מילון מונחים לשיווק באינטרנט ובעיקר לקידום אתרים מבית Seolinks מכיל את כל המושגים החשובים להבנה ולהתמצאות בתחום קידום אתרים ושיווק באינטרנט רוצים לקדם את אתרכם? מומלץ להתחיל עם הכרת מושגי המפתח

 

תגית ALT (תיאור תמונה)

תגית html שמטרתה לתאר את התמונה, שלא כמו גולשים באתר, הרובוט של גוגל לא רואה את התמונה, ויכול רק לקרוא את טקסט ה alt שלה, לכן מומלץ להוסיף טקסט alt לכל התמונות באתר.

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
20/07/17
תג כותרת

טקסט באתר שממוקם בתוך תגית כותרת כמו H1 ו H2. כותרות אלו מוצגות בדרך כלל בגופן גדול ומודגש יותר משאר הטקסט בדף, וגוגל מתייחס אליהן בצורה שונה משאר הטקסט.

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
20/07/17
תיאור עמוד

תיאור קצר של פחות מ -160 תווים, המתייחס לתוכן של הדף, תיאור זה מופיע לעיתים קרובות בתוצאות החיפוש מתחת לכותרת העמוד, ולכן כדי לתאר את הדף בצורה הטובה ביותר, כדי למשוך מבקרים.

קרא עוד
המקדם האולטימטיבי
כותב: המקדם האולטימטיבי
20/07/17
תופעת ארגז חול בקידום אתרים

תופעת ארגז חול בתהליך קידום אתרים או בשמה הלועזי "Sandbox" הינה תופעה של העלמות בביטוי אחד או יותר של אתר חדש, יצא לי להיתקל בא בתהליך קידום אתרים לאתר הראשי של בחברת דיגיטאצ'

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
20/07/17
כותרת עמוד

כותרות של עמודים באתר, בתוך תג <title>, בראש העמוד. הכותרת מופיעה בתוצאות החיפוש, ובטקסט של חלון הדפדפן.

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
20/07/17
הפנייה 301

הפניית דף ישן לדף חדש, כדאי להשתמש בהפנייה כאשר משנים כתובת של דף באתר האינטרנט, כדי לוודא שהמבקרים יגיעו לדף החדש, גם אם הגיעו מקישור שקישר לדף הישן.

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
20/07/17
גוגל קונסול

שירות ואוסף של כלים, שעוזרים לבעלי אתרים ואנשי מקצוע בתחום קידום האתרים, לעקוב אחרי ביצועי האתר בגוגל. בעזרת כלים אלו ניתן להבין טוב יותר איך גוגל רואה את האתר, ולשפר את הנראות שלו בתוצאות החיפוש.

קרא עוד
פליקס
כותב: פליקס
20/07/17
סמכות אתר

סמכות אתר או במונח הנפוץ יותר באנגלית Domain Authority, היא הכוונה לרמת ה – "תפיסה" של מנועי החיפוש ובראשם גוגל לסמכות ומיהמנות האתר בתחומי עניין רלוונטים לאתר

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
21/07/17