קורס קידום אתרים אחד על אחד

קורס קידום אתרים אחד על אחד

 קורס קידום אתרים מעשי הדבר הכי טוב שתעשו לעצמכם

נכון יש בתחום קידום האתרים לא מעט מכללות, ואנשי מקצוע שאת חלקם אני מעריך מאוד שמעבירים קורסים כאלו ואחרים, את מה שתלמדו אצלי לא תלמדו במקום אחר.

במהלך השנים האחרונות פיתחתי צורת חשיבה יצירתית ומקורית לקידום האתר… כאחד שכל היום במשך 5 השנים האחרונות עוסק בקידום אתרים מעשי והצליח להוביל מאות אתרים למקומות הראשונים בגוגל. אדע להעביר אליך בזמן קצר מאוד של כמה שעות ידע מעשי שיעזור לכם להגיע לתוצאות.

למי הקורס קידום אתרים מתאים?

✅ מקדמי אתרים – העמקת הידע המעשי, אסטרטגיית תוכן, שיפור חווית משתמש, איך אני מייצר פרופיל קישורים ללקוח.

✅ בעלי אתרים שרוצים להבין כיצד ניתן לנהל פרויקט קידום אתרים בכוחות עצמכם ולהגיע לתוצאות.

✅ רוצים להכנס לתחום קידום האתרים ולסייע לחברות ועסקים להגדיל את התנועה לאתר – אצלי תלמדו איך להוביל אתר למקומות הראשונים על ידי קידום לבן.

קורס במכללה/מסלול כיתתי VS סדנת הכשרה מעשית אחד על אחד

היתרונות של המכללה/מסלול כיתתי

✅ מחיר – המחיר יותר זול בדר"כ

✅ תהליך הכשרה מקצועי מקצה לקצה מ-0 ל-100

✅ החומר מועבר במצגות וכלי עזר נוספים

היתרונות של מסלול הכשרה מעשי אחד על אחד

✅ 100% תכלס בלי קשקושים ויותר מדי תאוריות.

✅ יחס אישי אחד על אחד, הכי אמיתי כיף איתי 🙂

✅ אתם בוחרים את הנושאים בהם תרצו להתמקצע.

הכי פשוט זה לדבר, השאירו פרטים ואחזור אליכם

מי אני בכלל?

נתחיל בזה שעלות שירות קידום אתרים אינה זולה עבור המון בעלי אתרים, עדיין אין שום סיבה שתישארו מאחור ובעזרת קורס קידום אתרים מעשי, זה לא יקרה.

במידה ואתם מחפשים להיכנס לתחום, ללמוד קידום אתרים ולהתחיל קריירה של מקדם אתרים בצורה מעשית, אני ממליץ על תהליך הכשרה בצורה של קורס קידום אתרים אחד על אחד.

אם יש לכם אתר אינטרנט או שאתם מנהלי אתר בחברה גדולה, גם אתם יכולים לקדם את האתר בעצמכם לפסגת תוצאות החיפוש של גוגל!

מאחוריי מאות שעות של קידום אתרים טכני, קידום אתרים מעשי! שתמקד בהגדלת הסמכות של האתר ושיפור הדירוג שלו בגוגל, שעה מעשי איתי לטעמי זה כמו 30 שעות של תאוריה. פשוט נלמד ביחד איך אפשר לסייע לאתר להתרומם, נתח את המצב שלו

קצת המלצות (הנ"ל סטודנטים בעלי ידע בסיסי בעולם השיווק הדיגיטלי)

 

קורס קידום אתרים אחד על אחד – אז מאיפה מתחילים?

למעשה האלגוריתמים של גוגל בנוי מלמעלה מ-200 פרמטרים, בכל שנה הוא עובר גם עדכונים רבים, כמו פינגווין בזמן אמת, AMP תחת הפרויקט של mobile first, עדיין כל מה שצריך זה לספק 4 פרמטרים מרכזיים:

  • חווית משתמש – תחשבו על הגולשים שלכם, ספקו להם נוחות גלישה, מהירות גלישה, דגש על התקנים ניידים, התאימו את האתר שלכם למסכים, צרו היררכיה נכונה לאתר, ועוד'.
  • תוכן איכותי – חלוקת התוכן באתר תסייע רבות לגולשים שלכם, לדוגמה:

אתר של משרד עורכי דין העוסק ברשלנות רפואית:

כתבו תוכן על >>

רשלנות רפואית באופן כללי

רשלנות רפואית בהריון | רשלנות רפואית בלידה | אבחון לקוי | רשלנות רפואית בניתוחים | פסקי דין רשלנות רפואית | שאלות ותשובות בעניין

יצירת תוכן משלים לביטוי הכללי רשלנות רפואית מסייע לכם רבות לייצר רלוונטיות לגולשים וזה בדיוק מה שמעניין את גוגל.

