קבל דוח בחינם
כניסת לקוחות
Phone Link Icon 050-8127373
Lang Icon EN
קידום אורגני בגוגל
קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל

באמצעות קידום אורגני מגיעים ליותר לקוחות

איך זה שהוא ראשון בגוגל ולא אני? יש לכם חברה מובילה בתחום, עסק רציני ופתאום אתם רואה איזה אתר קקמייקה ולא מוכר מדורג במקומות הראשונים בגוגל…

אולי יש לו מקדם אתרים יותר טוב משלי?
אולי הדומיין (שם מתחם) שלו ותיק יותר משלי?
אולי יש לו יותר תוכן?
אולי יותר קישורים?
ומה עליי לעשות בשביל לעקוף את דירוג האתרים מעליי?

אם השאלות האלו מתרוצצות לכם בראש, הגעתם למקום הנכון!

במדריך הזה אני מפרט מא-ת כל מה שצריך לעשות ולדעת בשביל להגדיל כניסות אורגניות לאתר, לשפר מיקומים והכי חשוב לגייס לקוחות חדשים.
המלצה אישית ליישר קו ברמת הידע גם למתקדמים ולא לדלג על ה- "חפירות" במדריך 🙂

מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני (SEO) מתייחס לכלל הפעולות שננקטות על מנת לשפר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. פעולות אלו כוללות שלוש קטגוריות עיקריות, On-page, Off-page וSEO טכני.  אגב ישנם מאות פרמטרים לקידום אורגני כ-200 פרמטרים רשמיים.

בתהליך מקצועי יישום הפעולות מתבצע בהרמוניה מופתית, מקדמי אתרים בעלי ניסיון יודעים להרגיש את המנוע חיפוש ולהזין אותו במידע הנדרש בשביל להגיע לדירוגים גבוהים.

כדי להבין שלב אחר שלב ויותר לעומק איך עובד ההליך תוכלו לבקר במדריך שלי לקידום אתרים. במדריך, אני מפרט על הפרמטרים עצמם בהרחבה ומלמד את הפרקטיקה של קידום אתרים מקצועי מא' ועד ת'.

מנועי חיפוש בכלל ווגוגל בפרט בסופו של דבר הם תוצר של פיתוח אנושי, למעשה אלגוריתם שסורק מיליוני אתרים ומעניק להם חשיפה בהתאם לפרמטרים שהוזנו בו מראש. בתהליך של קידום אורגני אנחנו מקדמי האתרים מבצעים פעולות שמסייעות לחשוף את האתר שלכם ליותר חיפושים של לקוחות פוטנציאלים.

SERP: תוצאות החיפוש האורגניות הן תוצאות שעליהן אי אפשר לשלם לגוגל כסף בשביל לקבל דירוג גבוה. משמע – הסיבה שהן מדורגת גבוה היא ההתאמה למנוע החיפוש של גוגל. המשמעות האופרטיבית של זה היא שהתוצאות שמדורגות גבוה יותר בחיפושים האורגנים הן אלה שמותאמות בצורה הטובה ביותר לכוונת המשתמש (שהריי מנוע החיפוש של גוגל מתחקה אחר כוונת המשתמש). בפועל – רובם המוחלט של הגולשים (כ-94%) בוחרים באופן מיידי בתוצאות האורגניות ומדלגים מראש על התוצאות הממומנות.

המרה מתוצאה אורגנית: בקצה, לאתר יש מטרה – הבאת לקוחות חדשים. כאשר משתמש נכנס אל האתר שלכם דרך התוצאות האורגניות יש סיכוי יותר גבוה שהכניסה שלו לאתר תומר לליד. מדוע? כיוון שברוב המקרים ההתאמה של התוצאה אל רצונות הגולש היא גבוהה יותר.

פסקת ההקדמה הזו תתעדכן אחת לשבוע מהסיבה הפשוטה – מה שהיה נכון לאתמול אולי לא נכון להיום, התחום דינמי מתמיד עם כניסת הAI והשינויים הרבים ישנם הזדמנויות 🙂 והכי חשוב תובנות שחשוב לי לחלוק מה- "שטח".

