. לכן, נבחר בביטויים עם כוונת רכישה/המרה גבוהה ולא רק ביטויים יוקרתיים שאינם בהכרח ממירים.

      קידום מילות מפתח נכונות

      ראשית, מבינים מה התחום הרווחי ביותר עבור הלקוח וממנו גוזרים את מילות המפתח הרלוונטיות שמשקפות רצון רכישה של הקונה. כפי שהסברתי מעלה לפני תחילת הליך קידום אורגני יש לבצע מחקר מילות מפתח איכותי ומקיף. הטיפ שלי הוא לאחר יצירת מחקר מילות המפתח להעביר אותו ללקוח על מנת שיסמן עליו מהם הביטויים הרלוונטים יותר ורלוונטים פחות לעסק שלו. אל תהססו לשאול את הלקוח שהריי בסוף הוא מכיר את העסק שלו בצורה הטובה ביותר.

      תהליכי SEO ופרמטרים מדידים במשפך השיווקי

      • מודעות: מדדים כמו עליה בכמות הגולשים, נראות האתר ואחוז ה-CTR.
      • מעורבות: מדדים כמו אחוז נטישה, עמודים לגולש וזמן שהות באתר.
      • מכירות/המרות: מדדים כמו שיעור הרווח מגולשים אורגנים ואחוז השיפור במכירות.

      הליך קידום אורגני בעולם ה-AI

      אחת השאלות החשובות בתקופת הזמן הזו נוגעת לשינויים שעתיד לעשות עולם ה-AI על עולם הקידום האורגני. מה שבטוח הוא שהקידום האורגני אינו עומד להיעלם, גם בעולם שבו הבינה המלאכותית (AI) תשחק תפקיד מרכזי יותר ויותר. תמיד יהיו אנשים שיחפשו מידע, מוצרים ושירותים, ותמיד תהיה תחרות על המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. הביקוש לתוצאות חיפוש איכותיות לא ישתנה, וכך גם ההיצע של אתרים שמנסים להשיג את תשומת הלב של הגולשים.

      מנועי החיפוש ימשיכו להציג את התוצאות המתאימות ביותר לשאילתות החיפוש, ולכן המטרה שלנו כמקדמי אתרים היא להתאים את עצמנו לעולם החדש הזה. עלינו להבין את העדכונים השוטפים באלגוריתמים של גוגל, את השימוש בבינה מלאכותית ואת הצורך ביצירת תוכן איכותי ורלוונטי.

      קידום אורגני מצליח דורש התאמה מתמדת לדרישות המשתנות של מנועי החיפוש והמשתמשים. בעזרת הבנה מעמיקה של הטכנולוגיות החדשות והכלים העומדים לרשותנו, נוכל להמשיך להוביל את אתרי הלקוחות שלנו לפסגת תוצאות החיפוש, ולהבטיח שהעסק שלהם יישאר תחרותי ומוביל גם בעידן ה-AI.

      כמה זמן לוקח לקדם אתר בצורה אורגנית?

      שאלה שאני מקבל מלקוחות לעיתים קרובות היא כמה זמן לוקח לקדם את האתר בגוגל עד שרואים תוצאות ויש החזר השקעה? זו שאלה שקצת קשה לענות עליה ואני רוצה לשתף את המסקנות שלי בעניין. התוצאות תלויות במגוון רחב של פרמטרים כמו גיל האתר והדומיין, מהן מטרות הקידום, מהו תקציב השיווק, איזו היסטוריה יש לאתר במנוע החיפוש? האם עלו בעבר קישורים איכותיים? האם מדובר בברנד ועוד? לכן באופן כללי כאשר לקוח מבקש התחייבות לתוצאות במשך תקופת זמן מסיומת אני נמנע מכך כיוון שבאמת אי אפשר לדעת.

