כניסת לקוחות
Phone Link Icon 072-3310701
Lang Icon EN
רכישת קישורים ובניית קישורים כל מה שרצית לדעת
שירות בניית קישורים

רכישת קישורים ובניית קישורים כל מה שרצית לדעת

רכישת קישורים – בניית פרופיל קישורים לפני שקונים קישורים מבינים

מה נחשב קישור חיצוני?

כשמדברים על קישורים חיצוניים, הכוונה היא ללינקים שמפנים לאתר שלכם ממקור חיצוני, בדרך כלל אתר אחר או עמוד נחיתה.

למעשה פעילות רבה בתהליך קידום אתרים אורגני מתייחסת לעבודה שמטרתה הראשונית היא להפיץ ברשת נוכחות של האתר שלכם בין עם זה ע"י תוכן, תגובות, קרדיט, פסקה שיווקית, שמטרתם לייצר קישור לאתר שלכם שיסייע לגולשים לקבל אינפורמציה נוספת אצלכם באתר.

חלק ניכר מתקציב קידום אתרים מוקדש לשעות העבודה האלו, ליצירת התוכן, שימוש בקשרים ועוד דברים שיש לחברת קידום האתרים להציע לכם.

מעוניינים בשירות בניית הקישורים שלנו? צרו קשר

    קניית קישורים (מאמרי אורח) באתרים חיצוניים

    צורת הקישור הנפוצה ביותר בקרב המקדמים – כאשר מאמר בשם האתר שלכם או בשמכם, עולה באתר אחר ברשת, מתוך מאמר זה יוצא קישור לעמוד באתר אותו תרצו להעלות בדירוג בגוגל, למרות שבשביל לשפר את דירוג העמוד בגוגל קישורים לבדם אינם מספיקים. במידה והעמוד לא עבר תהליך של אופטימיזציה רחבה למנועי חיפוש הסיכוי שהוא יעלה כתוצאה מקישורים, ויחזיק בתוצאה גבוהה בזירה תחרותית, הוא נמוך.

    קניית קישורים

    הערה חשובה: אין קיצורי דרך בתהליך של קידום אתר, אם רוצים להגיע לדירוגים גבוהים, חשוב לעבוד בצורה טובה ויסודית

    טיפים מניסיון שיעזרו לקישורים שאתם קונים להשפיע במקיסימום על דירוג האתר

    1.גיוון בטקסט העוגן – חשוב לגוון בטקסט שאיתו אתם מקשרים לעמוד, רבים מהמקדמים נוטים לחמוד בקישורי טקסט עוגן בהתאמה מדויקת (גם אני לרוב), אבל בטווח הארוך הסיכון הוא שפרופיל הקישורים יראה לא טבעי ויסכן את האתר.

    2.קצב – כמות הקישורים צריכה להיות פרופורציונאלית לאתר האינטרנט אותו אתם מקדמים. הנטייה של רוב המקדמים והלקוחות היא לדחוף לכמות, מהניסיון שלי לאורך זמן, עדיף להיצמד לקצב סביר סביב אופי האתר, (אתר חדשות או אתר תוכן עצום וותיק יכול ליהנות מיותר קישורים ולא יבלוט בצורה שלילית.

    הקפידו על קצב רכישת קישורים הגיוני ועקבי ברמה החודשית.

    3.כמות – אני נוהג להוציא מקסימום 2 קישורים ממאמר ועדיף להוציא רק אחד, גם פה יש סבירות גבוהה שחוסר הטבעיות שבריבוי קישורים מכתבה אחת לאתר שלכם, עלול לגרום לקישורים שלכם להיראות לא טבעיים, דמיינו לעצמכם שאתם מגיעים לפגישה ואתם נשאלים על צלם איכותי, האם תמליצו במשך כל השיחה על הצלם? (זה די לא טבעי וסביר להניח שהלקוח יבין את זה).