רוצה שאבדוק את הפוטנציאל של האתר שלך? כן, יאללה

    • מינימום 2 תווים
    • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

    עדכוני גוגל וההשפעה שלהם על קידום אורגני

    לאחרונה גוגל הכריזה על מספר עדכונים כאשר המרכזי שבהם נוגע לדרך שבה ייראו תוצאות החיפוש

    גוגל מציגה צורה חדשה לדרך בה תענה על שאילתת חיפוש בעזרת ה-AI. ניתן לראות שאלות ארוכות ומדויקות יותר (סופר לונגטיילים) – כך בעצם מנסה להתחרות בChatGpt. כמובן שבתור מקדמי אתרים אנחנו צריכים לעשות את השינויים המתבקשים, שהם, הלכה למעשה, להתאים את האתר שלנו, וליצור יותר עמודים שעונים על שאלות רחבות ומדויקות יותר.

     

    שילוב של AI בתהליך קידום אורגני

    1. הקפידו לשמור על מקוריות תוכן ישנם כלים רבים שבודקים תוכן שנוצר באמצעות AI, ראיתי כבר הרבה סוכניות שממהרות לחסוך כמה שקלים ומייצרות תוכן באמצעות AI ובכן… שמרו על מקוריות וכתיבה אישית לגולש.
    2. צרו עמודים מומלצים – במידה ויש לכם אתר סחר/מוצרים הקפידו לפתוח וריאציות שונות למוצרים + מומלץ למשל: אופני הרים מומלצות למתחילים בעלי תקציב נמוך, ציינו לאיזה רמת התאמות המוצר מתאים.
    3. דייקו את התוכן – שימו לב שאתם לא פותחים סתם עמודים.
    4. שלבו סכמות ככל שניתן.
    5. פרסונליזציה – בדומה לעולם יזמי בוא נדרש להבין האם למוצר שלכם יש ביקוש, שאלו את הלקוחות שלכם מה חשוב להם לדעת על המוצר/שירות ותפתחו לכל שאלה רחבה תשובה.
    6. ערך ולא אורך טקסט – בשונה מהמקובל בעולם של קידום אתרים, אני חושב שהשינוי יאפשר לעמודים בעלי תשובה מדויקת לעלות על פני עמודים עם מידע מקיף ורחב וזו בדיוק המהפיכה הגדולה.

    שנכין את האתר שלך לקידום אורגני AI? אני חוזר מהר

      • מינימום 2 תווים
      • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

      דווקא עכשיו בעלי אתרים שלא ישקיעו בשיווק דיגיטלי, בקידום אמיתי, בתוכן והתאמות למנוע חיפוש לא ישרדו בשנים הבאות. ולכן זהו בדיוק הזמן הנכון להשקיע בקידום אורגני המבוצע בצורה מקצועית ללא קיצורי דרך.

      למה קידום אורגני?

      • הדרך הכדאית והחסכונית ביותר להבין ולהגיע ללקוחות חדשים.
      • בניית אמון וסמכות.
      • קידום אורגני טוב משמעותו שיפור חווית משתמש באתר שלך.
      • קידום אורגני מצריך פעולות אופטימיזציה לשיפור יחס המרה באתר CRO
      • יותר מ-75% מהמשתמשים לא עוברים לדף השני של תוצאות החיפוש. המשמעות היא שאם אתה לא מדורג גבוה אתה לא תקבל תנועה לאתר שלך וכך האתר שלך יתקשה לייצר לידים ומכירות.
      • חברות ועסקים צריכים לתת משנה חשיבות לקידום האורגני. זאת מכיוון שרובם המוחלט של המשתמשים (יותר מ-90%) מדלגים על התוצאות הממומנות ועוברים ישר לתוצאות האורגניות.

      מעוניין בקידום אורגני בגוגל? השאר פרטים

        • מינימום 2 תווים
        • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

        *קרדיט גדול על הסרת הכפפה ויצירת סרטוני הוידאו מגיע ל- רועי זוליכה המוכשר.

        להיות ראשון בתוצאות האורגניות בגוגל עשוי להשפיע ישירות על כמות הפניות שאתם מקבלים ועל גיוס הלקוחות. בעולם בו הכל הפך להיות דיגיטלי, כזה אשר סובב סביב האינטרנט, חשיבותו של הקידום האורגני היא גדולה מתמיד. התמודדות בתחומים התחרותיים ביותר היא מאתגרת ביותר ודורשת ניסיון ודיוק מירבי.

        החלטתי לכתוב את המאמר הזה כדי להסביר לכם איך עושים קידום אורגני בגוגל?
        במאמר, אנסה לפרק עבורכם את הגורמים המשפיעים ביותר על תהליך "קידום אורגני" או בראשי התיבות המוכרים "SEO".

