קבל דוח בחינם
כניסת לקוחות
Phone Link Icon 050-8127373
Lang Icon EN
עדכון חם: גוגל החלה לשלב תמונות מהמדיה החברתית בגוגל עסקים
גוגל החלה לשלב תמונות מהמדיה החברתית בגוגל עסקים

עדכון חם: גוגל החלה לשלב תמונות מהמדיה החברתית בגוגל עסקים

גוגל הציגה תכונה חדשה המאפשרת לבעלי עסקים להציג את הפוסטים שלהם במדיה החברתית ישירות בפרופילים העסקיים של גוגל (GBP). עדכון זה נועד לספק סקירה מקיפה יותר של הפעילויות המקוונות של העסק והאינטראקציות עם הלקוחות.

אם וכאשר קישרתם את חשבונות המדיה החברתית שלכם ל-GBP אתם עשויים לראות את הפוסטים שלהם מפלטפורמות כמו אינסטגרם ופייסבוק מופיעים אוטומטית בפרופילים שלכם. חשוב לציין שנכון לעכשיו העדכון זמין באזורים מסוימים וייתכן שלא יהיה נגיש לכל הפרופילים העסקיים.

רוצה לקחת את הגוגל עסקים שלך לשלב הבא? כן, יאללה

    • מינימום 2 תווים
    • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

    אפשר לבחור אילו קישורים רוצים שיופיעו?

    כמובן שתוכלו לבחור אילו קישורי מדיה חברתית גלויים בפרופיל העסקי שלהם ב-Google. תוכלו לבחור האם אתם רוצים להוסיף קישור אחד או כמה קישורים לכל סוגי הפלטפורמות: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, Pinterest, TikTok, X (לשעבר טוויטר) ויוטיוב. גוגל הדגישה את החשיבות של שימוש בפורמטים ספציפיים של קישורים עבור כל פלטפורמת מדיה חברתית כדי להבטיח שהם מוצגים בצורה נכונה בפרופיל העסקי.

    אז איך עושים את זה בפועל?

    כדי להוסיף, לערוך או להסיר קישורי מדיה חברתית, אתם צריכים לנווט לפרופיל העסקי שלהם, לבחור "ערוך פרופיל"

    לאחר שתלחצו על עריכת הפרופיל ייפתח לכם הדף הבא אשר תוכלו לבחור בו אילו פרופילים חברתיים הייתם רוצים לקשר אל העסק שלכם.

    חשוב לציין דף העזרה של גוגל מספק מידע נוסף על ניהול קישורי מדיה חברתית, ומאשר שמספר פרופילים עסקיים יכולים לשתף את אותו קישור מדיה חברתית ושניתן לנהל קישורים באמצעות API עבור עסקים עם מספר מיקומים.

    אז מה המשמעות של הפיצ'ר החדש הזה של גוגל?

    גוגל מעודדת עסקים לשתף תוכן מרשתות חברתיות אחרות וזאת על מנת לתת מידע רחב ונכון יותר לגולשים לגבי אותו עסק. כך, גם העסקים יוכלו להגדיל חשיפות ולמעשה לתת מקום יותר משמעותי לרשתות החברתיות שלהם בגוגל.

    האם אפשר לחבר יותר מחשבון אחד לכל עסק?

    עסקים מוגבלים לחיבור חשבון אחד לכל פלטפורמת מדיה חברתית לפרופיל העסקי שלהם בגוגל כדי להבטיח בהירות ועקביות במידע המוצג למשתמשים, ולכן עליכם לבחור חשבון אחד מכל פלטפורמה.

    האם כל זה משפיע על הקידום?

    למעשה, אחת הדרכים המשמעותיות של גוגל להתמודד עם כל עדכוני הAI ויצירת האתרים הפיקטיבים ברחבי הרשת היא לייצר מנגונים שונים שמטרגטים עסקים ואתרים אמינים אשר עומדת מאחוריהם פרסונה מקצועית שמביאה ערך – ניתן לקרוא על כך בהרחבה בכתבה שעשינו על עדכון EEAT.

    כאשר גוגל מביאה לידי הגולשים אינפורמציה מהמדיה החברתית אז הלכה למעשה היא מביאה ערך מוסף לתוכן ואינטרקצית המשתמשים עם הקידום האורגני של האתר ושל הפרופיל העסקי בגוגל עסקים.

    המקום שאליו הולך עולם השיווק הדיגיטלי הוא רחב ושהכל בו קשור להכל. למעשה, השקעה באפיק שיווקי מסוים אינה מספיקה כיום ועל מנת לייצר רווח וערך מעולם השייווק הדיגיטלי נדרש להשקיע בכמה שיותר אפיקים.

    אודות הכותב
    רועי זוליכה
    רועי זוליכה

    מחלקת קידום אתרים Seolinks, סטונדט שנה שלישית למשפטים וכלכלה באוניברסיטה העברית, חובב טיפוס, קריאה וכדורגל.

    קידום אתרים בגוגל למעלה

    רוצים יותר כניסות לאתר?

    מדריך ללימודי קידום אתרים
    רוצים שאבדוק לכם את האתר?