    אין הנחתום מעיד על עיסתו

    מנועי חיפוש במילים אחרות מתייחסים יותר למה שיש לאחרים לומר עליך מאשר מה שאתה מספר שאתה.

    רכישת קישורי פוטר לגיטימי/לא?

    קישורי פוטר נפוצים בדרך כלל עבור נותני שירות או ספקים שעובדים בשוטף עם החברה, חברת השיווק, הקופירייטר, מעצב האתר וכדומה.

    יתרונות קישורי הפוטר

    • קישורים מהסוג הזה בדרך כלל ממש חזקים, מאחר והם מייצרים מאות/אלפי קישורים מכל עמודי האתר.
    • הקישורים בדרך כלל משלבים לוגו ועשויים להגדיל את התנועה האורגנית לאתר שלכם.
    • לקוחות שראו את העשייה שלכם עבור העסק עשויים להתרשם ממכם לטובה (במידה והעשייה טובה).

    חסרונות קישורי פוטר

    • יוצר גידול משמעותי בטקסט המקשר וחוסר טבעיות מה שמקטין את הטבעיות של כל הפרופיל קישורים.
    • להיות מזוהים עם האתר או הפעולות שלו עשוי לקשור אתכם עסקית, במידה ולקוח לא מרוצה הוא עשוי להתרשם ממכם לא לטובה גם.

    האם כדאי לקנות קישורים רוחביים?

    כמעט בכל פורטל גדול יש אפשרות לשלב קישור רוחבי, ההמלצה שלי מניסיון כמי שקנה קישור רוחבי מוואלה ועוד אתרים היא להשקיע בזה במידה ומדובר בתחום מאוד תחרותי ועוד כדאי להתייעץ עם בעל ניסיון.

    דוגמה לקישור פוטר:

    רכישת קישורים

    היתרון של בניית קישורים מסג זה הוא שהם מאוד חזקים מאחר והם שואבים ומעבירים את הכוח מרוב האתר.

    רכישת קישורים מפורומים

    מהניסיון שלי, תגובות של האתר במטרה לתרום לשאלות שנשאלות בפורמים ברחבי הרשת עשויות לשפר את הסמכות של האתר, כמובן גם כאן חשוב להתייחס לקישורי פורומים רלוונטיים לתחום העיסוק של האתר עם דגש על תגובה טבעית לחלוטין.

    מהניסיון שלך איזה עוד קישורים עשויים לעזור לדירוג האתר שלי?

    קישורי רשתות חברתיות

    במהלך השנתיים האחרונות גוגל הצהירו באופן כמעט ישיר שקישורים מיצירת טראפיק ממקורות נוספים עשויים לתרום לדירוג האתר, בשנתיים האחרונות ניתן ממש להרגיש בתהליך קידום אורגני שיפור משמעותי לשימוש בהפצת תוכן ברשתות החברתיות אע"פ שקישורים אלו בהתייחסות של גוגל הינם קישורי no-follow.

    טיפ שיעזור לכם, הקפידו לשלב את התוכן המתאים ברשת החברתית המתאימה למשל: מאמר שמתייחס לכח אדם מתאים מאוד לשילוב בלינקדין.

    קמפיין גוגל

    באשר לקמפיין ממומן בגוגל, רוב מקדמי האתרים חלוקים בדעות, אני אישית סבור שיש ערך יחסית נמוך לסמכות האתר תחת קישורים ממונים הנכנסים לאתר עדיין הנושא הזה לא זכה להתייחסות מפורשת של גוגל.

    גוגל עסקים

    ניתן לשתף פוסטים, להעלות מאמרים, מבצעים – אני נוהג להעלות בקצב של 2/3 בשבוע (מודה שבשנה האחרונה אין לי מספיק זמן).

    קידום אתרים בגוגל למעלה
    מדריך ללימודי קידום אתרים
    רוצים שאבדוק לכם את האתר?