        קידום אורגני או פרסום ממומן בגוגל?

        החלטתם שהגיע הזמן לגייס לקוחות חדשים באמצעות שיווק באינטרנט או שאתם כבר מכוונים לעשות קידום אורגני בגוגל אך מתלבטים בין קידום אורגני לבין פרסום ממומן בגוגל?
        איך תדעו באיזה ערוץ הלקוחות הפוטנציאלים שלכם נמצאים? זה מאוד פשוט.

        נסו גם וגם, ההמלצה שלי היא לא לעשות קידום אורגני בלי שניסיתם לנהל תקציב ממומן בגוגל אפילו בתקציבים של עשרות ש"ח לחודש.

        איך נראה קידום אורגני מנצח?ביטויים שהגעתי למקום ה-1 איתם 🙂

        3 היסודות המשפיעים ביותר על תהליך קידום האתר

        אם ניקח רגע צעד אחד אחורה, אני רוצה לדבר על SEO מלמעלה, במאקרו. כאשר אנחנו עושים SEO לאתר, אנחנו בעצם מבצעים פעולת ב-3 תחומים: SEO טכני, פעולות on-page ופעולות off-page ולכל אחד מהם חשיבות אדירה.

        אופטימיזציה באתר – ON PAGE

        החלק הבא בפעולות הנדרשות עבור SEO זה החלק של ה-on-page  אשר כולל את הדברים הבאים:

        • תגיות מטא – תגיות שבעצם מסבירות למנועי החיפוש איך לקרוא את הדף.
        • כתובת העמוד – טיפול בכתובת העמוד כך שתהיה קשורה לתוכן שיש בעמוד.
        • היררכיית כותרות – לדאוג לכותרת H1, H2 וכן הלאה, על מנת לגרום למנועי החיפוש להבין מה מבנה הטקסט ואיזו מטרה הוא בא לשרת.
        • קישורים פנימיים – אחד החלקים החשובים ביותר בעבודת ה-SEO זה קישורים פנימיים. קישורים פנימיים, הם קישורים המפנים למקומות שונים בתוך האתר שלכם.
        • טקסט מרווח ונוח לקריאה – החלק הזה הוא בעצם משמעותי בחווית המשתמש, שזה מה שמנועי החיפוש שמים עליו דגש. לכן מדובר באלמנט עם חשיבות גבוהה.
        • פורמטים שונים של תוכן – חשוב לשלב כל מיני סוגי תוכן, היום רק מאמרים כתובים זה כבר לא מספיק. גוגל מבין שכדי לתת לגולשים חוויה כוללת צריך לשלב גם תמונות, גרפים, סרטונים ולכן, מומלץ מאוד לשלב כל מיני סוגים של תוכן בעמוד כדי לזכות בדירוג המקסימלי.

        פעולות מחוץ לאתר – OFF PAGE

        הגענו לחלק השלישי והאחרון במשימות ה-SEO, החלק של ה-off-pag – אלו בעצם כל הדברים שאתם עושים ברחבי האינטרנט והם לא חלק מהאתר שלכם.

        בניית קישורים – אם אתם בתחום ה-SEO, ככל הנראה שמעתם על בניית פרופיל קישורים. זו נחשבת לאחת הפעולות המשמעותיות ביותר שיש קיום ויש שמועות כי קישורים חיצוניים מהווים כ-30% מחישוב הדירוג.

        רשתות חברתיות – שיתוף ברשתות החברתיות עוזר להגביר את סמכות! שתפו כמה שיותר

        גוגל עסקים – גוגל עסקים מהווה פלטפורמה נסופת בה אתם יכולים לפנות אל הלקוחות הפוטנציאליים. בעזרתו אתם יכולים גם כן לעלות את סמכות האתר.

