מילון מונחים לשיווק באינטרנט ובעיקר לקידום אתרים מבית Seolinks מכיל את כל המושגים החשובים להבנה ולהתמצאות בתחום קידום אתרים ושיווק באינטרנט רוצים לקדם את אתרכם? מומלץ להתחיל עם הכרת מושגי המפתח

מי זה ג'ון מולר ולמה להקשיב לו?

אם אתם חדשים בתחום הקידום אתרים, אספר לכם דבר או שניים, אתם צפויים להיתקל בשם הזה לא מעט, אז מי זה ג'ון מולר? ג'ון מולר למעשה הוא אנליסט בכיר בגוגל, מי שמחליף את מט קאץ (המוכר יותר), הוא נוהג להשתלב בסרטונים רבים בהם הוא מפזר הנחיות לפעילות קידום אתרים מקצועית, עונה על השאלות שאמורות לסייע למקדמי אתרים, ובעלי אתרים להגיע לתוצאות גבוהות בקידום האתר שלהם …

קרא עוד
כותב: אייל רחמים
05/03/19
מהי פקודת site?

מהי פקודת site: ומתי אני מוצא בא שימוש כמקדם אתרים.

קרא עוד
כותב: אייל רחמים
08/02/19
עמוד שגיאה 404! אוי ואבוי מה עושים?

נתקלתם בעמוד שגיאה 404, לא באמת צריך להלחץ במילון מונחים לקידום אתרים אני מסביר בדיוק מהי שגיאה 404 וכיצד נכון להתייחס לטיפול בעמוד שגיאה מסוג זה >>

קרא עוד
כותב: אייל רחמים
14/08/18
מהו המונח SERP?

אם אתם קוראים בבלוגים של מקדמי אתרים או של חברות קידום אתרים, בטח יש לכם להתקל במונח serp. אז מהו המונח, מי משתמש בו בדרך כלל? הכול בפנים >>

קרא עוד
כותב: אייל רחמים
31/07/18
מהו Contest marketing וכיצד הוא יכול לעזור לכם?

אז מהו Contest marketing וכיצד הוא יכול לעזור לכם? זה נשמע מאוד דומה באמת למונח שרובכם מכירים כתוכן שיווקי אז זהו שזה קצת שונה. למעשה זוהי דרך עקיפה לשיווק באינטרנט, שיטה זו למעשה היא לייצר תחרות בעלת ערך כפול ללקוחות שלכם, תחרות שעשויה ליצור עניין ובעזרת זה אתם משווקים את העסק שלכם או המוצרים. בדרך כלל המטרה המרכזית באפיק שיווק זה היא להגביר את המודעות והבאז …

קרא עוד
כותב: אייל רחמים
11/07/18
שגיאת שרת 502

מהי שגיאה 502? שגיאה 502 יכולה להיגרם עקב קריסה של PHP בשרת \ קריסה של מערכת ה Nginx, קריסה כזו יכולה לנבוע מהמון סיבות, אמנה את מספר הסיבות הנפוצות שיכולות לגרום לקריסה: 1. תוסף שלא מבצע פעולה יעילה 2. פעולת PHP כלשהי (שנוצרת על ידי תבנית \ תוסף) וצורכת זכרון RAM גבוה במיוחד 3. פעולת PHP כלשהי (שנוצרת על ידי תבנית \ תוסף) ואורכת יותר מ-5 דקות …

קרא עוד
כותב: אייל רחמים
28/06/18
מהו יחס המרה?

יחס המרה – ההגדרה הנכונה למעשה יחס המרה הוא נתון שמציג לנו כמות של פעולות שבחרנו כחשובות עבור המטרות השיווקיות שלנו כגון: הצתרפות לאירוע שיצרנו, השארת פרטים לגבי מבצע, שיחת טלפון לבירורים, קריאת מאמר, רכישה באתר. למעשה רבים מהאנשים חושבים שההמרות באתר שלהם מתייחסים בלבד ללידים, או מכירות, תכלס המרה זוהי פעולה שמבוצעת באתר שלכם שיש לה ערך ושיווי עבורכם ושבחרתם להתייחס אליה. המרות דרך …

קרא עוד
כותב: אייל רחמים
21/06/18
מפות חום

מפות חום באתרי אינטרנט נוצרו במטרה לאסוף נתוני דאטה על משתמשים באתר, על מנת להבין ולנתח את התנועה באתר. תצוגת הנתונים במפת חום בדרך כלל בנויה על עיצוב מספרי המציגה את הנקודות החמות, המעניינות ביותר בקרב הגולשים באתר. ניתן למדוד בעזרת מפת חום: הקלקות בכל מקום בעמוד הנמדד. כניסות בשעות שונות. מקורות מפנים לאתר. כמות גולשים ברמת אזור.

קרא עוד
כותב: אייל רחמים
13/06/18