ג'ון מולר העניק התייחסות נדירה לעולם של גוגל לעסקים – Google My Business שרלוונטי במיוחד כיום בקידום עסקים בארצות הברית ובמקומות רבים בעולם.
לקריאה נוספת
כפי שתוכלו לראות בסרטון החל מהדקה ה42 ג'ון מתייחס לשלוש נקודות מרכזיות:
- חשוב מאוד לפי ג'ון להגדיר את העסק בצורה נכונה ומלאה, לשים לב שמילאתם את כל המידע הדרוש.
- לציין כתובות בעמודים באתר כדי לאותת לגוגל על רלוונטיות לביטויים כמו Near Me.
- הSEO של התוכן נסרק בצורה דומה לכל תוכן אחר בביטויים מקומיים אבל הדגשים של המיקום קריטים.
את הסיכום המלא תוכלו לקרוא כאן