        פעולות טכניות

        SEO טכני הוא בעצם האופן בו אנחנו מתקשרים עם מנוע החיפוש. נסו לחשוב על זה כמעין שיחה, ממש כמו שיש שיחות בין אנשים, כך יש גם דרכי תקשורת עם מנוע החיפוש. הדרך הזאת היא SEO טכני והיא כוללת:

        • מפת אתר (sitemap) – מפה אשר מגדירה למנוע החיפוש מה היררכית האתר ומסבירה לו אילו חלקים לסרוק ולאנדקס קודם לכן.
        • Robots.txt – מסמך הנחיות טכני המיועד למנוע החיפוש ובו מוגדר אילו עמודים לסרוק, אילו עמודים לא לסרוק והנחיות נוספות.
        • הפניות 301, 302 או 404 – הפניות המסבירות למנוע החיפוש מה לעשות במצב שעמוד מסוים הוחלף או לא נמצא.
        • סריקת האתר וטיפול בשגיאות – באגים הקיימים באתר, כותרות מטא חסרות או כל בעיה אחרת "הפוגעת" בשיח עם מנוע החיפוש.
        • https אבטחת אתר – אישור אבטחה שנותן לגוגל (או מנועי החיפוש האחרים) מעין "אחריות" על נושא אבטחת הפרטיות של הגולש וגלישה בטוחה באתר.

        כלל הברזל בקידום אורגני

        הכלל שעליו מושתת המנוע חיפוש ולעולם לא ישתנה

        מכירים את זה, "גוגל עושים מה שהם רוצים.." כמה פעמים שמעתי ממפרסמים את המשפט הנ"ל, הרשו לי להסביר למה דווקא גוגל בעצמם חרדים לתוצאות האורגניות וצריכים לשמור על ערך אמיתי למשתמש.

        דמיינו מנוע חיפוש שמציג לכם רק תוצאות ממומנות או רק תוצאות אורגניות שאינם בעלות ערך אמיתי? אין ספק שאתם לא חוזרים לחפש בו בפעם הבאה.. לכן כל המטרה של גוגל בסופו של דבר היא להציג למשתמש את התוצאות הרלוונטיות ביותר המתאימות לחיפוש.

        לא רק זה אלא שמנוע החיפוש של גוגל גם מייחס חשיבות לחווית המשתמש – שהפכה למשמעותית יותר ויותר בשנים האחרונות. הנקודה המשמעותית היא שגוגל הוא לא צפוי, וישנם המון שינויים של מנוע החיפוש.

        הפרמטרים לקידום האורגני מוצלח

        • תוכן איכותי – כאשר גולש רושם בגוגל "מצבר" או כל ביטוי אחר הוא מצפה לקבל מידע מסוים, מנועי חיפוש ובפרט גוגל בעלי אינטרס להציג את האתרים עם המידע הרלוונטי ביותר לגולש. כתיבת תוכן שמיועד לכוונת המשתמש היא חשובה ביותר אך למרות זאת חשוב להתאים אותה בצורה מסוימת למנוע החיפוש של גוגל ולאלגוריתם שלו. אנחנו נכתוב את התוכן באמצעות ביצוע מחקר, אנליזה, שימוש בכלים רבים, וכמובן כל אלו תוך הקדשת ניסיון. ניתן להגיד שבאופן כללי גוגל מחפשים שלושה דברים עקריים בתוך התוכן: מילות מפתח, תוכן מותאם, והתאמה לשאלה.

        טיפ ליצירת תוכן לטובת קידום – ביטוי רחבים עשויים להגדיל משמעותית את התנועה לאתר ולשפר את דיוק התוכן שלכם למשל:
        אם אתם כותבים על החזרי מס חפשו מלא סוגים של החזרי מס וגם שם חדדו את הביטויים הנוספים של אותם תתי עמודי זנב למשל:
        1 החזרי מס >> 2 החזר מס לחיילים >>3 מתי חייל יכול לקבל החזר מס
        לונג טיילים, ותכנים משלימים. בנוסף, ניתן לראות שבשנים האחרונות איכות התוכן היא חשובה אף יותר. הקפידו לייצר תוכן רלוונטי למשתמשים – נסו לענות על הצרכים שלהם.

        • חווית משתמש – בשנים האחרונות גוגל מתייחסים יותר ויותר, לנראות האתר, לזמן השהיה, וליחסי המרה. זאת על מנת לקבל ביטחון באתר. הקפידו להעניק לגולשים שלכם חווית גלישה איכותית.

        טיפ ליצירת חווית משתמש מבלי לפגוע בקידום האתר – אתר עם חווית משתמש איכותית הוא לא בהכרח אתר שנראה מיליון דולר, במידה ואתם בונים אתר הקפידו לא להעמיס בגרפיקה וסרטונים, שכן אלו עשויים לפגוע במהירות האתר (גוגל ׳אוהב׳ אתרים מהירים).