באופן כללי ישנם הרבה הנפצות בעולם קידום האתרים, זה מגיע מעסקים שקידמו ב-2009 (שנשארו שם) מניפולציית זולות שעובדות אבל לא נכונות לטווח ארוך. כבר כתבתי את היסודות שאני מאמין בהם במדריך קידום אתרים עשה זאת בעצמך זה לא מספיק ההכשרה הטובה ביותר היא פשוט להתחיל לקדם אתר לבד. כן כן זה בדיוק מה שאני ממליץ, במידה ומערכת ניהול האתר שלכם היא בקוד סגור זה קצת מסבך את התהליך אך עדיין בגדר אפשרי.

כמובן שהרבה יותר פשוט לבצע התאמת אתר וורדפרס לקידום אתרים עדיין בעזרת מתכנת ניתן לבצע הכול, זכרו שאתם מקדמי אתרים ולא כותבי קוד (למרות שאם הזמן תצברו ידע רב במבנה קוד, ובסוגי דרישות שונות ו-q.a שתבצעו למתכנתים).

מאמר חדש שכתבתי על קידום אתרים לעורכי דין

קורס קידום אתרים מעשי – נקודת ההתחלה:

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הינו תהליך מאוד חשוב, דמיינו לעצמכם שיש בידיים שלכם תותח ענק, מה זה יעזור עם לא תכוונו נכון?

בדיוק כמו במקרה הזה, גם כאן נדרש לכוון נכון.

הערה חשובה: ישנם מקדמי אתרים רבים שסבורים שניתן לקדם אתר ללא מחקר מילות מפתח, לדעתי זה נכון רק לאתרים שבנויים לצבור טראפיק, ולפזר מידע כללי ולא יתאים לאתרים כמו:

עסק המציע "שירותי ניקיון בתים" כמה אנשים מחפשים תוכן כללי ברשת בתחום ניקיון הבתים?

נקודה נוספת – יצא לי לקדם אתרים עם כמות כניסות גבוהה מאוד כ-חצי מיליון יוניק בחודש, האתרים הללו מתפקדים ממש כמו עסק, כאשר בדרך כלל הרווחים שלהם ממפרסמים קשורים ליכולת שלהם לייצר תמורה, כאשר הטראפיק הכללי לא מעיד על רכישה, גם כאן יש ביטויים שיותר מעידים על רכישות והם בדרך כלל 10% מהטראפיק הכללי.

קורס קידום אתרים מעשי

כלומר, לדעתי קידום אתר בתחום של חברת ניקיון בתים, מצריך מחקר מילות מפתח שיאסוף בין 30-50 ביטויים לשנה הראשונה, כאשר מומלץ לסמן את הביטויים הרלוונטיים ביותר, אני מגדיר אותם כביטויים אסטרטגיים לתהליך.

כיצד לבצע מחקר מילות מפתח, ניתן לקרוא במדריך מחקר מילות מפתח.

לאחר ביצוע מעשי של מחקר מילות המפתח אתם נדרשים לבצע התאמות למבנה האתר, נתנו דוגמה לעסק בתחום חברת ניקיון אני מצרף צילום מסך של קפיצות לביטויים אסטרטגיים ואסביר מה עשיתי כי זה בדיוק השלב השני >>

קורס קידום אתרים מעשי

מה עשיתי שהוביל לקפיצות הללו? אומנם זה היה תהליך של חודשיים עבודה, אבל הוא מרכז בתוכו בדיוק את השלבים אחרי מחקר מילות המפתח>>

אופטימיזציה ראשונית לאתר:

לאחר ביצוע מחקר מילות המפתח, תקבלו רשימה של 30 ביטויים, מומלץ להתאים את עמודי האתר למחקר מילות המפתח, למשל לכל שירות עמוד, כאשר דף הבית הוא עמוד מאוד משמעותי בתהליך, למעשה רוב הסמכות של האתר מתרכזת בדף הבית.

כאשר קיבלתי את האתר לעיל, דף הבית לא היה מותאם לביטויים האסטרטגיים הלא הם>>

  • חברת ניקיון
  • ניקיון בתים
  • ניקיון דירות

*ראוי לציין שאת האתר הזה אני אפיינתי,עיצבתי ובניתי, אבל עדיין ברמת קידום האתר התהליך היה בהחלט מתאים גם לאתר שלא אני בניתי וכו.

התאמת מבנה דף הבית:

יצרתי title ותיאור שנראים ככה>>

לא באמת חשבתם שאצליח לכתוב הכול כאן, אחרי הכול זה ניסיון מצטבר וגם לא מעט עבודה קשה. אם הנושא מעניין אתכם, ותרצו ללמוד קידום אתרים ולשמוע עוד, אז כנראה קורס קידום אתרים אחד על אחד הוא בשבילכם 🙂

רוצים להמשיך עם קורס קידום אתרים 1-1 אצלי במשרד?השאירו פרטים ואחזור אליכם.

 

מעוניינים בלעשות כסף באינטרנט באופן עצמאי? כדאי לכם לקרוא על קורס שיווק שותפים

אני מזמין אותך להירשם לקורס הקרוב, במחיר מבצע מיוחד!