מילון מונחים לשיווק באינטרנט ובעיקר לקידום אתרים מבית Seolinks מכיל את כל המושגים החשובים להבנה ולהתמצאות בתחום קידום אתרים ושיווק באינטרנט רוצים לקדם את אתרכם? מומלץ להתחיל עם הכרת מושגי המפתח

Marketing automation – שיווק אוטומטי

מהו שיווק אוטומטי? שיווק אוטומטי או שיווק באמצעות מכונה למעשה מתייחס לפעולת שיווק ישירה או עקיפה שמבוצעת על ידי רובוט או מכונה, תוכנה או מערכת שמצעת תחליף לפעולה שיווקית אנושית. בתהליך שיווק באינטרנט ובפרט מענה ללקוחות ישנם מספר כלים לשיווק אוטומטי: 1.פופ אפ – אומנם עדיין אני שומע מהמון אנשים שהו מהווה מטרד, אך עדיין הוא שימושי ומגדיל המרות, ניתן לתכנן מבחר רחב של פופים …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
08/03/18
חווית משתמש user experience UX

חווית הגולש באתר נוצרת כאשר הוא מתמודד עם העיצוב והתוכן, לחצנים באתר, אווירה כללית >>

 

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
05/01/18
וורדפרס

וורדפרס (WordPress) היא מערכת ניהול תוכן שבמקור הייתה מיועדת לאנשים פרטיים שביקשו לפתוח לעצמם בלוג, אולם כיום היא משמשת גם חברות ועסקים למטרות בניית אתרים וניהולם. ניתן לבנות על גביה אתרי תדמית, אתרי מידע, אתרים שיווקיים ועוד. היתרונות הגדולים ביותר של וורדפרס הם פשטות השימוש בה, שכן היא מאפשרת כמעט לכל אדם ללא רקע בבניית אתרים או ידע טכני להקים אתר בתוך זמן קצר; העובדה …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
29/12/17
קידום אתרים שלילי

קידום אתרים שלילי (Negative SEO) הוא פרקטיקה המשתמשת במגוון טכניקות קידום אתרים פסולות, לא חוקיות, ובמקרים מסוימים אף זדוניות, שלא על מנת לקדם אתר מסוים אלא על מנת לפגוע בו. קידום אתרים שלילי משמש בעיקר גורמים זדוניים המבקשים לפגוע במתחרה באמצעות פגיעה בדירוג שלו בתוצאות החיפוש האורגניות או על ידי נקיטת טקטיקות קידום אתרים שחור אשר כביכול מתבצעות בשמו על מנת שמנועי החיפוש "יענישו אותו". …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
26/12/17
זמן שהייה

אחד הפרמטרים החשובים המופיעים בדוחות של גוגל אנליטיקס ומהווה גורם דירוג באלגוריתם של גוגל ושל מנועי חיפוש נוספים הוא משך השהייה הממוצע של גולש בעמוד (Session Duration). ככל שמשך הזמן הממוצע בו גולש מבלה בעמוד ארוך יותר, כך מנועי החיפוש מסיקים שיש בעמוד זה תוכן רלוונטי ומעניין, ולפיכך זמן שהייה ממוצע ארוך עשוי להיות גורם המשפר את דירוגו של אתר בתוצאות החיפוש. נתון זה אינו …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
24/12/17
קידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים לוקאלי (Local SEO) עוסק בפלח צר של קידום אתרים ומתבסס על איזור גיאוגרפי. משמעות קידום אתרים כזה באה לידי ביטוי בשני אופנים: כאשר גולש מסוים מבצע חיפוש בגוגל או במנוע חיפוש אחר ומקליד בו מילות חיפוש אשר כוללות גם מיקום גיאוגרפי, כגון "חנות פרחים ברמת גן" או "איפה אפשר ללמוד ניהול חשבונות ברמת הגולן", הוא יקבל רשימת תוצאות חיפוש שבהן היעד נחשב כביטוי …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
22/12/17
ציון איכות

ציון האיכות (Quality Score) הינו אומדן שניתן לקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס, ואשר מודד את איכותן של המודעות, של מילות המפתח ושל עמודי הנחיתה שלו. ציון איכות גבוה משמעו אפשרויות לשיפור המיקום בו מוצגות המודעות וכן לתשלום מחירים נמוכים יותר בעבור הצגתן לגולשים. מרכיבי ציון האיכות הם: שיעור ההקלקה (CTR), דהיינו אחוז ההקלקות על המודעות מתוך סך צפיות הגולשים במודעה. רלוונטיות המודעה, כלומר חוזק הקשר בין …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
20/12/17
אינדקס סמנטי לטנטי

אינדקס סמנטי לטנטי (Latent Semantic Indexing, LSI) פירושו היכולת של מנועי חיפוש, גוגל ואחרים, להבין לא רק את המילים המוקלדות בשורת החיפוש אלא גם את משמעותן. בעזרת האינדקס הסמנטי הלטנטי ניתן להתאים את התוכן אל מילות החיפוש גם לפי ההקשר ולפי מילים נרדפות, כך שחיפוש בגוגל, למשל, יכול להיות פשוט כמו שיחה טבעית עם אדם אחר. הואיל והמטרה של מנועי החיפוש היא לספק למשתמש את …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
18/12/17