        • קישורים – המלצות אתרים אחרים על השירותים או המוצרים שלכם או על האתר שלכם. הקישורים מסייעים לגוגל להבין את הקשרים העסקיים של אותו אתר, את הכוח שלו, אמנם היום רוב הקישורים הם לא טבעיים וזה מה שהופך את הקידום האורגני לתהליך שמאפשר גם לעסקים קטנים לעקוף חברות גדולות. כאשר אנחנו עוסקים בקישורים ניתן להגיד שיש המון פרמטרים שלפיהם גוגל קובע מהי האיכות של הקישור – בין אם מדובר בהקשר עסקי, בכמות גולשים שנכנסים לאתר מידי חודש, בכמות האתרים שאליהם אותו אתר מקשר ופרמטרים נוספים. כאשר אנחנו עוסקים בקישורים ישנם המון דרכים להשגת קישורים כאשר הדרכים המרכזיות הן החלפת קישורים, וקישורי יח״צ. במאמר אחר פירטתי על 80 דרכים בעזרתן ניתן להשיג קישורים – אני ממליץ לקרוא! בנוסף אני ממליץ לקרוא על המאמר שכתבתי שדרכו תוכלו ללמוד כיצד ניתן לבנות פרופיל קישורים איכותי
        • אופטימיזציה – המשמעות של אופטימיזציה היא התאמת האתר למנוע החיפוש במטרה לקבל בו דירוגים גבוהים יותר. במאמר אחר הרחבתי על כלל הפעולות האופטימיזציה שניתן לבצע על מנת לעשות כן. האלגוריתם של גוגל עובד כמו המוח האנושי – ולכן טקסט שכולל רק מילות מפתח כבר לא מספיק היום. אם תכתבו טקסט כזה – גוגל יקטלג אותו כספאם והאתר שלכם ייפגע באופן מיידי. אני גם חייב לציין שההשלכות של מהלך מהסוג הזה הן ארוכות טווח! באופן כללי העצה שלי היא לכתוב תוכן שמותאם בצורה הטובה ביותר למשתמשים – תנסו לחשוב מה אתם הייתם רוצים לקרוא, מה יעורר עניין, ומה ישאיר את הגולשים יותר זמן בתוך האתר שלכם. כאשר אנחנו מדברים על אופטמיזציה יש כמה דברים עיקריים: תגיות מטא, כותרות, כתובות url, קישורים פנימיים, טקסט מרווח לקריאה, תכנים מעשירים, ועוד. כמובן שמידע מפורט הרבה יותר תוכלו למצוא במאמר שאיזכרתי פה למעלה.

        קידום אורגני

        עוד טכניקות שיעזרו במיידי לשפר דירוגים בגוגל (SERP)

        התאמת קוד האתר למנוע החיפוש

        מנוע החיפוש הוא בסופו של דבר רובוט ושפתו היא שפת קוד. על כן, קוד האתר צריך להתאים לשפה שהרובוט מבין. זה אומר שעליכם להקפיד על מספר דברים עיקריים:

        • שימוש בתגיות מטא השונות – כותרת (title), תיאור (description)
        • כותרות עמודים וכותרות בטקסטים (H1-H6).
        • לוודא שבכל דף יש כותרת H1 אחת בלבד.
        • הקפדה על טקסט אלטרנטיבי לתמונות (alt text)
        • ביצוע אופטימיזציה לקוד האתר
        • לוודא שאין קישורים שבורים (404)

        אלה רק חלק מהגורמים שיש לקחת בחשבון בתהליך התאמת קוד האתר למנוע החיפוש. ישנם עשרות כלים מעולים (בחינם ובתשלום) באינטרנט שיכולים לעזור לכם לבנות אתר אופטימלי.

        בניית היררכית אתר בצורה נכונה

        בכדי שמנוע החיפוש יבין איך בנוי האתר שלכם, אתם צריכים להקפיד על בניית אתר בהיררכיה נכונה. ההיררכיה מאפשרת לרובוט הסריקה לנבור באתר שלכם ולאתר את הדפים השונים בו.

        בניית ההיררכיה מתבססת על חלוקת האתר לקטגוריות ראשיות, תתי קטגוריות ושימוש נכון בתפריטים באתר.

        רענון מחקר מילות מפתח

        בכדי לדעת מה הם הביטויים שהגולשים השונים ברשת כותבים כשהם מחפשים אתרים מהנישה שלכם, עליכם לעשות מחקר מילות מפתח.