      קידום אורגני בגוגל עם SEOLINKS

      ✅בניתי צוות שיודע להוביל פרויקטים להצלחה ועבר השתלמויות רבות בכלי גוגל וספג מהניסיון המצטבר של החברה בין היתר הצוות כולו בעל שליטה בכלים מתקדמים לקידום אתרים כגון גוגל אנליטיקס, Screaming Frog, AHREF, גוגל קונסול ועוד.

      ✅ניסיון מצטבר מעל ל-10 שנים ויצירת תוצאות בכל התחומים התחרותיים ביותר

      ✅מעל ל-600 אתרי תשתית לבניית קישורים בצורה מקצועית ועוצמתית

      ✅שיטה שעובדת – פשוט מאוד השיטה שלנו מוכחת כבעלת ניסיון

      המלצות על שירותי הקידום האורגני שלנו

      חברת קידום אתרים אורגני הכי מקצועית בארץ.אני עובד איתם כבר 3 שנים ועמדו בכל בהתחייבויות שלהם.אנשי מקצוע אמינים.קל לדבר איתם ,פשוט שירות נפלא.ממליץ בחום
      adir keinan
      adir keinan
      07:55 17 May 23
      בתור ספק שירות עבור החברה, בין הלקוחות האהובים עליי!חברה שכיף לעבוד איתה, אנשי מקצוע מצוינים אחד אחד, ובעיקר הבחור שאני עובד איתו בשוטף- לירון בן יאיר, בחור תותח וכשרוני שכיף לעבוד איתו ולספק לו שירות!! ❤️
      מנדי אבוקסיס
      מנדי אבוקסיס
      20:33 29 Jun 22
      שירות מעולה ויעיל, מרגישים את השינוי באינטראקציות מהר מהצפוי וכנראה שזו גולת הכותרת בסופו של דבר.מעבר לשירות - לגמרי מבסוט מהיחס של רועי, אילן ובאופן כללי בכל פעם שהייתי צריך עזרה.ממליץ בחום!
      Gilad Ron
      Gilad Ron
      06:31 29 Jun 22
      אנחנו דניאל ומיכאל שותפים בחברת וויט ספייס ויז׳ן בע״מ. החברה העלתה לנו את המכירות ב-50% בחודש הראשון, בעזרת המון סבלנות והקשבה.תודה רבה ממליצים מאוד! ❤️
      White Space
      White Space
      12:42 14 Jun 22
      שמי שי, היזם מייסד של חברת חווימה - שייט לנהיגה עצמית בכנרת באמצעות מפה חיה ומדריך קולי באפליקציית נווט מתקדמת.חברת דיגיטאץ מלווה אותי מהשלב הראשוני של ההקמה, משך שנה וחצי. דיגיטאץ הינה חברה מקצועית ביותר הן בתחום בניית האתרים, והן בתחום ניהול המדיה הדיגיטלית. מוזמנים להכנס ולראות בעצמכם את האתר המרהיב שהם בנו. אחרי למעלה משנה של בניה, פתחנו את האתר כשבועיים לפני פסח תשפ״ב (2022), וההכנסות בחודש הראשון היו מעבר למצופה ב 150% בערך, בזכות הקמפיין המדהים שחברת דיגיטאץ ניהלה. מעבר לזה הקידום האורגני שהחברה קידמה עבורנו הביאה אותנו תוך כמעט שנה להיות ראשונים בתחום בלא מעט מילות חיפוש, ובחלק מהמילים מקום שני.מעבר למקצועיות שתארתי, חשוב לי לציין את השותפות המלאה הן של הן הבעלים והן של מנהל הפרוייקט יחד עם הלקוח לאורך כל הדרך, דבר המוליד בניה נכונה הן של האתר והן של הקמפיין.מעבר לחוות הדעת המקצועית, יש להוסיף על השירות האדיב והאישי של החברה לאורך כל הדרך. ממש אחריות ומסירות נפש בלתי רגילים להצלחת הלקוח.
      שי קלך
      שי קלך
      12:26 30 May 22
      צוות נהדר , יחס אישי , עמידה בלוחות זמנים , כל ההבטחות מקויימות
      Shay Gamburg
      Shay Gamburg
      12:31 04 Mar 21
      כמקצוען שידוע בהקפדה יתירה על כל פרט , אני יכול לספר שאייל וצוותו הביאו את האתר שלי למיקומים 1+2+3 ברוב הביטויים שבמובילים את התחום, ומדובר בתחום תחרותי מאד. האתר שבנו לי מקבל מחמאות מכל מי שרואה אותו. והכי חשוב - יש לידים - והם איכותיים!!!!!!!!!
