מהו Case Studie של גוגל?
גוגל החלה לשחרר סדרה של פוסטים במה שככל הנראה יהיה מהלך רחב יותר של העלאת המודעות לחשיבות של SEO באמצעות קייס סטאדיס.
לטענת גוגל, המטרה של המאמרים האלו היא לשכנע את המתלבטים בכך שהשקעה בקידום אתרים היא השקעה יעילה שמחזירה עצמה.
בקייס סטאדי הראשון גוגל מציגים את הצלחת ה-SEO של אחד האתרים שנבחנו שהובילה לעלייה של 93% בהרשמות ו9% בהמרות הכלליות.
2 סיבות שגוגל מוציאה Case Studie
- אמינות של המנוע חיפוש – גם המנוע חיפוש של גוגל צריך לשמור על האמון שלו ועל הצגת תוצאות טבעיות של אתרים בעלי ערך, תארו לעצמכם שהמנוע חיפוש של גוגל מציג רק פרסומות סביר להניח שהמנוע חיפוש של גוגל לאט לאט היה סובל מנטישה.
- הכוונה להגדיל את התחרותיות – גוגל שואפים לייצר כמה שיותר תחרותיות ויוקרה סביב התוצאות הראשונות שעולות באורגני + בממומן, המטרה המרכזית להגיע לתוצאות איכותיות על ידי תחרות + ליצור מודל רווחים למנוע חיפוש שלהם.
נראה שמדובר במהלך חכם מבחינת גוגל שיכול לעזור למקדמי אתרים רבים להצדיק את ההשקעה של הלקוחות. בזמנים כאלו שבהם כל השקעה נבחנת בפירוט רב, נראה שאפיק השיווק קידום אורגני או Seo כאן כדי להישאר ויתרה מכך, להתחזק ולהיות נתח עיקרי משמעותי בתקציבי השיווק של מותגים קטנים וגדולים כאחד.
הידיעה פורסמה לראשונה בSearch Engine Journal.