        המחקר מתבצע בעזרת כלים שונים למחקר מילים, כשהמפורסם שבהם הוא מתכנן מילות המפתח של גוגל.

        בעזרת מחקר המילים תוכלו לדעת עד כמה תחרותיים הביטויים השונים בהם תרצו לעלות בדירוגים. בנוסף תוכלו לדעת אילו ביטויים עליכם להכליל בתוכן באתר.

        ביצוע מחקר מתחרים

        אחרי שגיבשתם ביטויים, ואתם מעוניינים לתפוס מקום גבוה בדירוג, בצעו מחקר מתחרים. כתבו אותם במנוע החיפוש של גוגל ובידקו אילו אתרים מדורגים במקומות הראשונים. בדקו עד כמה ותיקים האתרים האלה, כמה קישורים נכנסים יש להם ומה גודלם.

        בבדיקה קצרה תוכלו לדעת האם יש או אין לכם סיכוי להתמודד בתחרות על אותם ביטויים, או מה ידרש מכם בכדי לעמוד במשימה.

        תוכן איכותי שמטורגט עם מחקר מילות המפתח

        התוכן הוא הכלי העיקרי שמאפשר לגוגל להבין מה קורה באתר שלכם. יש לכתוב תוכן מעניין ומעשי לגולשים שלכם, כזה שעונה על אותן שאילתות שהעליתם במחקר המילים. כדאי לשים תשומת לב מוגברת לפרמטר הזה כי ניתן לראות מהעדכונים האחרונים של גוגל את רמת החשיבות של תוכן איכותי.

        על התוכן להכיל את מילות המפתח ולהיות כתוב בצורה נכונה על פי עקרונות נכונים. כך הגולשים יהנו ממנו וישמחו לשתף אותו. לחילופין הגולשים עשויים לחזור לאתר שלכם שוב ושוב עד להפיכתם ללקוחות שלכם. בנוסף, אני ממליץ לקרוא את המאמר שלנו על תוצאה 0 בגוגל וללמוד כיצד אפשר להתאים את התוכן בצורה הטובה ביותר כך שתוכלו להופיע גם בסוג תצוגה הזה של גוגל.

        תוכן ויזואלי

        זהו אחד הטיפים החשובים ביותר בעולם ה-Seo. הוספת תוכן שכולל סרטונים, תמונות וכיוצא באלו. אמנם זה עשוי להיראות טריויאלי אבל בפועל לא אלו פני הדברים. איך התוכן הויזואלי עוזר להליך הקידום האורגני אתם שואלים? אז האמת שהתשובה היא יחסית פשוטה. תוכן ויזואלי משאיר את המשתמשים יותר זמן באתר (זמן שהות) – שזהו אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר שלפיהם גוגל קובע את הדירוג במנוע החיפוש.

        בניית קישורים נכנסים לאתר

        קישורים חיצוניים הם למעשה לינקים שמפנים תנועה לאתר שלכם. באופן כללי ככל שהאתר שלכם מקבל יותר קישורים, כך הדבר מעיד על עסק סמכותי יותר. תארו לעצמכם שאתם מחפשים צימר טוב, שאלתם את החבר שלכם והוא המליץ על הצימר של זלדה, שאלתם את הדודים והם ממליצים על הצימר של זלדה ולכן אין ספק שתבקרו בצימר של זלדה.

        ישנן גישות שונות בנושא, אך המצליחה מכולן היא להקפיד על קישורים נכנסים רבים ככל האפשר מאתרים בעלי סמכות.

        ככל שתקפידו יותר על בניית או קניית קישורים איכותיים, כך ישתפר הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות.

        מעוניין בקידום אורגני בגוגל? השאר פרטים

          • מינימום 2 תווים
          • שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

          שיתוף ברשתות החברתיות ובגוגל עסקים

          איתותים מהרשתות החברתיות ושאר הפרופילים העסקיים שלכם עשויים לתרום רבות לדרך של המנוע חיפוש לוודא שעומדת אישיות אמיתית עם לקוחות מאחורי התוכן שנכתב, ושהאתר המדובר הוא לא רק פלטפורמה.

          בעיקר לאחר העדכון האחרון של EEAT לקריאה לחצו הפעילות ברשתות הפכה למרכיב הכרחי במיוחד בתחומים תחרותיים.

          התאמת האתר למובייל

          כיום, רובם המוחלט של הכניסות מגיע דרך המובייל. על כן, אתר צריך להיבנות קודם כל על פי חווית הגלישה בנייד ורק אז לעבור התאמה למחשב נייח.