      Hagay Tadmor
      Hagay Tadmor
      12:27 29 Jan 21
      רמת ביצועים מהגבוהות ביותר, מקצועיות ודיוק - כיף לעבוד עם אייל, מומלץ בחום!
      Dan Luria
      Dan Luria
      11:29 06 Jan 21
      קידום מס' 1 בישראל! 🙂
      Arzu Moshaev
      Arzu Moshaev
      08:47 04 Jan 21
      חברת הקידום אתרים מס 1 בישראל. כל מילה נוספת מיותרת.
      Tzahi Bengiat
      Tzahi Bengiat
      15:05 06 Oct 20
      לאחר שנים של נסיונות עם חברות קידום שונות שהבטיחו לי ים של הבטחות ואפס בתוצאות, אייל לקח את האתר שלי כפרויקט במסירות נדירה, מקצועיות ואדיבות. היום האתר שלי במקום הראשון בגוגל!!! אייל הצליח במקום בו כולם נכשלו. אני ממליצה בחום - מקדם מס. 1. תודה לך אייל ולכל הצוות הנפלא על הסבלנות והשירות מכל הלב.
      סיגלית
      סיגלית
      09:59 15 Mar 20
      מקדם אתרים מספר 1 בישראל. עבדנו עם היום עם ה-"טובים ביותר" רמה אחת מעל כולם, יחס אישי ומקצועיות, צוות איכותי. ממליצים בחום!
      דיו בזול
      דיו בזול
      21:24 07 Mar 20
      הי לכם בעלי עסקים שנתונים ״לחסדיו״ של גוגל :)אני בטוח שאתם מאוד מהססים במי לבחור, כי אחרי הכל מדובר בפאקינג העסק שלכם שיושפע ישירות מהמיקומים שלכם בגוגל.אז אני אגש ישר לעניין, אני טיפה מקנא בכם שאתם יכולים לקבל המלצה חמה ומכל הלב מבן אדם בדיוק כמוכם שעבר כברת דרך ארוכה ומאכזבת אצל כמה ממשרדי קידום מובילים מאוד!את תהליך הקידום שלי התחלתי לפני כ4 שנים, וכששום דבר לא השתנה (ואפילו טיפה הדרדר) הבנתי שבגוגל כבר אין לי מה לחפש:(אל תשאלו אותי איך ולמה אבל לאייל הגעתי לגמרי במקריות, ואיך שניכנסת למשרד הבנתי שמשהו פה שונה! ביליתי בהרבה משרדי פירסום וחוץ מערימות של כוסות קפה בכל שולחן שלידו עמד כיסא מחשב יתום, הגעתי למשרד של צוות תותחים שכל אחד מרוכז שיא במסך שלפניו ויודע בדיוק מה הוא צריך לעשות.בלי לשאול יותר מדי שאלות החלטתי שזה המקום וכיום אני ראשון/שני בכל ביטוי אסטרטגי בתחומי (ניקוי ספות).אני לגמרי מבין את החששות וההתלבטויות, הייתי שם בדיוק כמוכם, וכיום אני מברך על הצעד הזה שעשיתי.רק אזהרה קטנה, יש מצב שפתאום תקבלו איזה הודעה מהמשרד (מה הקוד שנשלח אליכם מגוגל לצורך אימות/ מה המחיר לשירות כזה או אחר וכו )בשעות לא שעות כי שיהיו בריאים הם לא נחים שם🤦🏼‍♂️תודה אייל, אני שמח שניתנה לי הבמה להביע קצת מהערכה שלי אליך❤️
      master clean
      master clean
      21:31 05 Jan 20
      לאחר הרפתקאות מוזרות בשוק קידום האתרים, התמזל מזלי להכיר את אייל. בחור מבריק, חושב מהר, אסטרטגי ויצירתי. המסירות של אייל לקידום האתר שלי והמקצועיות שלו, הביאה לתוצאות שנדמו בעיני כבלתי אפשריות. ממליץ בחום.
      ran movshovits
      ran movshovits
      17:11 31 Dec 19
      צוות של מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר, בעלי תודעת שירות יוצאת מן הכלל, נותנים את ה-100 אחוז לכל לקוח מהקטן לגדול.תענוג להיות לקוחות שלכם כבר שנים!
      Ron Ohayon
      Ron Ohayon
