מילון מונחים לשיווק באינטרנט ובעיקר לקידום אתרים מבית Seolinks מכיל את כל המושגים החשובים להבנה ולהתמצאות בתחום קידום אתרים ושיווק באינטרנט רוצים לקדם את אתרכם? מומלץ להתחיל עם הכרת מושגי המפתח

מדיה חברתית

מדיה חברתית היא שם כולל לפלטפורמות חברתיות מקוונות שונות אשר הוקמו על מנת שהמשתמשים שלהן ישתפו אירועים בחייהם, תמונות, מחשבות ומידע עם משתמשים אחרים. בין הרשתות החברתיות הידועות ניתן למנות את פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה והפופולרית ביותר בעולם, וכן את טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט ועוד. החשיבות של אותן פלטפורמות מבחינת קידום אתרים היא באמצעות שיווק במדיה החברתית. הואיל וקיימות רשתות חברתיות רבות, ומעת לעת אף מופיעות …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
17/10/17
קידום אתרים במנועי חיפוש

מנוע חיפוש הוא תוכנה הסורקת את כל רשת האינטרנט בכל פעם שמשתמש כלשהו מקליד שאילתה מסוימת בשורת החיפוש, במטרה לספק למשתמש רשימה של תוצאות חיפוש רצויות ורלוונטיות. מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם כיום הוא גוגל, אולם קיימים גם מנועי חיפוש פופולריים אחרים כגון יאהו, בינג ועוד. קידום אתרים הוא ענף דינמי וצומח שבמסגרתו ניתן לבצע פעולות שונות, הן באתרים עצמם והן מחוצה להם, על מנת …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
16/10/17
מהו AMP

AMP (ראשי תיבות של Accelerated Mobile Page, כלומר "עמודים מואצים למובייל") הוא אחד מן המוצרים החדשים יחסית של מנוע החיפוש הגדול בעולם, שמטרתו היא לשפר את חוויית המשתמש הגולש בסמארטפון או בטאבלט באמצעות טעינת עמודים באופן מהיר במיוחד. זאת, לאור העובדה שאתרים שאינם מותאמים למובייל בדרך כלל נטענים במהירות איטית במכשירים ניידים, לאור הצורך לטעון אלמנטים שאמנם הכרחיים בגרסת המחשב השולחני אולם מיותרים למדי במובייל. …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
14/10/17
זיכרון מטמון

זיכרון מטמון (Cache, או Web Cache) הוא עותק של מסמך אינטרנטי, הכולל בין היתר תגי HTML ותמונות של כל העמודים של אתר מסוים בהם ביקרו הזחלנים של גוגל או המקבילות האחרות של מנועי החיפוש האחרים בעבר. כל הנתונים הללו נסרקים ומאוחסנים לשימוש עתידי של מנוע החיפוש (ניתן גם לשמור אותם בהתקנים חיצוניים), וכאשר מגיע הזמן לבקר פעם נוספת באותו אתר – מנוע החיפוש משתמש בנתונים …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
13/10/17
סמכות (Authority)

מהי סמכות אתר או בשמה הלועזי Authority? תארו לעצמכם שנדרשתם להעניק ייעוץ/המלצה עבור שירות מסוים בשביל להמחיש לכם יותר תארו לעצמכם שהמלצה נכונה תזכה אתכם במאות מיליוני ש"ח 🙂 איזה כיף נניח שהפניה היא ל- "מתקין אסלות" בשביל שההמלצה שתתנו תוביל אתכם לקבלת תגמול כאשר משתמשים מחפשים דבר מה במנוע חיפוש ובוחרים ללחוץ על תוצאת החיפוש שמובילה לעמוד אינטרנט מסוים, הם מביעים בו אמון. ככל …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
11/10/17
גורמי דירוג

גורמי הדירוג הם הפרמטרים שלהם מנועי החיפוש מייחסים חשיבות בבואם לדרג כל אתר בתוצאות החיפוש. קיימים עשרות פרמטרים שכאלה, אולם המובילים והמשמעותיים ביותר הם: איכות התוכן: ככל שהתוכן המוצג לגולשים יהיה בעל ערך גבוה יותר, כך חוויית המשתמש שלהם תהיה טובה יותר והעמוד ידורג גבוה יותר. לעומת זאת שימוש בתוכן דל או מועתק, צפיפות יתר של מילות מפתח או תוכן שאינו רלוונטי, יעשו את הפעולה …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
08/10/17
שאילתה

שאילתה, Query, היא הטקסט שגולשים מקלידים בשורת החיפוש של גוגל או של מנוע חיפוש אחר. השאילתה יכולה להיות מורכבת ממילה אחת או ממשפט שלם, ועל פי המילים המוקלדות בשורת החיפוש, האלגוריתם של מנוע החיפוש יודע לסרוק את האינדקס שלו במהירות הבזק, לשקלל ולדרג את כלל האתרים הקיימים בו על פי שלל פרמטרים, ולהציג בפני הגולש רשימה של התוצאות הרלוונטיות ביותר לשאילתה שהקליד. התקדמות הטכנולוגיה של …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
04/10/17
דירוג עמוד

כיום כבר לא רלוונטי אך בעבר, דירוג עמוד, PageRank, הוא ערך החשיבות שניתן לעמוד אינטרנט מסוים על ידי מנוע החיפוש של גוגל. הערך נמדד בין 0 ל-10, וניתן לשפר אותו באמצעות ביצוע פעולות מסוימות של קידום אתרים (SEO). המטרה של דירוג העמוד הייתה לדרג את האתרים והעמודים השונים על בסיס הקישורים הנכנסים עליו מאתרים שונים ברשת. בעבר, כאשר הכמות הייתה חשובה יותר מן האיכות, ככל שהקישורים …

קרא עוד
אייל רחמים
כותב: אייל רחמים
03/10/17