          הסירו כל דבר שפוגע במהירות האתר

          מהירות האתר היא אחד הדברים המשפיעים ביותר על הדירוג, בעיקר משום שזה גם אחד הדברים שהכי משפיעים על חווית הגלישה של המשתמשים באתר שלכם. תחשבו על זה רגע, איזה סיוט זה לגלוש באתר איטי, לרוב זה יגרום לכם לנטוש את האתר אחרי כמה שניות ואלו בדיוק הדברים שיורידו את הדירוג שלכם.

          כמה צריך לעלות קידום אורגני?

          כבר כתבתי במאמר אחר על האתגר ביצירת מחיר לשירותי קידום אתרים (מהזווית שלי). עם זאת חשוב לציין שעדיין ישנם מחירי שוק הגונים למדי בשוק הישראלי.

          המחירים בישראל נעים בין הממוצעים נעים בין הטווח של 2500-7500 ש"ח.

          אגב יש דבר כזה קידום אתרים בזול שמתחיל ב-1,000 ש"ח צפונה ולפעמים זה עשוי להספיק, עדיין במקרים רבים אני אישית ממליץ לבעל האתר לא לקדם בגוגל כי הציפיות והיכולות של התקציב הזה פשוט התנגשו חזיתית.

          אגב אצלי המחירון בנוי בפורמט של 3 חבילות כאשר החבילה הבסיסית מתחילה מ-2500 ש"ח למעט לקוחות שקונים אצלי קישורים פה ושם.

          איך נקבע מחיר לשירותי קידום אורגני?

          • ניסיון מוכח – אין תחליף לניסיון. כמות השעות של מקדם אתרים עם ניסיון מוכח עשויה להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון.
          • כמות עמודים לאופטימיזציה – אתר של 30 עמודים לא דומה לאתר של 1500 עמוד. פרמטר זה מתייחס בעיקר לשעות עבודה.
          • כתיבת תוכן – עלות יצירת תוכן איכותי לקידום האתר ובכלל המביא ערך אמיתי לשאלת הגולש מצריכות תקציב. חשוב לי לציין שקצב המאמרים תלוי בתחרותיות ובהשקעה של המתחרים.
          • תשתית קישורים – קשרים רבים, שיתופי פעולה, רשת של אתרים וכיוצא בזה.
          • שעות של עיצוב/פיתוח – התייחסות לשיפור המרות, להגדלת זמן שהייה באתר. אחד מהפרמטרים המרכזיים לקידום אתר הוא חווית המשתמש. למעשה האלגוריתם של גוגל מותאם ל- Rank Brain, והוא מתייחס לנתוני האתר שלכם, העיצוב שלו, חווית הגולש, המרות ועוד.

          רוצה להגדיל את הכניסות האורגניות לאתר?

          יש לי את הכלים והיכולת להגדיל את הכניסות האורגניות לאתר שלכם ולשפר את מיקום האתר שלכם.

          עדיין זה לא אומר שהקידום האורגני יצליח, אז מה כן צריך לעשות?
          תן לי להעריך את סיכויי ההצלחה בצורה אמיתית וכנה.

          בוא נבנה תוכנית שתגדיל את הרווחים שלכם באמצעות קידום אורגני מהאתר.

          סיכום:

          יש הבדל עצום בין למידת הפרמטרים והפעולות הנדרשות לקידום האתר בגוגל לבין ביצוע הפעולות על ידי חברת קידום אתרים שצברה ניסיון מוכח, יחד עם זאת ניסיון וידע לא מספיקים. יש להשקיע זמן וסבלנות. אלו יתנו את האופציה לבצע שינויים לאורך התהליך על מנת להגדיל את סיכוי ההצלחה. יש לכם פרויקט שתרצו להתייעץ איתי לגביו? הרגישו בנוח לפנות אליי.


          אודות הכותב
          אייל רחמים
          אייל רחמים

          בעל ניסיון של 14 שנים בשיווק דיגיטלי ו11 שנים בקידום אתרים, יזם דיגיטלי, מנכ״ל דיגיטאץ׳ – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, מרצה במכללה למנהל, והבעלים של הבלוג seolinks.

          קידום אתרים בגוגל למעלה

          רוצה להגדיל את הרווחים מהאתר שלך?

          מדריך ללימודי קידום אתרים
          רוצים שאבדוק לכם את האתר?