      18:08 12 Dec 19
      אחרי שעברתי 4 חברות קידום אתרים הגעתי לאייל מיואש, הבחור מקצוען עם לב רחב מאוד, מגיע לו פרגון גדול והתוצאות בשטח מדברות בעד עצמם. ממליץ על אייל והצוות בחום..
      Nir Dahan
      Nir Dahan
      17:29 11 Sep 19
      הגעתי לאיל לאחר ששנים קידמתי את אתר הסחר שברשותי בהצלחה לא מועטה ולאחר העדכונים האחרונים של גוגל הוכה קשות.מאחר והבנתי דבר אחד או שניים בקידום אורגני בגוגל ,מקריאת המאמרים של איל הבנתי שהוא בעל ידע רב ומשאבים לא מועטים באמצעותם יוכל לקדם את האתר למיקומים ראשונים בגוגל בביטויים החזקים ביותר.מהרגע שנתתי את המפתחות (צעד שלווה בחששות לא מועטים), האתר החל לצבור גובה ומשהבנתי את הפוטנציאל, החלטתי ללכת איתו על בנית אתר נוסף, דבר שהתברר כצעד חכם ביותר.אז ככה, אם את/ה בעלי אתר ואתם מתלבטים בקשר לקידומו, אל תתלבטו.לכו על זה בכל הכוח, עצמו עיניים, את כל השאר יעשה איל (;וכמובן, כמעט שכחתי : מומלץ בחום!!!!
      Nir Levi
      Nir Levi
      17:17 16 Jul 19
      הגעתי לאיל לאחר ששנים קידמתי את אתר הסחר שברשותי בהצלחה לא מועטה ולאחר העדכונים האחרונים של גוגל הוכה קשות.מאחר והבנתי דבר אחד או שניים בקידום אורגני בגוגל ,מקריאת המאמרים של איל הבנתי שהוא בעל ידע רב ומשאבים לא מועטים באמצעותם יוכל לקדם את האתר למיקומים ראשונים בגוגל בביטויים החזקים ביותר.מהרגע שנתתי את המפתחות (צעד שלווה בחששות לא מועטים), האתר החל לצבור גובה ומשהבנתי את הפוטנציאל, החלטתי ללכת איתו על בנית אתר נוסף, דבר שהתברר כצעד חכם ביותר.אז ככה, אם את/ה בעלי אתר ואתם מתלבטים בקשר לקידומו, אל תתלבטו.לכו על זה בכל הכוח, עצמו עיניים, את כל השאר יעשה איל (;וכמובן, כמעט שכחתי : מומלץ בחום!!!!
      Nir Levi
      Nir Levi
      17:17 16 Jul 19
      חברה מקצועית, אמינה ומביא תוצאות. אני ממליץ לכל סמנכל שיווק להרגיש שיש לו צוות אמין וחרוץ שרוצים לראות תוצאות כאילו זה העסק שלהם.
      Josh Hauser
      Josh Hauser
      16:54 16 Jul 19
      כיועץ עסקי אני יכול לומר שזאת החברה הכי מקצועית שפגשתי עד היום.
      אסי קומבליס
      אסי קומבליס
      17:07 08 Jul 19
      לאנשים שמחפשים תוצאות! מאוד ממליץ.... צוות מנצח ביותר שיודע מה הוא עושה!
      ארנה רהיטים אהרון כהן
      ארנה רהיטים אהרון כהן
      16:44 08 Jul 19
      לאנשים שמחפשים תוצאות! מאוד ממליץ.... צוות מנצח ביותר שיודע מה הוא עושה!
      ארנה רהיטים אהרון כהן
      ארנה רהיטים אהרון כהן
      16:44 08 Jul 19
      חברה סופר מקצועית מכל היבטים, צוות של אלופים
      Raz Levi
      Raz Levi
      14:09 08 Feb 19
      תותח קידום אתרים! ממליץ בחום, ארי כהן רדיו 91
      Ari Cohen
      Ari Cohen
      14:43 27 Dec 18
      בדרך כלל אני לא אחד שרושם חוות דעת אבל אחרי עבודה ממושכת עם אייל והצוות שלו הייתי פשוט חייב..מקצועיים, שרות אישי ברמה גבוה ואין מה לדבר בכלל על התוצואות שהאתר מראה..עברתי הרבה חברות קידום ואיתם בהחלט אשאר ואמליץ לכל מי שישאל !
      גל הקריוקי השכרת ציוד לאירועים
      גל הקריוקי השכרת ציוד לאירועים
      11:30 07 Dec 18

