שירות בניית קישורים

מהו שירות בניית קישורים

אם אתרי האינטרנט שלנו הם "ערים שלמות", אז הקישורים החיצוניים הם הרחובות המקשרים בין מקומות שונים בערים, למעשה הזחלן של גוגל נעזר רבות בקישורים חיצוניים כדי להבין את הרלוונטיות של אתרי אינטרנט לביטויים שונים.

שירות בניית קישורים – מהם קישורים חיצוניים, בקצרה:

כשמדברים על קישורים חיצוניים, הכוונה היא ללינקים שמפנים לאתר שלכם ממקור חיצוני, בדרך כלל אתר אחר או עמוד נחיתה.

למעשה פעילות רבה בתהליך קידום אתרים אורגני מתייחסת לעבודה שמטרתה הראשונית היא להפיץ ברשת נוכחות של האתר שלכם בין עם זה ע"י תוכן, תגובות, קרדיט, פסקה שיווקית, שמטרתם לייצר קישור לאתר שלכם שיסייע לגולשים לקבל אינפורמציה נוספת אצלכם באתר.

חלק ניכר מתקציב קידום אתרים מוקדש לשעות העבודה האלו, ליצירת התוכן, שימוש בקשרים ועוד דברים שיש לחברת קידום האתרים להציע לכם.

קישורים חיצוניים מבוסס תוכן:

צורת הקישור הנפוצה ביותר בקרב המקדמים – כאשר מאמר בשם האתר שלכם או בשמכם, עולה באתר אחר ברשת, מתוך מאמר זה יוצא קישור לעמוד באתר אותו תרצו להעלות בדירוג בגוגל, למרות שבשביל לשפר את דירוג העמוד בגוגל קישורים לבדם אינם מספיקים. במידה והעמוד לא עבר תהליך של אופטימיזציה רחבה למנועי חיפוש הסיכוי שהוא יעלה כתוצאה מקישורים, ויחזיק בתוצאה גבוהה בזירה תחרותית, הוא נמוך.

הערה חשובה: אין קיצורי דרך בתהליך של קידום אתר, אם רוצים להגיע לדירוגים גבוהים, לכן חשוב לעבוד בצורה טובה ויסודית

חשוב לדעת בבניית קישורים מבוססי תוכן>>

1.גיוון בטקסט העוגן – חשוב לגוון בטקסט שאיתו אתם מקשרים לעמוד, רבים מהמקדמים נוטים לחמוד בקישורי טקסט עוגן בהתאמה מדויקת (גם אני לרוב), אבל בטווח הארוך הסיכון הוא שפרופיל הקישורים יראה לא טבעי ויסכן את האתר.

2.קצב – כמות הקישורים צריכה להיות פרופורציונאלית לאתר האינטרנט אותו אתם מקדמים. הנטייה של רוב המקדמים והלקוחות היא לדחוף לכמות, מהניסיון שלי לאורך זמן, עדיף להיצמד לקצב סביר סביב אופי האתר, (אתר חדשות או אתר תוכן עצום וותיק יכול ליהנות מיותר קישורים ולא יבלוט בצורה שלילית.

הקפידו על קצב הגיוני ועקבי ברמה החודשית.

3.כמות – אני נוהג להוציא מקסימום 2 קישורים ממאמר ועדיף להוציא רק אחד, גם פה יש סבירות גבוהה שחוסר הטבעיות שבריבוי קישורים מכתבה אחת לאתר שלכם, עלול לגרום לקישורים שלכם להיראות לא טבעיים, דמיינו לעצמכם שאתם מגיעים לפגישה ואתם נשאלים על צלם איכותי, האם תמליצו במשך כל השיחה על הצלם? (זה די לא טבעי וסביר להניח שהלקוח יבין את זה).

אין הנחתום מעיד על עיסתו

מנועי חיפוש במילים אחרות מתייחסים יותר למה שיש לאחרים לומר עליך מאשר מה שאתה מספר שאתה.

קישורי פוטר

מקובל לקבל קישור בגין עבודה או קרדיט – בדרך כלל יותר טבעי לקבל קישור כספק עבור שירות שאתה מספק לאתר אחר, בגין עיצוב ובניית אתר, בגין קידום אתרים, אחסון, חווית משתמש ועוד.

קישורים אלו מאוד חזקים מאחר והם שואבים את הכוח מרוב האתר.

קישורי פורומים

מהניסיון שלי, תגובות של האתר במטרה לתרום לשאלות שנשאלות בפורמים ברחבי הרשת עשויות לשפר את הסמכות של האתר, כמובן גם כאן חשוב להתייחס לקישורי פורומים רלוונטיים לתחום העיסוק של האתר עם דגש על תגובה טבעית לחלוטין.

קישורי רשתות חברתיות

במהלך השנתיים האחרונות גוגל הצהירו באופן כמעט ישיר שקישורים מיצירת טראפיק ממקורות נוספים עשויים לתרום לדירוג האתר, בשנתיים האחרונות ניתן ממש להרגיש בתהליך קידום אתרים שיפור משמעותי לשימוש בהפצת תוכן ברשתות החברתיות אע"פ שקישורים אלו בהתייחסות של גוגל הינם קישורי no-flow.

קישורים מקמפיין ממומן של גוגל

באשר לקמפיין ממומן בגוגל, רוב מקדמי האתרים חלוקים בדעות, אני אישית סבור שיש ערך יחסית נמוך לסמכות האתר תחת קישורים ממונים הנכנסים לאתר עדיין הנושא הזה לא זכה להתייחסות מפורשת של גוגל.

רוצה יותר כניסות לאתר?
למעלה