      כבר כבשתי (עם הצוות שלי) מאות ביטויים בתחומים התחרותיים ביותר

      מחיר קידום אתרים נקבע לפי מספר רב של פרמטרים וכמובן שבמקרים רבים אנחנו מבצעים התאמה אישית של מחיר הקידום למטרות האתר והלקוח. חשוב לציין שפרט לקידום האתר נדרש לבנות אתר תקין וממיר, ולהשקיע במעורבות לבניית ברנד – לקריאה נרחבת על מחיר קידום אתרים מצורפת תבלת תמחור כללית:

      גודל העסק עלויות
      עסק קטן החל מ-2,000 ₪ / לחודש
      עסק בינוני החל מ-4,000 ₪ / לחודש
      עסק גדול החל מ-7,000 ₪ / לחודש

      קידום אורגני הוא תהליך מתמשך הדורש סבלנות, מיומנות ויכולת הסתגלות לשינויים. השקעה בקידום אורגני מבטיחה שתישארו תחרותיים בשוק הדיגיטלי המתפתח ותמשיכו למשוך תנועה איכותית לאתר שלכם. אם אתם מעוניינים לשפר את נוכחות האתר שלכם במנועי החיפוש ולמשוך יותר לקוחות פוטנציאליים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בתחום הקידום האורגני, אני והצוות שלי מביאים מקצועיות ומומחיות חסרת תקדים לכל פרויקט. הצלחנו לעזור למאות לקוחות מרוצים להגיע לפסגת תוצאות החיפוש ולהגדיל את התנועה וההכנסות שלהם – לקריאה נוספת על קייס סטאדיס ולקוחות מרוצים הקליקו פה. רוצים להגיע למקומות הראשונים בגוגל ולשפר דירוגים? תנו לנו לעזור לכם להצמיח את העסק עוד היום

      מחפשים חברים קידום אורגני שלא מתפשרת על תוצאות? השאירו פרטים

        • מינימום 2 תווים
        • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות
        אודות הכותב
        אייל רחמים
        אייל רחמים

        בעל ניסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי ו11 שנים בקידום אתרים, יזם דיגיטלי, מנכ״ל דיגיטאץ׳ – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, מרצה במכללה למנהל, והבעלים של הבלוג seolinks.

        קידום אתרים בגוגל למעלה

        רוצים יותר כניסות לאתר?

        מדריך ללימודי קידום אתרים
        רוצים שאבדוק לכם את האתר?